Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en jente i en måneds tid nå, og vi datet en stund før det. Jeg sier ofte til kjæresten min at jeg savner henne! Men jeg har aldri fått høre det tilbake. Og det er det samme med "Jeg er glad i deg". Jeg sier det ofte, og hun svarer som regel det samme tilbake! Men hun har aldri sagt det først, og det stresser meg litt. Føler også at jeg alltid må starte en samtale når vi ikke er sammen fysisk. Og pga det så føler jeg meg ganske lite ønsket til tider! Er det jeg som overreagerer her? Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre!

Anonymkode: d5013...1b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det jeg som overreagerer her?

Ja, du må roe ned max. Det du beskriver er klenging. Én måned og du har allerede bombardert med savn og kjærlighetserklæringer.

Anonymkode: ffa2a...ce6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Når savner du henne da? 
Jeg husker mine første kjærester alltid savnet meg. Jeg rakk aldri, vi så hverandre jo ukentlig 

Anonymkode: 49fe7...f9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke si du savner henne, si du gleder til å treffes igjen, det fremstår mindre klengete :) 

Og hold tilbake på kjærlighetserklæringene, det kan også bli litt mye for noen :) 

Anonymkode: 44559...d90

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg husker mine første kjærester alltid savnet meg. Jeg rakk aldri, vi så hverandre jo ukentlig 

Rakk aldri når dere bare så hverandre ukentlig? 

Anonymkode: 1ae11...d04

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke si du savner henne, si du gleder til å treffes igjen, det fremstår mindre klengete :) 

Og hold tilbake på kjærlighetserklæringene, det kan også bli litt mye for noen :) 

Anonymkode: 44559...d90

Takk for tips! Skal prøve å gjøre dette istedet :) Og prøve å holde tilbake litt mer!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er ikke spesielt needy. Og jeg var ikke særlig forelsket :rødme:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

...Og jeg var ikke særlig forelsket :rødme:

Der har vi det.

• Liker 1
Skrevet

Det er mulig hun ikke savner deg, men det betyr ikke at hun ikke gleder seg til å se deg igjen. 

Du tenker at hun tenker og føler det samme som deg og hvis du ikke sier a så betyr det b. 

Med andre ord så krisemaksimerer du maksimalt for tanker du tenker i ditt eget hode om hva hun tenker om deg. 

Joda, jeg er god på sånn hjerne gymnastikk jeg også😂🙈 men det er bare det det er. 

Jeg foreslår ikke at du skal spille spill eller sette opp teite regler, men samliv handler om samspill. Gi henne muligheten til å ta intitiativ😃 selv om det betyr at du må tone det ned noen hakk. Du må bare tåle ubehaget rett og slett. Det er bare din usikkerhet som spiller deg ett puss.

AnonymBruker
Skrevet

Dette kunne nok min mann ha skrevet de første månedene vi var sammen. Hadde ingenting med at jeg ikke hadde riktige følelser å gjøre. Da vi var kommet til å være kjærester var det så absolutt på plass. Jeg har bare en personlighet som er veldig opptatt med nuet jeg er i, og har mange baller i lufta. Jeg rakk ikke å føle så mye savn før vi møttes igjen. Rakk ikke å ringe før han allerede hadde ringt. Rakk ikke si at jeg var glad i ham før han allerede hadde sagt det. Han var for kjapp for meg rett og slett. 😆

Han reagerte også negativt på dette, og da skjerpet jeg meg. Litt. Ble bevisst på å prøve å være den som var først ute. 

Hadde jeg ikke vært så forelsket som jeg var hadde jeg nok følt det masete og som press, men det gikk greit siden jeg faktisk var veldig forelsket. 

Anonymkode: 79658...68b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Der har vi det.

Men det skyldes jo sikket at han lovebombet henne. Har du ikke hørt om push og pull? Jo mer du elsker og savner noen, jo mindre elsker og savner de typisk deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale deg å forsøke å speile partners energinivå mer. Det gir den andre mulighet til både å speile din intensitet og ha rom til å være seg selv. 

Forsøk og å tenke litt på om du mest forsøker å få deg selv til å føle deg bra, eller om det er partner.

Det er helt normalt at man er på ulik plass i forholdet i starten og da må man ha respekt for det og la den andre få tid.

Anonymkode: 23642...c98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, du må roe ned max. Det du beskriver er klenging. Én måned og du har allerede bombardert med savn og kjærlighetserklæringer.

Det han beskriver er IKKE klenging, men helt normale følelser når en kjæreste reagerer annerledes enn det han synes er normalt. Husk at ting ikke er svart/hvitt, enten/eller… ;) 

Anonymkode: 32f21...758

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke spesielt needy. Og jeg var ikke særlig forelsket :rødme:

Nei, og det er kanskje det TS føler på nå… at kjæresten ikke er så opptatt av ham som han er i henne.. 😕

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når savner du henne da? 

Herlighet, jeg savnet mannen etter en time i begynnelsen🙈😂 

Anonymkode: f3d88...7ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vil anbefale deg å forsøke å speile partners energinivå mer. Det gir den andre mulighet til både å speile din intensitet og ha rom til å være seg selv. 

Forsøk og å tenke litt på om du mest forsøker å få deg selv til å føle deg bra, eller om det er partner.

Det er helt normalt at man er på ulik plass i forholdet i starten og da må man ha respekt for det og la den andre få tid.

Anonymkode: 23642...c98

For såvidt enig, men hvor lang tid skal man gi en kjæreste hvis det virker som kjæresten ikke er særlig interessert? Skal man holde ut/kaste bort 1 år? Halvannet? Bare for å være respektfull?? Det handler ikke nødvendigvis om «å føle seg bra», men at man faktisk kanskje befinner seg i et forhold hvor ene parten ikke er så interessert - helt uavhengig av om det er i starten eller at man er forskjellig! Det er en vind følelse som man ikke skal gå rundt med! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For såvidt enig, men hvor lang tid skal man gi en kjæreste hvis det virker som kjæresten ikke er særlig interessert? Skal man holde ut/kaste bort 1 år? Halvannet? Bare for å være respektfull?? Det handler ikke nødvendigvis om «å føle seg bra», men at man faktisk kanskje befinner seg i et forhold hvor ene parten ikke er så interessert - helt uavhengig av om det er i starten eller at man er forskjellig! Det er en vind følelse som man ikke skal gå rundt med! 

Dersom den andre ikke er så interessert ville dere antagelig ikke vært definert som kjærester, men du hadde fått mange unnskyldninger om hvordan relasjonen burde betegnes. 

Anonymkode: 79658...68b

Gjest ZarahSweet
Skrevet

Har dere datet i 4 uker eller vært kjærester i 4 uker? 

Hvor gamle er dere?

AnonymBruker
Skrevet

Man savner da ikke voksne mennesker på bare en uke!

Anonymkode: a0429...e43

AnonymBruker
Skrevet
ZarahSweet skrev (35 minutter siden):

Har dere datet i 4 uker eller vært kjærester i 4 uker? 

Hvor gamle er dere?

Vi var venner i ett år først, ikke bestevenner vel og merke, men vi hadde en god tone til hverandre helt til vi begge plutselig følte en skikkelig tiltrekning og da datet vi i ca 2 mnd, før vi da nå har vært sammen i 1 mnd☺️

Vi er begge 25!

-ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...