AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Del Skrevet 3. juni 2024 Jeg har sett meg ut et område i Tønsberg som jeg tror heter træleborg. Det ser ut til å være masse gamle koselige hus der. Og sentrumsnært. Men det ser også litt industriellt ut. Er det noen som har formening om å bo der? Miljø, barnevennlig og annet. Vi har to barn i bhg. Anonymkode: f1cd1...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Del Skrevet 3. juni 2024 Søstera mi bodde der før, med familien. De trivdes veldig godt. Anonymkode: d0405...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 3. juni 2024 #3 Del Skrevet 3. juni 2024 Jeg ser på finn om at dette området virker som mindre trygt og de har dårligere skoler en ellers i Tønsberg. Men jeg kjenner ikke til området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Del Skrevet 4. juni 2024 Helt fint område, mye måker i måkeveien (seriøst), så ville styrt unna akkurat der. Sentralt og rolig, mye barn. Skole og barnehage. Nært butikker, svømmehall, treningssenter, lekeplasser, parker. Anonymkode: 56bd4...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #5 Del Skrevet 4. juni 2024 Heter på Træleborg da (ikke i). Anonymkode: 56bd4...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #6 Del Skrevet 5. juni 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Helt fint område, mye måker i måkeveien (seriøst), så ville styrt unna akkurat der. Sentralt og rolig, mye barn. Skole og barnehage. Nært butikker, svømmehall, treningssenter, lekeplasser, parker. Anonymkode: 56bd4...38c Takk. Det høres jo veldig fint 😊 bortsett fra måkene. Har sett et par nydelige hus på finn der nå. Vet du om det er mye trafikk på den ringveien? Anonymkode: f1cd1...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #7 Del Skrevet 5. juni 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Heter på Træleborg da (ikke i). Anonymkode: 56bd4...38c Ups, så feil kan man ta. Anonymkode: f1cd1...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #8 Del Skrevet 5. juni 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Takk. Det høres jo veldig fint 😊 bortsett fra måkene. Har sett et par nydelige hus på finn der nå. Vet du om det er mye trafikk på den ringveien? Anonymkode: f1cd1...bf8 Jepp, ringveien er traffikert i rushen, men rushen her betyr bare at du kommer 10 min senere frem, er ikke Oslo akkurat. 🤣 Det er dog godt med høye støygjerder mellom den og husene, venneparet vårt bor i måkeveien nære den støyskjermen og vi tenker aldri på trafikken der. Anonymkode: 56bd4...38c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå