AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Del Skrevet 3. juni 2024 I poziturer der damen sprer beina, får da fantasien mef spillerom, i forhold til hvordan jun ser ut netto? Jeg opplever det. Om hun så tar noen lange klyv opp en bakke. Om vi lekesloss of hun setter seg på meg, eller...noen som kjenner det igjen? Anonymkode: 78fe1...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3. juni 2024 #2 Del Skrevet 3. juni 2024 Det vil jeg tro. Tror ikke kvinner trenger å spre bena for å sette i gang slike fantasier hos menn heller. 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #3 Del Skrevet 3. juni 2024 Trolltunge skrev (2 minutter siden): Det vil jeg tro. Tror ikke kvinner trenger å spre bena for å sette i gang slike fantasier hos menn heller. 🤣 Nei ikke nødvendigvis. Men det hjelper ☺️ Anonymkode: 78fe1...e8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #4 Del Skrevet 3. juni 2024 Jeg krysser fingrene for at hun er barbert i det minste og ikke lukter sur reke 🤢 Anonymkode: 43a57...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 3. juni 2024 #5 Del Skrevet 3. juni 2024 Ryddet for spekulasjoner. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #6 Del Skrevet 4. juni 2024 Jeg får fantasier av å se kvinner som jogger eller sykler, som «mmm det setet der skulle vært mitt ansikt» M50+ Anonymkode: 60b53...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #7 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 16.57): Jeg krysser fingrene for at hun er barbert i det minste og ikke lukter sur reke 🤢 Anonymkode: 43a57...2cb Sue reke lukter iķke godt. Men min fantasi er uten lukter. I motsetning til deg, drømmer jeg om frodig hårvekst på vulva Anonymkode: 78fe1...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #8 Del Skrevet 5. juni 2024 Jaha, hvor ofte skjer dette at du lekesloss med kvinner, lurer jeg på? Anonymkode: 78472...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #9 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 5.58): Jaha, hvor ofte skjer dette at du lekesloss med kvinner, lurer jeg på? Anonymkode: 78472...b5c Ikke så kjempe- ofte, men drt kan skje med kjæresten. Og fantasien om det lever lenge etterpå 😂 Anonymkode: 78fe1...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå