Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Folk som mottar penger fra NAV. Endres/oppdateres den siden som viser utbetalinger på NAV sine nettsider når de har utbetalt (altså etter at pengene er på konto) eller når vises det? Skal ha mottatt penger i dag, men siste utbetaling som vises nå er fra mai. 

Anonymkode: ce351...e4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.. Eller om det er noen andre som venter dagpenger eller AAP i dag som ikke har mottatt enda.. Er bare bekymret for at pengene av en eller annen grunn ikke skal komme.. 

Skrevet

De kommer ofte i Norge og da får du oppdatert i morgen 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke fått her heller 

Anonymkode: 6b5bc...45f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med at de kommer i Norge?

AnonymBruker
Skrevet

De har ikke kommet her heller. Teor du kan se de på utbetalingsoversikten påfølgende dag, altså ikke før etter du har fått det på konto. 

Anonymkode: 3b981...f67

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva mener du med at de kommer i Norge?

He he ..i morgen..ble til  Norge 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

.. Eller om det er noen andre som venter dagpenger eller AAP i dag som ikke har mottatt enda.. Er bare bekymret for at pengene av en eller annen grunn ikke skal komme.. 

Min aap pleier å komme kl 16 på mandager når jeg sender meldekortet på lørdag.

Anonymkode: f9bb8...ecc

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De har ikke kommet her heller. Teor du kan se de på utbetalingsoversikten påfølgende dag, altså ikke før etter du har fått det på konto. 

Anonymkode: 3b981...f67

Takk for utfyllende svar! 

AnonymBruker
Skrevet

Ang APP så er det feil i systemene igjen. Nettopp sittet i 40 min kø for å få høre at det er feil i system. De vet ikke årsak, skulle få oppdatering fra noen andre i systemet 11:30 om årsak, men det hadde de ikke mottatt. Vi var mange som er rammet. Er så innmari lei av alle disse feilene. Å ikke minst, fikk beskjed om å FØLLE MED på nav sidene npr det kommer. Skulle tro det var Støre eller Vedum som satt i andre enden av røret.. vi svakeste skal alltid rammes av ett eller annet tull. DER fikk jeg blåst ut. Dagens irritasjon

Anonymkode: cce07...2eb

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det veldig ofte sånn! Med barnetrygden også.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ang APP så er det feil i systemene igjen. Nettopp sittet i 40 min kø for å få høre at det er feil i system. De vet ikke årsak, skulle få oppdatering fra noen andre i systemet 11:30 om årsak, men det hadde de ikke mottatt. Vi var mange som er rammet. Er så innmari lei av alle disse feilene. Å ikke minst, fikk beskjed om å FØLLE MED på nav sidene npr det kommer. Skulle tro det var Støre eller Vedum som satt i andre enden av røret.. vi svakeste skal alltid rammes av ett eller annet tull. DER fikk jeg blåst ut. Dagens irritasjon

Rart at de ikke har gått ut med en fellesmelding på deres egne nettsider slik at folk slipper å ta kontakt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Rart at de ikke har gått ut med en fellesmelding på deres egne nettsider slik at folk slipper å ta kontakt

Var det jeg også tenkte. De hadde spart seg en del henvendelser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Så de kunne ikke si noe om når den kunne være forventet ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så de kunne ikke si noe om når den kunne være forventet ?

Nei. Det var visst ikke mulig å si noe om enda.. men jeg ble bedt om å følge med på nav siden i mellomtiden. Å hva hjelper liksom det da..?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Det var visst ikke mulig å si noe om enda.. men jeg ble bedt om å følge med på nav siden i mellomtiden. Å hva hjelper liksom det da..?

Det er ganske slitsomt for de som venter på de stakkars kronene som skulle vært inne 😪

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen oppdatering? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Følge med på NAV-siden?? Ja, hadde jo vært et godt råd det, om de hadde lagt ut info... Akkurat i dag trengte jeg de pengene. 😭 Blir vel som sist.. At vi får dem til onsdag. 

Anonymkode: 8378b...2d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Følge med på NAV-siden?? Ja, hadde jo vært et godt råd det, om de hadde lagt ut info... Akkurat i dag trengte jeg de pengene. 😭 Blir vel som sist.. At vi får dem til onsdag. 

Anonymkode: 8378b...2d2

Om det er samme forsinkelse som sist, så synes jeg de burde gå ut med det. Slik at alle får det med seg.. 

• Liker 1
Skrevet

Når jeg mottok AAP så pleide pengene alltid å komme typisk rett før 16.00. Typisk sånn mellom 15:40-15.50. så var de på plass. Noen sjeldne ganger kom de tidligere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...