Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når banken gir deg muligheten til å selge selv, istedenfor tvangssalg, hvor lang tid har du på deg? 

Anonymkode: 97fda...1bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er nok individuelt på den enkelte situasjon.. 

Anonymkode: d91d9...bf4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min bankmann sa at så lenge du betaler terminbeløpene går det ikke til tvangssalg / oppsigelse av lån uansett. Men han vil ringe og mase, for de får varsel om for høyt lån. ( jeg har 7 mill i lån, 2 hus og 730.000 i inntekt, så banken vil jeg skal selge) men jeg vet ikke bakgrunnen din da.

Anonymkode: e5a59...9aa

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Min bankmann sa at så lenge du betaler terminbeløpene går det ikke til tvangssalg / oppsigelse av lån uansett. Men han vil ringe og mase, for de får varsel om for høyt lån. ( jeg har 7 mill i lån, 2 hus og 730.000 i inntekt, så banken vil jeg skal selge) men jeg vet ikke bakgrunnen din da.

Anonymkode: e5a59...9aa

Hvordan i all verden har du fått så høyt lån at de vil at du skal selge?!

Endret av kaarebjarne
Skrevet
On 6/3/2024 at 9:44 AM, AnonymBruker said:

Når banken gir deg muligheten til å selge selv, istedenfor tvangssalg, hvor lang tid har du på deg? 

Anonymkode: 97fda...1bb

Hvorfor spurte du ikke banken da de informerte deg om at du må selge? 

Det kan jo være at banken mener du bør ringe en megler NÅ fremfor å vente på svar her, eller de kan mene at du må vurdere å kontakte et meglerfirma snart, før andre ting i økonomien faller sammen fullstendig. Eller kanskje de håper du fikser alt med et usikret personlig lån? Eller kanskje de tilogmed innerst inne håper at du skal bli mer økonomisk strukturert, kanskje jobbe litt mer overtid og bruke mindre penger på tull. 

Det er mange muligheter, og det er kun banken din som kan svare. Men om du har flere forbrukslån som har blitt sagt opp, namsmannen driver med tvangstrekk og banken mangler de siste 5 innbetalingene er vel svaret: NÅ! 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...