Gå til innhold

Liker menn at vi sier vi tenker på dere og liker dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt ganske godt kjent med en på Match. Vi har FaceTimet flere ganger og skal treffes om en uke. Han er en flott mann, hyggelig, ærlig og reflektert. Vi er begge 48.

Da jeg skulle legge meg i går sendte jeg en melding hvor jeg skrev at jeg liker han, at han får meg til å smile og at jeg gleder meg til å treffe han. Han svarte kort at han likte meg også. Han ringte meg i dag og alt er bare fint.

Men så leser jeg så mye her unne. At det jeg skrev kanskje var å gå litt fort frem? Men vi har jo både sett og snakket flere ganger, selv om vi ikke har møttes enda.

Så til dere menn: Liker dere å høre at vi sier vi tenker på dere og liker dere? Eller blir det for mye i begynnelsen? Det er jo ikke slik at jeg lovebomber han, skrev det bare en gang….

Anonymkode: c32d4...321

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker, uten tvil, men konsekvensen av det er at man blir litt høy på pæra og ikke setter pris på deg / forholdet. 

Anonymkode: 13023...a3b

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen fasit. Som med alt annet, noen menn liker det, andre synes det kan bli litt mye litt fort. 

Det spiller ingen rolle, du skal bare være deg selv så går det av seg selv. De som liker deg de liker deg sånn, de som ikke liker deg sånn de er ikke mannen for deg uansett. 

Menn og kvinner er ikke så forskjellige sånn som mange skal ha det til. 

Anonymkode: 927e1...8ac

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har blitt ganske godt kjent med en på Match. Vi har FaceTimet flere ganger og skal treffes om en uke. Han er en flott mann, hyggelig, ærlig og reflektert. Vi er begge 48.

Da jeg skulle legge meg i går sendte jeg en melding hvor jeg skrev at jeg liker han, at han får meg til å smile og at jeg gleder meg til å treffe han. Han svarte kort at han likte meg også. Han ringte meg i dag og alt er bare fint.

Men så leser jeg så mye her unne. At det jeg skrev kanskje var å gå litt fort frem? Men vi har jo både sett og snakket flere ganger, selv om vi ikke har møttes enda.

Så til dere menn: Liker dere å høre at vi sier vi tenker på dere og liker dere? Eller blir det for mye i begynnelsen? Det er jo ikke slik at jeg lovebomber han, skrev det bare en gang….

Jeg liker det iallefall, ikke blir jeg høy på pæra heller..😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At du har skrevet at du liker han og ser fram til å møte han er helt innenfor. Kan ikke tenke meg at noen misliker det. Men jeg ville ikke dratt det lengre før dere har møttes.

Anonymkode: 0ccda...a88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei menn liker ikke at kvinner lyver.

Det er ganske godt kjent at kvinner hater alle menn.

Anonymkode: 16f2b...c9d

Gjest Blåmonster
Skrevet

Ja derfor hun ble min kone, ikke noe spill å hun viste kjærlighet fra første stund ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Det du skriver er helt fint. Jeg tror de fleste menn (og kvinner) liker sånt. 

Men rådet er : Ikke overdriv!   Det er det som ofte diskuteres. Noen damer blir helt hysterisk forelsket og eiesjuke på menn de såvidt har møtt og dersom de ikke klarer å selvregulere, så blir sånt fort et rødt flagg.  (Det samme kan sies om en del menn)

Klarer du å holde balansen, og kanskje se an litt hvordan han selv er mot deg og speile det litt, så burde det gå fint.  

La dette gå framover, men i litt normal fart. Hysterisk forelsket og eiesjuke etter 1-3 dater blir for voldsomt.  3+ måneder uten å bli eksklsuive og kjærester = ikke interessert i et seriøst forhold.  

Er du et normalt oppegående og i vater, så bruk huet ;) 

Anonymkode: 8d214...9e8

• Liker 1
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Kjæresten min elsker å høre at jeg liker han, synes han er kjekk, sexy og flott. Vi har gitt hverandre komplimenter fra vi startet å date og det er jo kjempekoselig❤️

Skrevet

Det er bare koselig det.🙂

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Betyr nada egentlig. Det holder at du viser din interesse. 

Hvorfor har du vært på Match??

Anonymkode: 832ba...881

AnonymBruker
Skrevet

En mann som er interessert liker det 

Anonymkode: dcdb3...254

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som mann synes jeg kun det er koselig. Ikke negativt på noen måte.

Anonymkode: 7eda5...cd6

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det faller seg naturlig, så er det bare kos, men som flere skriver, det er en balanse. Det går begge veier altså, blir man for intens, så kan det skremme noen. Jeg syns det du skrev er innenfor. M40.

Anonymkode: 4af39...7f5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg regner med det er for å date noen??

Anonymkode: f6af8...020

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her. Fordi jeg ønsker å finne en kjæreste. Litt rart spørsmål….

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...