AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Hvor lett er det å få en operasjon for urinlekkasje? Har ei søster som har ventet i over 1 år. Hver gang hun blir innkalt til sykehuset så vil de prøve forskjellige ting. Tabletter har hun prøvd. Ett apparat som sender ut stråler. Men det hjelper ikke. Men ennå er det ikke snakk om operasjon Jeg er redd for at hun har dummet seg ut. I starten måtte hun veie bindende sine. Da fikk hun råd fra ei venninne om å legge på litt på vekta for å være sikker på å få en operasjon. Det var vel ikke lurt? Kan man lure sykehuset sånn? Anonymkode: b5025...34a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Skrevet 3. juni 2024 Lurt å legge på litt. Be om henvisning videre. A-hus sykehus feks. Anonymkode: 1b83c...d62 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #3 Skrevet 3. juni 2024 Altså hun må si nå er det nok kan jeg få henvisning til en annen vurdering. Anonymkode: 1b83c...d62
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #4 Skrevet 3. juni 2024 Dor meg var det ikke vanskelig. Ble innkalt, ble gjort undersøkelser. (Måtte måle alt jeg drakk og tisset i et døgn. Fylte blæra, måtte hoppe osv. Blærescanning.) Fikk velge der og da om jeg skule henvises til operasjon. Valgte å prøve fysioterapi og hypopressiv trening først. Da jeg hadde gjort det i et års tid uten bedring ga jeg beskjed om at jeg ønsket operasjon og jeg ble satt på venteliste. Måtte riktignok vente i et års tid, men fikk operasjon. Anonymkode: e7051...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå