Millimani Skrevet 2. juni #1 Del Skrevet 2. juni Jeg vurderer å kutte ut papir-avisa etter å ha hatt den i årevis. Sparer en god del penger på å ha kun digital/e-avis. Du som har gjort dette før, har du noen gang angret, og tatt tilbake papir-avisa? Hvor lang tid brukte du på å venne deg til å ikke ha avisa på bordet hver dag? Mer "avhengig" av å lese avisa på jobb, eller lite flink til å lese e-avisa? Veldig klar over at dette er individuelt. Jeg sparer rundt 2000 kr(!) på å kutte ut papir-avisa på et årsabonnement. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #2 Del Skrevet 2. juni Det er mange år siden jeg har hatt papiravis. Har ikke angret en dag. Anonymkode: bca63...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #3 Del Skrevet 2. juni Jeg abonnerer på digital avis, men fysisk avis fredag og lørdag. Jeg synes nettavisene fungerer for å holde seg oppdatert, men koser meg med de fysiske avisene når jeg har god tid. Vi kjøper også andre papiraviser på lørdager. Jeg savner ikke avisa til frokost på hverdager. Anonymkode: b97e4...7d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #4 Del Skrevet 2. juni Jeg har aldri sett en analog avis bortsett fra i butikken. Kan jeg snu spørsmålet på hodet og spørre hva som er fordelen med analog? Anonymkode: 7798e...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. juni #5 Del Skrevet 2. juni Nei, har ikke angret. Jeg druknet jo omtrent i aviser, men allikevel kjøper jeg av og lørdagsavisene - kun for følelsen av å bla i avis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #6 Del Skrevet 2. juni Vi droppet det helt for mange år siden. Utelukkende fordeler. Anonymkode: dd6b9...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #7 Del Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan jeg snu spørsmålet på hodet og spørre hva som er fordelen med analog? Jeg leste for noen uker siden på sosiale medier at noen abonnerte seg på papiravisen igjen. Mye roligere å lese og uten alle kommentarene osv. Anonymkode: 439d2...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #8 Del Skrevet 3. juni Her har papiravisen byttet fra å komme hver dag til å komme kun 3 dager i uka. Jeg savner papirutgaven. Ikke det samme å lese digitalt. Anonymkode: f759d...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå