AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Skrevet 3. juni 2024 Jada, menn vil også se bra ut på stranda og uten klær. 1. Liker du ansiktshår 2. Liker du kroppshår 3. Liker du underlivshår? Jeg har lagt merke til at veldig få menn har «hår på brøstet». Jeg antar en stor del fjerner det, samtidig syns jeg der blir uvant for meg, så jeg trimmer for at det skal bli mindre framtredende. Ansiktshår fjerner jeg alt, men har ganske kraftig skjeggvekst. Tror kanskje jeg kan kle tredagers, men det klør noe grassalt, så jeg fjerner det og. Underlivet syns jeg det er godt å ha pungen glatt, resten trimmes. Igjen, det er ganske mye hår upleiet. Hva liker du? Jeg er nysingel mann som har planer om dra på stranda med barna i sommer. Og nei, forventer ingen date der, men kanskje det dating skjer i en annen setting. Anonymkode: 30e41...93a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Skrevet 3. juni 2024 Bryr meg bare om mannen, siden jeg ikke er singel. Men eneste kroppshåret jeg ikke liker er på ryggen Anonymkode: bb2e7...17f 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #3 Skrevet 3. juni 2024 Ansiktshår ja takk, kroppshår til en viss grad. På stranda vil jeg virkelig ikke måtte se underlivshår, verken på menn eller kvinner... Anonymkode: dcbb8...ba5 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #4 Skrevet 3. juni 2024 Badeshortsen bør være stor nok til å skjule underlivshår... Jeg elsker hår på brystet😍, og ansiktshår er også greit så lenge det er velstelt (er ikke glad i de viltvoksende skjeggene en del menn tror er fint). Bryr meg heller ikke om mannen har hår på ryggen. Jeg er i 40 årene da, virker som de yngre har mer angst for naturlige kropper. Anonymkode: db4d5...987 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #5 Skrevet 3. juni 2024 Om hårvekst står mellom deg og din frue, da er det ikke så sterk kjærlighet. Eller attraksjon om det ikke blir sex om du møter ei som egentlig hadde vært interisert idet og skjegget står i veien. så jeg håper du gjør det du føler deg kjekkest i 😊 Men tilfeldigvis liker jeg det du gjør akkurat nå best, bare for å gi et svar 😅 Liker litt hår, spesifikt brysthår, men ikke så mye i ansiktet. På det edle har jeg ikke noen preferanser egentlig, kanskje annet enn om det er verdens største busk, men igjen, da er jo det også noe å feire. Anonymkode: 0159c...2b3
Stor pike Skrevet 3. juni 2024 #6 Skrevet 3. juni 2024 Jeg vil helst slippe å se den glatte pungen din på stranda 🙄 Ellers er hår i ansiktet og på brystet fint. På ryggen not so much. 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #7 Skrevet 3. juni 2024 Ja til naturlig hårvekst❤️❤️ Ikke glattbarbert pung og brystkasse iallefall! Anonymkode: 7da52...d89 3 2
Egutt Skrevet 3. juni 2024 #8 Skrevet 3. juni 2024 Det er vel smak og behag. Umulig å gjøre alle til laks, så gjør det du vil med kroppen din. Beste utgangspunkt er å være komfortabel i den, med eller uten kroppshår 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #9 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Bryr meg bare om mannen, siden jeg ikke er singel. Men eneste kroppshåret jeg ikke liker er på ryggen Anonymkode: bb2e7...17f Det var min holdning også. Så traff jeg kjæresten, som har masse kroppshår og null hodehår, og siden jeg elsker ham er han vakker for meg og jeg tenker ikke over det. Glattbarbert pung må holdes glatt, klarer man ikke det er det bedre å la det gro, det verste er stikkende skjeggstubb. Anonymkode: d2645...d90 1
solsolsol Skrevet 3. juni 2024 #10 Skrevet 3. juni 2024 Selv om det kan se fint ut med muskuløse, hårløse, menn, ville jeg aldri valgt å bli sammen med en som bruker til på å barbere vekk kroppshår (eller som i det hele tatt funderer på om det er finest eller ikke). 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #11 Skrevet 3. juni 2024 Nå er ikke jeg singel, men da jeg var det var det eneste jeg hadde litt reservasjoner mot masse hår på ryggen. Ellers er jeg nå sammen med en mann uten skjegg og som har ikke har hår på brystet fra naturens side. Så nå er det selvsagt det jeg foretrekker 🥰 Anonymkode: ecf25...9db
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #12 Skrevet 3. juni 2024 Nei til alle tre. Skjegg og rygghår er verst. Anonymkode: 66172...1e1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #13 Skrevet 3. juni 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Badeshortsen bør være stor nok til å skjule underlivshår... Jeg elsker hår på brystet😍, og ansiktshår er også greit så lenge det er velstelt (er ikke glad i de viltvoksende skjeggene en del menn tror er fint). Bryr meg heller ikke om mannen har hår på ryggen. Jeg er i 40 årene da, virker som de yngre har mer angst for naturlige kropper. Anonymkode: db4d5...987 I 40-årene selv, og har ikke et snev av angst for naturlige kropper, men jeg liker ikke hår annet enn på hodet likevel. Det er en viss forskjell på angst, og på preferanser. Anonymkode: 29b23...57d 2
-Missi- Skrevet 3. juni 2024 #14 Skrevet 3. juni 2024 Det eneste jeg kan synes er litt turn off er mye hår på ryggen, samtidig om jeg er glad i mannen er det jo ikke noe problem da ser jeg forbi slikt. Brysthår er jo bare koslig! Husker en x av meg hadde skikkelig løve manke på brystet 🤭elsket å ligge i armkroken og pjuske med brysthårene eller brystpelsen omtrent i dette tilfelle 🤭
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #15 Skrevet 3. juni 2024 Som hårete mann så kan jeg dele min erfaring. Hat hår på brystet siden ungdomsskolen, og hadde mye komplekser for det, men å barbere meg har aldri vært et alternativ, slik hårveksten min er nå så ville det kjapt ført til skjegg over hele kroppen 😂 Men de jeg har snakket med dette om likte veldig godt hår på brystet, masse hår på ryggen derimot er det nok få som feretrekker, men aldri fått negativ oppmerksomhet pga det. Her er det nok en del forskjell på alder, Intrykk av at veldig unge kvinner ofte forventer frisering på overkroppen, litt mer voksne damer derimot kan ofte foretrekke en mann med hår på brystet Anonymkode: 6801d...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #16 Skrevet 3. juni 2024 Interessant problemstilling, for å bidra som mann i 40-årene. De to siste årene har jeg latt være å barbere bryst og rygg, litt fordi jeg er gift, men også som et prosjekt. Hvordan reagerer folk? Hvordan reagerer jeg? Og jeg digger det! Føler jeg er en del av en eksklusiv klubb for menn med hår på ryggen. Og - det er sjeldent raringer med hår på ryggen. Mange av dem er ganske muskuløse og kjekke. Og jeg føler meg selvsikker med det. Er nesten på nikk med andre menn med hår på ryggen nå (Stort sett menn med familie). Syntes det er festlig! Ser frem til å dra på stranda igjen! 😁 (Dog jeg trimmer håret på brystkassa bittelitt, og under armene. Og barberer med maskin rundt pikken og ballene). Anonymkode: 0b182...67a 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #17 Skrevet 3. juni 2024 Menn som barberer bryst, armer, ben og glattbarberer nedentil er utrolig usexy. Anonymkode: c656b...315 3
Egutt Skrevet 3. juni 2024 #18 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Menn som barberer bryst, armer, ben og glattbarberer nedentil er utrolig usexy. Anonymkode: c656b...315 Kan leve med det 😊 men jeg foretrekker det på meg selv. Armer og ben får være, sånn er jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #19 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jada, menn vil også se bra ut på stranda og uten klær. 1. Liker du ansiktshår 2. Liker du kroppshår 3. Liker du underlivshår? Anonymkode: 30e41...93a 1. Nei 2. Ja, veldig. Spesielt på brystkassa, magen og underarmene. 3. Underlivshår vil jeg ikke se på stranda, altså, foretrekker at menn har badeshortsen på!! I seksuell sammenheng foretrekker jeg at det er glatt der han vil ha tunga mi, og resten stusset med saks. Det ser ikke bra ut med glattbarbert underliv samtidig som han har hår på magen og låra. Anonymkode: 7d75a...7df
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #20 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Badeshortsen bør være stor nok til å skjule underlivshår... Jeg elsker hår på brystet😍, og ansiktshår er også greit så lenge det er velstelt (er ikke glad i de viltvoksende skjeggene en del menn tror er fint). Bryr meg heller ikke om mannen har hår på ryggen. Jeg er i 40 årene da, virker som de yngre har mer angst for naturlige kropper. Anonymkode: db4d5...987 Og det virker som at eldre mennesker har litt angst for å respektere andres preferanser. Hadde vi alle skulle vært naturlig foresten ville det sagt det samme som at vi aldri skulle ha klær på oss, aldri skulle pusse tennene eller vasket oss med såpe. Vi skulle iallefall ikke brukt sminke, eller gått til frisøren. Godt mulig du lever slik, men da foretrekker jeg heller litt angst mot "naturlige kropper" Ja jeg er i 40 årene jeg også og foretrekker lite kroppshår på både menn og meg selv. Anonymkode: 187df...642 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå