AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Skrevet 3. juni 2024 Vanskelig å formulere dette. Men jeg har et nært familiemedlem som rett og slett ikke klarer å stable livet skikkelig på beina. Godt voksen, eier ikke egen bolig. Klarer ikke spare penger. Flytter hele tiden, og er alltid i en slags krise. Det er vondt å være vitne til og jeg er helt rådvill og utslitt. Det er alltid kaos. Hadde jeg sittet bedre i det økonomisk selv så hadde jeg kjøpt en bolig og fått vedkommende til å flytte inn dit. Noen som var vært i lignende situasjon og vet om noe som kan hjelpe? Har bare et ønske om å fikse situasjonen sånn at personen selv og alle oss rundt kan få ro. Anonymkode: 81dc4...de5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Skrevet 3. juni 2024 Har ikke vært i lignende situasjon og vet ikke folk som kan hjelpe, med mindre du ønsker kontakt med økonomisk rådgiver, som nav har, eller en kommunal bolig, som kommunen formidler. Finnes det noen du kjenner som leier ut i egen bolig, så kunne det kanskje vært en mulighet? Hvorfor flytter personen så mye? Anonymkode: ba31c...d01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå