AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Skrevet 3. juni 2024 Folk som mottar penger fra NAV. Endres/oppdateres den siden som viser utbetalinger på NAV sine nettsider når de har utbetalt (altså etter at pengene er på konto) eller når vises det? Skal ha mottatt penger i dag, men siste utbetaling som vises nå er fra mai. Anonymkode: ce351...e4b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Skrevet 3. juni 2024 .. Eller om det er noen andre som venter dagpenger eller AAP i dag som ikke har mottatt enda.. Er bare bekymret for at pengene av en eller annen grunn ikke skal komme.. Anonymkode: ce351...e4b
mommyaka Skrevet 3. juni 2024 #3 Skrevet 3. juni 2024 De kommer ofte i Norge og da får du oppdatert i morgen
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #4 Skrevet 3. juni 2024 Ikke fått her heller Anonymkode: 6b5bc...45f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #5 Skrevet 3. juni 2024 Hva mener du med at de kommer i Norge? Anonymkode: ce351...e4b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #6 Skrevet 3. juni 2024 De har ikke kommet her heller. Teor du kan se de på utbetalingsoversikten påfølgende dag, altså ikke før etter du har fått det på konto. Anonymkode: 3b981...f67 1 1
mommyaka Skrevet 3. juni 2024 #7 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva mener du med at de kommer i Norge? Anonymkode: ce351...e4b He he ..i morgen..ble til Norge 😂
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #8 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): .. Eller om det er noen andre som venter dagpenger eller AAP i dag som ikke har mottatt enda.. Er bare bekymret for at pengene av en eller annen grunn ikke skal komme.. Anonymkode: ce351...e4b Min aap pleier å komme kl 16 på mandager når jeg sender meldekortet på lørdag. Anonymkode: f9bb8...ecc 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #9 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har ikke kommet her heller. Teor du kan se de på utbetalingsoversikten påfølgende dag, altså ikke før etter du har fått det på konto. Anonymkode: 3b981...f67 Takk for utfyllende svar! Anonymkode: ce351...e4b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #10 Skrevet 3. juni 2024 Ang APP så er det feil i systemene igjen. Nettopp sittet i 40 min kø for å få høre at det er feil i system. De vet ikke årsak, skulle få oppdatering fra noen andre i systemet 11:30 om årsak, men det hadde de ikke mottatt. Vi var mange som er rammet. Er så innmari lei av alle disse feilene. Å ikke minst, fikk beskjed om å FØLLE MED på nav sidene npr det kommer. Skulle tro det var Støre eller Vedum som satt i andre enden av røret.. vi svakeste skal alltid rammes av ett eller annet tull. DER fikk jeg blåst ut. Dagens irritasjon Anonymkode: cce07...2eb
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #11 Skrevet 3. juni 2024 Nå er det veldig ofte sånn! Med barnetrygden også. Anonymkode: 6b5bc...45f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #12 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ang APP så er det feil i systemene igjen. Nettopp sittet i 40 min kø for å få høre at det er feil i system. De vet ikke årsak, skulle få oppdatering fra noen andre i systemet 11:30 om årsak, men det hadde de ikke mottatt. Vi var mange som er rammet. Er så innmari lei av alle disse feilene. Å ikke minst, fikk beskjed om å FØLLE MED på nav sidene npr det kommer. Skulle tro det var Støre eller Vedum som satt i andre enden av røret.. vi svakeste skal alltid rammes av ett eller annet tull. DER fikk jeg blåst ut. Dagens irritasjon Anonymkode: cce07...2eb Rart at de ikke har gått ut med en fellesmelding på deres egne nettsider slik at folk slipper å ta kontakt Anonymkode: ce351...e4b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #13 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rart at de ikke har gått ut med en fellesmelding på deres egne nettsider slik at folk slipper å ta kontakt Anonymkode: ce351...e4b Var det jeg også tenkte. De hadde spart seg en del henvendelser. Anonymkode: cce07...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #14 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ang APP så er det feil i systemene igjen. Nettopp sittet i 40 min kø for å få høre at det er feil i system. De vet ikke årsak, skulle få oppdatering fra noen andre i systemet 11:30 om årsak, men det hadde de ikke mottatt. Vi var mange som er rammet. Er så innmari lei av alle disse feilene. Å ikke minst, fikk beskjed om å FØLLE MED på nav sidene npr det kommer. Skulle tro det var Støre eller Vedum som satt i andre enden av røret.. vi svakeste skal alltid rammes av ett eller annet tull. DER fikk jeg blåst ut. Dagens irritasjon Anonymkode: cce07...2eb Så de kunne ikke si noe om når den kunne være forventet ? Anonymkode: 6b5bc...45f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #15 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så de kunne ikke si noe om når den kunne være forventet ? Anonymkode: 6b5bc...45f Nei. Det var visst ikke mulig å si noe om enda.. men jeg ble bedt om å følge med på nav siden i mellomtiden. Å hva hjelper liksom det da..? Anonymkode: cce07...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #16 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Det var visst ikke mulig å si noe om enda.. men jeg ble bedt om å følge med på nav siden i mellomtiden. Å hva hjelper liksom det da..? Anonymkode: cce07...2eb Det er ganske slitsomt for de som venter på de stakkars kronene som skulle vært inne 😪 Anonymkode: 6b5bc...45f 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #17 Skrevet 3. juni 2024 Noen som har noen oppdatering? Anonymkode: ce351...e4b 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #18 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Nei. Det var visst ikke mulig å si noe om enda.. men jeg ble bedt om å følge med på nav siden i mellomtiden. Å hva hjelper liksom det da..? Anonymkode: cce07...2eb Følge med på NAV-siden?? Ja, hadde jo vært et godt råd det, om de hadde lagt ut info... Akkurat i dag trengte jeg de pengene. 😭 Blir vel som sist.. At vi får dem til onsdag. Anonymkode: 8378b...2d2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #19 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Følge med på NAV-siden?? Ja, hadde jo vært et godt råd det, om de hadde lagt ut info... Akkurat i dag trengte jeg de pengene. 😭 Blir vel som sist.. At vi får dem til onsdag. Anonymkode: 8378b...2d2 Om det er samme forsinkelse som sist, så synes jeg de burde gå ut med det. Slik at alle får det med seg.. Anonymkode: ce351...e4b 1
Grevling Skrevet 3. juni 2024 #20 Skrevet 3. juni 2024 Når jeg mottok AAP så pleide pengene alltid å komme typisk rett før 16.00. Typisk sånn mellom 15:40-15.50. så var de på plass. Noen sjeldne ganger kom de tidligere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå