AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Del Skrevet 2. juni 2024 Okei jeg må ta tak i livet mitt nå. Jeg har lagt på meg fire kg på kort tid, og jeg skulle egentlig gå ned fem. Jeg skal ikke gå inn på noe tall her, jeg er fortsatt innenfor normalen. Jeg er 157 høy og trener ikke. Etter sist graviditet for tre år siden fikk jeg delte magemuskler og jeg har ikke trent på ti år. Jeg har også begynt å spise. Jeg går på antidepressiva og det er kanskje derfor jeg spiser, idk. Har ikke mulighet til å dra ut å trene fordi jeg har barn og ingen som kan passe dem for at jeg skal trene. Så må eventuelt bli noe dansing hjemme. Trenger litt gode tips til slanking egentlig og generelt motivasjon til å ta tak i det. Jeg synes dette med mat er vanskelig og liker generelt ikke brødmat. Men spiser hjemmelaget yoghurt til frokost og lager mye indiske vegetariske retter. Men jeg er veldig glad i brus, så drikker for det meste sukkerfritt. Jeg har kuttet redbull og vurderer å droppe sjokoladen til kun èn dag i uken. Og prøve med litt dansing kanskje få med ungene på det... Noen som har noe andre råd ? Anonymkode: e09f0...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Del Skrevet 2. juni 2024 Det er maten som må kuttes på for å gå ned i vekt. Jeg gikk ned fra 66 til 60 på noen mnd (er 160 høy) ved å ikke spise senere enn kl 20, ikke spise frokost, lunsj kl 11:30 som består av én brødskive med pålegg, ett glass melk/juice, en frukt og en yoghurt. Til middag en liten porsjon, en frukt til dessert og til kvelds en brødskive med pålegg. Anonymkode: 437a1...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er maten som må kuttes på for å gå ned i vekt. Jeg gikk ned fra 66 til 60 på noen mnd (er 160 høy) ved å ikke spise senere enn kl 20, ikke spise frokost, lunsj kl 11:30 som består av én brødskive med pålegg, ett glass melk/juice, en frukt og en yoghurt. Til middag en liten porsjon, en frukt til dessert og til kvelds en brødskive med pålegg. Anonymkode: 437a1...bf3 Ja litt som periodisk fasting ? Jeg liker ikke frokost, og trives godt med te eller sukkerfri brus på kvelden... Kanskje jeg skal forsøke det, og rett og slett slutte å kjøpe snop ... Anonymkode: e09f0...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Del Skrevet 2. juni 2024 Spis magert, så kan du spise større mengde. Det er lurt å telle kalorier slik at du vet at du ligger i underskudd. Anonymkode: 23974...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #5 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja litt som periodisk fasting ? Jeg liker ikke frokost, og trives godt med te eller sukkerfri brus på kvelden... Kanskje jeg skal forsøke det, og rett og slett slutte å kjøpe snop ... Anonymkode: e09f0...d8c Slutt med sukkerfri brus også. Jeg er overbevist om kunstige søtningsstoff ikke gjør noe godt dor overvektige. Og trene kan du vel gjøre om du har barn? Gå turer med barnevogn, evt la de sykle ved siden av deg om de er så store. Rundt og rundt på en løpebane om ikke annet. Der er det mykt underlag også. Har du mulighet for det så gå på grus eller aller helst på sti, så får du trent kjernemuskulaturen også. Ellers finner du garantert treningsprogrammer og apper der det finnes hjemmetrening. Masse lykke til!!! Så bra du tar grep før det blir verre🥰 Anonymkode: 4c9c1...97d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #6 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Slutt med sukkerfri brus også. Jeg er overbevist om kunstige søtningsstoff ikke gjør noe godt dor overvektige. Og trene kan du vel gjøre om du har barn? Gå turer med barnevogn, evt la de sykle ved siden av deg om de er så store. Rundt og rundt på en løpebane om ikke annet. Der er det mykt underlag også. Har du mulighet for det så gå på grus eller aller helst på sti, så får du trent kjernemuskulaturen også. Ellers finner du garantert treningsprogrammer og apper der det finnes hjemmetrening. Masse lykke til!!! Så bra du tar grep før det blir verre🥰 Anonymkode: 4c9c1...97d Løpebane har vi i nærheten, det var utrolig god ide ! Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Vi har en flott skog her også med gode treningsmuligheter, men har ikke tord å ta med ungene for det formålet pga angst, men å gå tur der er jo bare kos:) Har hørt at kunstig søtning øker søtsuget، så det kan være. Jeg må rett og slett bare slutte. Assosiere de tingene med alt det andre jeg finner ekkelt. Leter jeg lenge nok så finner jeg nok noe der og (en fordel med å være pessimist ). Spiser feks ikke smågodt som ikke er innpakket eller små godterier. 😅 Spiser heller ikke kaker med mye pynt tilfelle de som har pynta det ikke bruker hansker.. 🙃 eventuelt se hvordan det blir laget hjelper ofte på apetitten. Anonymkode: e09f0...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #7 Del Skrevet 3. juni 2024 Jeg har gått ned snart 30 kilo uten å trene, så det er faktisk mulig! Men bevegelse er flott både for kropp og psyke, så det anbefaler jeg uansett! Masse protein, grov fiber og grønnsaker. Jeg har drukket sukkerfri brus hele veien, det har vært min "greie". Akter å fortsette med det! Reduser snop og salt, hvis du orker en periode, så prøv å legge inn alt du spiser i feks Lifesum, der fikk jeg en del aha-opplevelser som jeg har med meg videre selv om jeg ikke teller aktivt lenger. Anonymkode: 1e0e7...b0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #8 Del Skrevet 3. juni 2024 Jeg har gått ned fra bmi 24.8, til bmi 20, bare ved å spise mindre, faste og bruke Lifesum. Nå, etter noen måneder, går det av seg selv og vekta er stabil uten å telle kalorier. Jeg har ikke trent en eneste dag. Anonymkode: 04cca...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #9 Del Skrevet 3. juni 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Slutt med sukkerfri brus også. Jeg er overbevist om kunstige søtningsstoff ikke gjør noe godt dor overvektige. Og trene kan du vel gjøre om du har barn? Gå turer med barnevogn, evt la de sykle ved siden av deg om de er så store. Rundt og rundt på en løpebane om ikke annet. Der er det mykt underlag også. Har du mulighet for det så gå på grus eller aller helst på sti, så får du trent kjernemuskulaturen også. Ellers finner du garantert treningsprogrammer og apper der det finnes hjemmetrening. Masse lykke til!!! Så bra du tar grep før det blir verre🥰 Anonymkode: 4c9c1...97d Har drukket sukkerfri brus hver dag, og har gått ned over 20 kg. Har hjulpet meg til å holde meg unna godteri. Anonymkode: 9f1c5...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå