Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt utsatt for grov og langvarig utroskap. Vi var i utgangspunktet en veletablert kjernefamilie, men alt er rasert rundt meg nå. Mannen har flyttet fra meg, og forholdet til den andre har jeg ikke oversikt over. Jeg har fått munnkurv, og får ikke snakke med han eller noen andre om hva som har skjedd med andre, for å skåne barna våre mot denne informasjonen.

Jeg har det så vondt. Føler meg uverdig og hjelpeløs. Han lever videre i sitt nye liv, uten hensyn til smerten han har påført meg. Har begynt å få tanker om døden, og det skremmer meg. Barna, familie og felles venner vet ingen ting. Føler meg helt alene i denne tragedien, og vet ikke hvordan jeg skal komme over sviket når jeg ikke får snakket ut om det…. Hjelp meg! 

Anonymkode: 7eb24...af9

• Hjerte 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har blitt utsatt for grov og langvarig utroskap. Vi var i utgangspunktet en veletablert kjernefamilie, men alt er rasert rundt meg nå. Mannen har flyttet fra meg, og forholdet til den andre har jeg ikke oversikt over. Jeg har fått munnkurv, og får ikke snakke med han eller noen andre om hva som har skjedd med andre, for å skåne barna våre mot denne informasjonen.

Jeg har det så vondt. Føler meg uverdig og hjelpeløs. Han lever videre i sitt nye liv, uten hensyn til smerten han har påført meg. Har begynt å få tanker om døden, og det skremmer meg. Barna, familie og felles venner vet ingen ting. Føler meg helt alene i denne tragedien, og vet ikke hvordan jeg skal komme over sviket når jeg ikke får snakket ut om det…. Hjelp meg! 

Anonymkode: 7eb24...af9

Du har din fulle rett til å snakke om dette! Det skulle han ha tenkt på før!!! Min eksmann var også utro på det groveste mot meg, skal love deg at ungene vet det. Sorry , men skulle virkelig ikke blitt skånet for det. Barna og hele familien/venner vet at det var på grunn av utroskap og vold.

Hvorfor skal han bli beskyttet? Ta kontakt med legen din. Prat med venninner. Jeg lover deg at det er det eneste som funker. Gå tur i skogen eller ved havet. Ikke hør på triste sangen, det gjør vondt verre. Tillat deg selv til å gråte ❤️

Vit at vi er flere, helt forferdelig grusomt å gå igjennom!!!!

Anonymkode: 238fc...b1c

• Liker 11
  • Nyttig 11
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Du har lov å snakke med din familie og venner. Ærlig talt. 

Det som er viktig er at du ikke snakker stygt om han til barna.

Skrevet

Munnkurv?

Ja, du skal tenke over hvilken informasjon ungene har behov for og nytte av.

Men ellers: snakk med venner/familie. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Man kan fint si at pappa har en annenkjæreste enn manna som han liker bedre så mamma er lei seg uten at det er å snakke stygt om pappa. OG vær åpen med familie og venner, det er viktig! Og ikke minst, søk hjelp for å få sortere tankene dine ❤️ 

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har fått munnkurv, og får ikke snakke med han eller noen andre om hva som har skjedd med andre, for å skåne barna våre mot denne informasjonen.

Hadde gitt så langt faen i denne munnkurven!

Anonymkode: 66fab...241

• Liker 6
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Snakk!!! For guds skyld snakk!! Ingen kan pålegge deg munnkurv på noen måte, og du må få ventilere til noen🩷 Jeg har gått gjennom det samme selv, og selv om alt er mørkt nå så lover jeg deg at det vil bli bedre💚 men du må snakke med noen…. Snakk med noen der du er trygg nok til å si alt hva du tenker og føler, ikke la noen fortelle deg hva som er rett eller galt🌸

Anonymkode: 2dcce...6d4

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Han har ingen rett til å gi deg munnkurv. Så lenge du ikke snakker negativt om ham til barna deres, kan du fortelle om din opplevelse så mye du vil og til hvem du vil, når du vil.

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Munnkurv? Av en sviker. For en idiot.

Han er opptatt av seg selv og fasaden ikke barna. 

❤️prat med noen ❤️

Anonymkode: c5294...713

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig skal ikke du være alene om denne krisen! Det har han INGEN rett til å kreve.

Har du en god venninne du kan snakke med? Hvis ikke så må du ta kontakt med fastlegen eller noen andre.

Anonymkode: 6e096...630

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

PS vi lever ikke på 60 tallet lenger.

Anonymkode: c5294...713

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

SNAKK MED PSYKOLOG NÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!

RING 113 OM DET ER LIVSVIKTIG!!!! DU KAN IKKE DØ FRA BARNA DINE!!!!!!!!!

Anonymkode: acd5c...124

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er veldig lurt å ikke prate med barna om utroskapen før du har tilstrekkelig avstand til å tenke klart.

Ellers og med andre? Rop det fra nærmeste kirkespir. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

SNAKK MED PSYKOLOG NÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!

RING 113 OM DET ER LIVSVIKTIG!!!! DU KAN IKKE DØ FRA BARNA DINE!!!!!!!!!

djeez, ro ned! trekk pusen og les hva TS faktisk skriver, ikke hva du TROR hun sier.. 

Anonymkode: 97604...d83

Skrevet

Du har munnkurv og skal beskytte hans renome og rykte!?!

Du har da ingen grunn til å beskytte han?? Skal han få fortelle sin historie og spinne et narraktiv som gagner han??

Seriøst, han er utro, han har funnet en annen. Da får han stå i det. Om han ikke vil bli kjent som en utro sviker så får han la være det da.

Din historie er din.

• Liker 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

djeez, ro ned! trekk pusen og les hva TS faktisk skriver, ikke hva du TROR hun sier.. 

Anonymkode: 97604...d83

Overskriften sier at hun har lyst til å dø. Det er faktisk dramatisk. 

Så du kan roe ned selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stod ved demningen ved Hunderfossen å tenkte på å hoppe når jeg fant ut om utroskapen, og mange visste om det, var vondt og skamfullt.

jeg kjenner din smerte❤️

Anonymkode: de60e...a58

• Hjerte 5
Skrevet

Drit i "munnkurv" snakk med familie og venner om hva du har opplevd. Du trenger selvsagt ikke å åpne deg for barna om dette, for visse ting skal barn skånes for, frem til de er store nok til å takle det de får vite, men ingen kan tvinge deg til å være stille om utroskapen og hvordan han behandler deg nå. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har lov å snakke med noen. Han har ikke rett til å gi deg munnkurv. Søk hjelp og støtte hos familie, venner NÅ! 

Anonymkode: bd6da...c91

• Nyttig 3
Skrevet

Å skåne barna for dette burde han tenkt på før han gjorde det, og å pålegge deg munnkurv også ovenfor familie og venner er totalt urimelig. Barna trenger du ikke opplyse om dette, men du trenger selvfølgelig noen å prate med. 

Fuck den regelen hans! Det er bare en feig fyr som ikke vil stå for egne handlinger.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...