AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Del Skrevet 2. juni 2024 Hvor viktig er nybarberte legger på deg selv? Må du ha det hele tida eller er det ikke så viktig? Anonymkode: 81b34...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Del Skrevet 2. juni 2024 Ikke nybarberte nødvendigvis, men sånn noenlunde friserte. De begynner å stikke veldig etter noen dager, så da er det greit å få tatt det. Følelsen av helt glatte legger er deilig! Anonymkode: 821c2...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Del Skrevet 2. juni 2024 Jeg barberer kun leggen de gangene jeg har tråkket over og må teipe de. Som oftest er det høyre ankel jeg har tråkket over, så høyre legg er barbert noen flere ganger enn venstre. Anonymkode: 094cf...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 2. juni 2024 #4 Del Skrevet 2. juni 2024 (endret) Er ikke så viktig for meg, men om sommeren er de alltid barbert. Orker ikke hver dag, kanskje 2 ganger i uka. Endret 2. juni 2024 av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #5 Del Skrevet 2. juni 2024 For meg er det veldig lite viktig, syns det er godt å la være så slipper jeg pigger. Klipper de lengste med saks om jeg gidder. Anonymkode: 81b34...9bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå