AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Jeg har litt ekstra hud etter fødsler og dårlig suturering etter fødsler som jeg har lyst å få fjernet, videre har jeg lyst å minske di indre kjønnsleppene, men kan det redusere sexlysta, eller i verste fall ødelegge den? noe som har gjort denne typen vaginalplastikk å kan fortelle om erfaring? Anonymkode: 07b75...4a5
Rebecca30 Skrevet 2. juni 2024 #2 Skrevet 2. juni 2024 Jeg har ikke gjort det selv, men ei venninne av meg gikk gjennom noe lignende. Hun fikk fjernet overflødig hud etter fødsel og reduserte de indre kjønnsleppene. For henne var det en positiv opplevelse, og hun følte seg mer komfortabel og selvsikker etterpå. Hun nevnte at det faktisk økte sexlysten fordi hun ikke lenger følte ubehag under sex. Som med alt, så er det viktig å finne en dyktig kirurg og få god informasjon før du bestemmer deg. Lykke til! 💪👩⚕️
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Rebecca30 skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke gjort det selv, men ei venninne av meg gikk gjennom noe lignende. Hun fikk fjernet overflødig hud etter fødsel og reduserte de indre kjønnsleppene. For henne var det en positiv opplevelse, og hun følte seg mer komfortabel og selvsikker etterpå. Hun nevnte at det faktisk økte sexlysten fordi hun ikke lenger følte ubehag under sex. Som med alt, så er det viktig å finne en dyktig kirurg og få god informasjon før du bestemmer deg. Lykke til! 💪👩⚕️ Tusen takk, så glad å høre at veninnen din hadde en positiv opplevelse☺️Ønsker også å føle meg mer vel under sex, så lenge det ikke kan skade noe der nede🤭 Anonymkode: 07b75...4a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå