AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Hvordan vet en at man er på riktig dose adhd medisin? Har en tenåring på utprøving av medisin, responderer bra på medisin. Har økt to ganger. Hvordan vet man om dette er riktig dose eller om h*n skal øke én gang til? Anonymkode: 57e5b...679
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Skrevet 2. juni 2024 Man bare merker det, tror jeg? Det var litt slik jeg "landet" på min dose. Når dosen min har vært for liten, har jeg kjent at virkningen kunne vært bare litt bedre. For høy dose gav flere bivirkninger enn det gav effekt, så det ble aldri en evig higen etter å bli bare litt bedre, hvis du skjønner. Det er forresten kanskje ikke alltid man merker med en gang om dosen er for lav eller passe, eller til og med for høy. Jeg syns det første året var en læringsprosess i seg selv når det gjaldt å finne riktig dose, riktig merke, hva medisinen hjelper med og hva den ikke hjelper med. Det er heller ikke alt personen selv merker forskjell på, men som andre merker. Anonymkode: 19a73...979
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå