Gå til innhold

Gå over fra papir-avis til e-avis/digital

Millimani

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kutte ut papir-avisa etter å ha hatt den i årevis. Sparer en god del penger på å ha kun digital/e-avis. Du som har gjort dette før, har du noen gang angret, og tatt tilbake papir-avisa? Hvor lang tid brukte du på å venne deg til å ikke ha avisa på bordet hver dag? Mer "avhengig" av å lese avisa på jobb, eller lite flink til å lese e-avisa? Veldig klar over at dette er individuelt. Jeg sparer rundt 2000 kr(!) på å kutte ut papir-avisa på et årsabonnement. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange år siden jeg har hatt papiravis. Har ikke angret en dag.

Anonymkode: bca63...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerer på digital avis, men fysisk avis fredag og lørdag. Jeg synes nettavisene fungerer for å holde seg oppdatert, men koser meg med de fysiske avisene når jeg har god tid. Vi kjøper også andre papiraviser på lørdager.

Jeg savner ikke avisa til frokost på hverdager.

Anonymkode: b97e4...7d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett en analog avis bortsett fra i butikken. Kan jeg snu spørsmålet på hodet og spørre hva som er fordelen med analog?

Anonymkode: 7798e...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke angret. Jeg druknet jo omtrent i aviser, men allikevel kjøper jeg av og lørdagsavisene - kun for følelsen av å bla i avis 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi droppet det helt for mange år siden.

Utelukkende fordeler. 

Anonymkode: dd6b9...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kan jeg snu spørsmålet på hodet og spørre hva som er fordelen med analog?

Jeg leste for noen uker siden på sosiale medier at noen abonnerte seg på papiravisen igjen. Mye roligere å lese og uten alle kommentarene osv.

Anonymkode: 439d2...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har papiravisen byttet fra å komme hver dag til å komme kun 3 dager i uka. Jeg savner papirutgaven. Ikke det samme å lese digitalt. 

Anonymkode: f759d...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...