AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Del Skrevet 3. juni 2024 Noen her inne som har lesebrett? Tenkte egentlig kindle men virke som der er vanskelig å få tak i? Sett ein god del på kobo. Er det verdt generelt «hypen» eller holde seg til bøker? tips til 🌶️🌶️🌶️ bøker tas og gjerne imot🙈 Anonymkode: a0cb8...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Del Skrevet 3. juni 2024 Jeg har Pocket Book Touch Lux 3, mange år gammelt. Kjempefornøyd ❤️. Leser minst en bok i uka på det. Hvis det ryker, kjøper jeg samme merke igjen. Jeg var skeptisk til noe annet enn papirbøker, men nå kan jeg ikke fordra å lese det 😃. Er jo så lettvint med lesebrett. Og så lett å holde. Gå f.eks på Norli eller Adlibris og søk opp e-bøker, så får du mange tips 🙂. E-bøker er stort sett billigere enn papirbøker. Anonymkode: 8f872...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 3. juni 2024 #3 Del Skrevet 3. juni 2024 Superfornøyd med Kindle 👌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #4 Del Skrevet 3. juni 2024 Kindle er bra hvis du foretrekker å lese bøker på engelsk. Anonymkode: 513da...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #5 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kindle er bra hvis du foretrekker å lese bøker på engelsk. Anonymkode: 513da...28d Kan da lese norske bøker også på Kindle. Jeg har hatt Kindle i "alle år", er veldig fornøyd, men tipper det egentlig ikke er så voldsomt stor forskjell på de ulike variantene. Anonymkode: 0f9d6...567 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 10. juni 2024 #6 Del Skrevet 10. juni 2024 Rosa Dartle skrev (På 3.6.2024 den 6.58): Superfornøyd med Kindle 👌 Jeg også, Kindle Paperwhite kjøpt i 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 10. juni 2024 #7 Del Skrevet 10. juni 2024 kaledonia skrev (51 minutter siden): Jeg også, Kindle Paperwhite kjøpt i 2017 Ja, det glemte jeg å skrive 😊 Mener jeg fikk min Kindle Paperwhite i 2013, den varte nesten i ti år før det ble ødelagt av at jeg tråkket på det 😅 Da måtte jeg ut for å kjøpe meg nytt samme dag. Norske bøker, utenlandske bøker, begge deler funker. Godt lys som gjør at man ikke blir mer våken. Funker også mye bedre i sollys enn om man leser f.eks. på iPad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå