AnonymBruker Skrevet 2. juni #1 Del Skrevet 2. juni Jeg var på matbutikken en dag denne uken. Da jeg har betalt og er på vei ut, ser jeg to-tre menn stå ved en annen kasse. Ved enden av kassebåndet har de åpnet en stor koffert, og hele kassebåndet er STAPPFULLT av bananer. Hva i alle dager skal de bruke så mye bananer til? Mennene var fra Asia hvis det skulle hjelpe til med en oppklaring. Anonymkode: 181ba...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 2. juni #2 Del Skrevet 2. juni De drev sikkert en smoothie-kafe, eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #3 Del Skrevet 2. juni Fyren gikk helt bananas han!🍌🍌🍌 Anonymkode: dba22...339 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 2. juni #4 Del Skrevet 2. juni Bake banankake/brød eller servere banansplit/ smoothie eller milkshake i ett bryllup? Samme det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
døgnflue Skrevet 4. juni #5 Del Skrevet 4. juni Min butikk har av og til billig bananer på salg for nesten ingenting kunne fint brukt en hel eske. Baker som regel bananbrød, veldig godt og delig og ha. Får jeg overraskelse besøk kan det fort bli til en kake med og bare ta litt melis over. Siden bananer er veldig søtt. Blir også bananpannekaker til middag også. Men det er mye du kan lage med bananer og er mer vanlig i Asia og bruke det i matlaging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #6 Del Skrevet 4. juni Bananer går også fint å fryse. Anonymkode: 825e6...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni #7 Del Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bananer går også fint å fryse. Anonymkode: 825e6...4e9 Jeg kutter dem opp i noen cm`s biter, fryser i mindre poser og har klart til smoothie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå