Gå til innhold

Slett Facebook nå


Potetgullet

Anbefalte innlegg

Jeg lover deg at livet ditt vil bli bedre på alle måter. Du vil finne mer tid til interesser. Du vil få mer ut av samtalene dine med familie og venner. Du vil føle deg roligere og mer avslappet. Du vil bli yngre. Facebook gir deg tretti dager på å gjenopprette kontoen din etter den har blitt forespurt slettet. Selv om du ikke bryr deg om at dem samler, selger og bruker informasjonen din til egne hensikter, hvorfor ikke bare prøve for å se hvordan det er å være avkoblet? Sånn faktisk avkoblet. Jeg snakker ikke phone-detox. Jeg snakker phone borte vekk. Hvis du virkelig føler at du vil tilbake dit av alle steder, er det bare å gjenopprette kontoen på den tjueniende dagen. Du har ikke tapt noe som helst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror at mange ville slettet det om det ikke var for grupper man MÅ være medlem av. Ellers får man ikke viktig informasjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bestemmer vi selv.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvinnende lite på Facebook, så det gjør meg neppe mer avkoblet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/2/2024 at 10:28 PM, Potetgullet said:

Jeg lover deg at livet ditt vil bli bedre på alle måter. Du vil finne mer tid til interesser. Du vil få mer ut av samtalene dine med familie og venner. Du vil føle deg roligere og mer avslappet. Du vil bli yngre. 

Hm, du joinet kg for noen få dager siden, aner jeg at du trengte noe å fylle tomrommet etter Facebook med? Har du blitt yngre enda? 

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetgullet skrev (På 2.6.2024 den 22.28):

Jeg lover deg at livet ditt vil bli bedre på alle måter. Du vil finne mer tid til interesser. Du vil få mer ut av samtalene dine med familie og venner. Du vil føle deg roligere og mer avslappet. Du vil bli yngre. Facebook gir deg tretti dager på å gjenopprette kontoen din etter den har blitt forespurt slettet. Selv om du ikke bryr deg om at dem samler, selger og bruker informasjonen din til egne hensikter, hvorfor ikke bare prøve for å se hvordan det er å være avkoblet? Sånn faktisk avkoblet. Jeg snakker ikke phone-detox. Jeg snakker phone borte vekk. Hvis du virkelig føler at du vil tilbake dit av alle steder, er det bare å gjenopprette kontoen på den tjueniende dagen. Du har ikke tapt noe som helst.

Ja, jeg fant mer tid til interesser, nå gamer jeg enda litt mer... Yngre ble jeg ikke da, ble ett år eldre forrige bursdag okke som. :fnise: 

Jeg savner ikke FB, det er litt godt å være uten, det er stort sett bare annonser og reklame der uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slettet facebook. Men måtte starte ny konto da det er alltid noe man må der. Til og med på jobb er det noen ganger grupper eller kommunikasjon på fb. 

Jeg blir litt opptatt på fb av alle disse artige reels ellers bruker jeg ikke mye energi på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner veldig mange arrangementer på facebook. Hadde vært trist å gå glipp av alt det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...