AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Jeg har alltid tynt mine venner når dem dater eller har ons med mindre pene mennesker. Det gjør at jeg selv ikke kan tørre å prøve meg på andre, fordi jeg vil ikke ramle i samme fellen. Andre som har samme dilemma? Anonymkode: ec822...927 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Skrevet 2. juni 2024 Nei. Du burde si unnskyld, for du har kanskje stanset noen fra å finne kjærligheten eller trives i livet. Så fremst du ikke visste at de også ikke syns noe om dem. Vi har ulik smak da, så din smak teller ikke for alle sammen. Anonymkode: 6454d...591 8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #5 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): er du 14 år? Anonymkode: 76c1d...24a 34 Anonymkode: ec822...927
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #6 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 34 Anonymkode: ec822...927 Da er det å tide med refleksjon 😅 Anonymkode: 6454d...591 14
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #7 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 34 Anonymkode: ec822...927 Så flaut å oppføre seg sånn når man er 34. Anonymkode: 76c1d...24a 7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #8 Skrevet 2. juni 2024 Nei, bryr meg ikke et fnugg. Har går mange runder med meg selv i forhold til moral og ansvar, og jeg føler jeg har et grunnlag for handlingene mine. Deilig. Take it or leave it. Anonymkode: 8a906...13f 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #9 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har alltid tynt mine venner når dem dater eller har ons med mindre pene mennesker. Det gjør at jeg selv ikke kan tørre å prøve meg på andre, fordi jeg vil ikke ramle i samme fellen. Andre som har samme dilemma? Anonymkode: ec822...927 Men du bryr deg på den andre siden ikke om at slike utsagn får din usikkerhet og misnøye med egne livsvalg til å stå frem i store bokstaver for enhver i nærheten? For det ville plaget meg å fremstå som komplett idiot (slik du velger) heller enn å bare ha sex med «ikke pene» (som jo er et idiotisk kriterie - det viktige for en sexpartner er at hen er god på sex, ser du, ikke at hen ville sett bra ut hengende i ramme på stueveggen) Anonymkode: be395...484 4
Voyeur Skrevet 2. juni 2024 #10 Skrevet 2. juni 2024 Så, du mobber andre når de ligger med andre som DU ikke mener er pen nok? Vel - de får seg ihvertfall et ligg, og det er mer enn hva du gjør. Det er ikke du som skal ligge med de personene du mener ikke er bra nok, så hvorfor bryr du deg? Du høres jo nesten litt misunnelig ut. Siden du ikke tør å ligge med noen, tyder det på at du heller ikke er guds gave til kvinnene, så regner med du egentlig er pissredd for å bli avvist av de du kunne tenke deg å ligge med. For å svare på spørsmålet ditt: Nei, jeg bryr meg ikke. Jeg gjør hva enn jeg måtte føle for, så lenge de er singel, og viser gjensidig interesse. 4
Rebecca30 Skrevet 2. juni 2024 #11 Skrevet 2. juni 2024 Ja, jeg har vært der selv. Det er så lett å være dømmende når man sitter på utsiden, men sannheten er at man går glipp av mye ved å ha sånne holdninger. Jeg endte opp med å åpne meg for å date noen jeg kanskje ikke ville vurdert før, og det var en av de beste opplevelsene jeg har hatt. Skjønnhet er subjektivt, og kjemi betyr mye mer enn et pent ansikt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #12 Skrevet 2. juni 2024 Vi er sosiale aper, og derfor vil vi alle føle et behov for å passe inn. Det er derfor helt naturlig og et sunnhetstegn å bli påvirket av hva andre tenker. Ofte er det til og med til vårt eget beste å lytte til andre også, og like ofte kan vi trå totalt feil om vi lytter til andre. Man må kjenne seg selv, sine verdier og drømmer, og bruke en god dose sunn fornuft, for å finne ut om hvorvidt man skal ta andre sine meninger til hjertet eller ikke. Det er derimot ikke sunt å være så opptatt av hva andre tenker at man mister seg selv. Det er heller ikke sunt å ikke bry seg et fnugg om hva andre tenker. Vennene dine burde ikke lytte til deg, Ts. Forhåpentligvis vet de allerede at dine meninger ikke betyr stort, og tar det ikke med i betraktning når de lever livene sine. Kanskje du burde fokusere på å ha en positiv innvirkning på miljøet ditt, ikke en som dømmer og får andre til å føle seg kjipe? Da vil du kanskje med tiden få god nok selvfølelse til å ligge med hvem du måtte ønske uten å bry deg om hva andre tenker. Kroppen din er din, og om du ønsker å ha sex med en annen samtykkende voksen, så betyr det ingenting om noen andre ikke synes din sexpartner er attraktiv. Anonymkode: a2b0e...7ba 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #13 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så flaut å oppføre seg sånn når man er 34. Anonymkode: 76c1d...24a ? Anonymkode: ec822...927
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #14 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): ? Anonymkode: ec822...927 Ja det er flaut å holde på sånn som du gjør. Anonymkode: 76c1d...24a 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #15 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ja det er flaut å holde på sånn som du gjør. Respekterer din mening, men er helt uenig. Anonymkode: ec822...927
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #16 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei, bryr meg ikke et fnugg. Har går mange runder med meg selv i forhold til moral og ansvar, og jeg føler jeg har et grunnlag for handlingene mine. Deilig. Take it or leave it. Anonymkode: 8a906...13f Virker jo ikke sånn hvis det får deg til å ikke tørre date. Da har du jo spent bein på deg sjøl, høres ikke akkurat deilig ut. Mange som ikke topper utseendeskalaen men har det helt topp i datinglivet, så da fremstår du som den største taperen i tråden. Anonymkode: 760b5...db5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #17 Skrevet 3. juni 2024 Om jeg liker en person så betyr det ikke noe hva andre mener. Og spesielt ikke når det går på noe så overfladisk som utseendet! jeg trodde seriøst du var en tenåring som kunne skrive noe sånt. Anonymkode: 50e22...2a4 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #18 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): noe så overfladisk som utseendet! Så når du velger deg en partner så betyr utseende null nada? Nåja... 😂 Anonymkode: ec822...927 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #19 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Virker jo ikke sånn hvis det får deg til å ikke tørre date. Da har du jo spent bein på deg sjøl, høres ikke akkurat deilig ut. Mange som ikke topper utseendeskalaen men har det helt topp i datinglivet, så da fremstår du som den største taperen i tråden. Anonymkode: 760b5...db5 Leste ikke spørsmålet godt nok, trodde det var på generell basis, og ikke i dating-sammenheng. Er gift, så driver ikke med sånt lenger. Da jeg var enslig, brydde jeg meg ikke da heller, bare om nære venner hadde lagt merke til noe problematisk jeg selv hadde ignorert i begeistringa. Anonymkode: 8a906...13f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #20 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har alltid tynt mine venner når dem dater eller har ons med mindre pene mennesker. Det gjør at jeg selv ikke kan tørre å prøve meg på andre, fordi jeg vil ikke ramle i samme fellen. Andre som har samme dilemma? Anonymkode: ec822...927 Slapp av littegranne. Dette er ikke en ‘brøler’. Anonymkode: e6021...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå