AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Lurer på om noen her inne har blitt svindlet på en eller annen måte mens de har vært på ferie eller jobbreise i utlandet? Noen som vil fortelle sin historie her? Anonymkode: ecdf1...6b6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Skrevet 2. juni 2024 Forsøkt. Satt i taxi og skulle betale for turen, taxisjåføren hadde plottet inn HELT FEIL sum på kortterminalen Anonymkode: 25fdd...dd7
Gjest Bromance Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Kun hatt positive erfaringer med reiser til utlandet, ingen forsøk svindel.
Million Skrevet 3. juni 2024 #4 Skrevet 3. juni 2024 (endret) Jeg har ikke vært der svindelen skjedde , men kredittkort jeg har hatt (mens jeg var hjemme i Norge) har blitt svindlet to ganger i utlandet. Ene gangen var det gjort et kjøp på Kypros i noe som virket som en optiker eller noe, andre gangen var det gjort kjøp hos en våpenforhandler i USA. Det var to ulike kort og ulike år. Begge deler løste seg, jeg bare ga beskjed om svindeltransaksjonene til kortselskapene, fylte ut et skjema, og så ble transaksjonen slettet, kortene sperret så de ikke skulle bli misbrukt igjen. Endret 3. juni 2024 av Million
kaarebjarne Skrevet 3. juni 2024 #5 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Lurer på om noen her inne har blitt svindlet på en eller annen måte mens de har vært på ferie eller jobbreise i utlandet? Noen som vil fortelle sin historie her? Anonymkode: ecdf1...6b6 Nei, selvfølgelig ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå