Gå til innhold

Norsk side med monogram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Jeg har kjempelyst på innbydelser og bordkort men monogram. Noen som vet om det går an å bestille ferdiglagt med vårt monogram på? Er ikke veldig fingernem selv, så vil helst slippe å lage de selv. Hvis det viser seg at jeg må det, har dere noen gode tips?

:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår ikkje kvifor sida må vere norsk?!?!?

På www.bryllup.dk kan du få monogram. :)

Skrevet
Forstår ikkje kvifor sida må vere norsk?!?!?

På www.bryllup.dk kan du få monogram. :)

Hvis du hadde lest alt, hadde du sett at det ikke bare var monogram jeg var ute etter. Men ferdig trykte innbydelser med vårt monogram på!

Skrevet
Hvis du hadde lest alt, hadde du sett at det ikke bare var monogram jeg var ute etter. Men ferdig trykte innbydelser med vårt monogram på!

Jeg vil tro Veslo mente at dersom du besøker den siden hun nevnte kan du lett finne et monogram der, som du så sender med teksten til firmaet som skal lage invitasjonene. Du må jo uansett sende de info om hvor vielsen skal være/middagen etc., så om du gjør det hele litt enklere og finner et monogram selv, så tror jeg kanskje det kan bli billigere for deg også.

Skrevet

Heisann :)

Jeg var inne på den siden, men fant ikke monogram med våre bokstaver. Det jeg kunne tenke meg var å finne en innydelse som jeg liker, og at de trykker alt ferdig. Noen tips om trykkerier med fine innbydelser, eller blir det vanlige ark? Som du sikkert forstår, har jeg ikke gjort dette før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...