AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Del Skrevet 2. juni 2024 Kjøpt hus som var midt i blinken, dessverre fulgte sorte, matte kjøkkenfronter med. Vil skifte de ut på sikt men det er laaangt ned på prioriteringslisten. Har noen råd for å vaske disse? Får streker etter kluten uansett hva jeg gjør, prøvd mikrofiber, tørr klut, våt klut, glassfille, ulike vaskemidler, ser like jævlig ut etterpå. Venter gjester og vil i det minste de skal se ok ut når de ankommer 😅 Anonymkode: f8ff3...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Del Skrevet 2. juni 2024 Vask, skyll, skyll og tørk. Anonymkode: 56b09...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMai Skrevet 2. juni 2024 #3 Del Skrevet 2. juni 2024 Magisk svamp med litt mye vann på, deretter tørk over med en microfiberklut 👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Del Skrevet 2. juni 2024 Smør dem inn med mikrofiberklut og litt olje. Takk meg senere. Anonymkode: 3e9d6...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #5 Del Skrevet 3. juni 2024 Hvis du er så vågal å prøver to av svarene over meg ts, så håper jeg du prøver på baksiden av dørene. For magisk svamp er slipesvamp og olje kan jeg ikke se at har noe på matte fronter. forøvrig vi brukte vann med salo/salmiakk på vårt halvmatte svarte kjøkken. Anonymkode: ec42b...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #6 Del Skrevet 3. juni 2024 Eksen havnet i en leilighet som hadde et sånt kjøkken, ser fadern meg ikke ut! Skapene er fulle av fingerprints, håndmerker størknet matrester og gud vet hva annet 🤮🤮🤮 Førstemann på kloden som endte opp med matte sorte kjøkkenfronter må ha angret etter dag 1 Anonymkode: 3e14c...1d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #7 Del Skrevet 3. juni 2024 Du må kjøpe spesial spray på kjøkkenbutikk ( ala hth) . Den er til matte kjøkkenfronter. Anonymkode: 4aa1d...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #8 Del Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Smør dem inn med mikrofiberklut og litt olje. Takk meg senere. Anonymkode: 3e9d6...9b1 Dette har jeg faktisk prøvd, men ble ikke bra det heller 😆 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvis du er så vågal å prøver to av svarene over meg ts, så håper jeg du prøver på baksiden av dørene. For magisk svamp er slipesvamp og olje kan jeg ikke se at har noe på matte fronter. forøvrig vi brukte vann med salo/salmiakk på vårt halvmatte svarte kjøkken. Anonymkode: ec42b...ab Hvilket blandingsforhold brukte du? AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Eksen havnet i en leilighet som hadde et sånt kjøkken, ser fadern meg ikke ut! Skapene er fulle av fingerprints, håndmerker størknet matrester og gud vet hva annet 🤮🤮🤮 Førstemann på kloden som endte opp med matte sorte kjøkkenfronter må ha angret etter dag 1 Anonymkode: 3e14c...1d6 Det er helt håpløst! Ser ut som jeg ikke har vasket på et år! En dråpe vann så har du jo er merke etter dem. De ser fine ut men ellers helt ubrukelig. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må kjøpe spesial spray på kjøkkenbutikk ( ala hth) . Den er til matte kjøkkenfronter. Anonymkode: 4aa1d...a10 Takk for tips! Anonymkode: f8ff3...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #9 Del Skrevet 3. juni 2024 Hvis du ikke vil ha matte, svarte fronter-lever de til lakking på et proft lakkverksted Anonymkode: afbcc...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå