AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Del Skrevet 3. juni 2024 Jeg har fjernet noen planter i en skråning langs en mur. Jeg ønsker å plante noen stauder der som er høye, livskraftige og sprer seg raskt, så det ikke bare blir fullt av svallerkål og høymole. Tenkte kanskje floks? Eller er det noen andre planter som er fine og blomstrer lenge og som også er litt høye og vokser slik at ugresset ikke så lett vinner innpass? Anonymkode: 5edeb...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Del Skrevet 3. juni 2024 Hos meg ser det ut som høstsasters klarer kampen mot skvallerkål. Men jeg synes ikke den sprer seg veldig mye. Anonymkode: 01f28...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #3 Del Skrevet 3. juni 2024 Gravmyrt Lave flox Søk på bunndekkende stauder. Anonymkode: 5091d...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #4 Del Skrevet 3. juni 2024 Teppesnelle ❤️ Anonymkode: 5091d...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #5 Del Skrevet 3. juni 2024 Bergblomst Anonymkode: 5091d...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #6 Del Skrevet 3. juni 2024 stormarikåpe, hosta, storkenebb, alunrot, skyggesildre Anonymkode: 4821c...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå