AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Skrevet 3. juni 2024 Er litt fortvilet over nåværende situasjon og trenger noen råd. Jeg var sammen med ekskjæresten min i nesten 13 år. Vi fikk ikke barn sammen, men hadde dyr, boliger og bil sammen. Var veldig fint i starten, men etterhvert jobbet begge to ekstremt mye og det ble lite søvn og veldig mye krangling. Vi sa veldig mye stygt til hverandre og kunne gi silent treatment. Ordnet alltid opp, men følte avstanden ble større og større. Jeg tenkte på å gå i flere år, men fikk alltid høre at jeg ikke kom til å treffe noen på grunn av alle kravene jeg stiller til partner. Til slutt valgte jeg å gå og kjøpte ny leilighet og fikk etterhvert ny kjæreste som jeg har vært sammen med i 10 måneder. Hovedgrunnen til at jeg valgte å gå er fordi jeg ikke følte meg prioritert av ekskjæresten min. Følte vi levde hvert vårt liv som roomies i felles bolig. Vi spiste aldri middag sammen f eks. I det siste har jeg begynt å tenke mye på ekskjæresten min og alt det gode vi hadde sammen og alle minnene. Drømmer mye om han og livet vårt og han tok nylig kontakt og sa at han savner meg, det vi hadde og at han har gjort endringene som jeg ønsket.. Har fortalt om meldingen til den nye kjæresten min og har ikke svart. Men jeg klarer ikke å komme over det og gråter mye om dagen fordi jeg savner det som var. Kunne noen ganger ønske at vi bare hadde skjerpet oss begge to og respektert hverandre. Den nye kjæresten min er ingenting annet enn snill og jeg får så dårlig samvittighet for tankene mine. Han er familieorientert, kjærlig og bare tvers gjennom og jeg føler jeg ikke fortjener han. Jeg har hatt en veldig turbulent barndom og tror det at jeg er så vinglete og angrende i alle avgjørelser har noe med det å gjøre. Jeg føler meg så rådvill og vet ikke hva jeg skal gjøre. Skjønner ikke hvorfor jeg får disse tankene. Minnes alt det gode, men vet jo at det var mye vondt også. Noen som har råd eller tips til meg? Anonymkode: 88e58...930
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Skrevet 3. juni 2024 Bare la deg selv ha en reaksjon nå, også legger du eksen din fra deg. Han holdt på deg i 13 år med å fortelle deg at du aldri kom til å finne en ny mann, fordi du var for krevende. Det sier meg at han er den som lager konflikter, og han vet det selv, han ville bare ikke at du skulle vite at problemet var han. Nyt den nye tiden med kjæresten din, å la eksen ligge i fortiden. Ikke svar han eller ha noe kontakt, du vil ikke bli dratt tilbake i et destruktivt forhold.. Anonymkode: eb521...59d 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #3 Skrevet 3. juni 2024 Syns kjæresten din fortjener noen sommer head over heels for ham, og ikke hengt opp i eksen. Anonymkode: 39e06...4e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå