Gå til innhold

Rar fantasi: betale regningene hennes

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en sær fantasi som går ut på at en litt dominant, eller i alle fall sterk, kvinne utnytter meg økonomisk. En gang sendte jeg en melding til ei jeg har fulgt lenge på instagram. En danse og treningsinstruktør. Hun er vakker, morsom, sexy, smart, sterk, ekstremt talentfull, i det hele tatt en skikkelig rå dame. I e-posten forsøkte jeg å forklare ønsket mitt, også spurte jeg henne om jeg kunne få lov til å sende henne penger. Det ble en skikkelig lang og desperat novelle. Hun syntes det var morsomt (eller i alle fall komisk, noe hun også posta på storyen hennes), men takket dessverre nei selv om hun humoristisk sa hun kanskje kunne trenge litt hjelp med å betale strømregningene (dette var i 2021 tror jeg, så før strømstøtte). Det er jo ikke så overraskende. Jeg er bare en anonym fyr på internett hun ikke kjenner liksom. 

Men jeg har ikke klart å glemme det. Tankene mine rundt det er på en måte todelte. På den ene siden er dette en slags kink. Jeg ønsker at hun skal ydmyke meg, at hun skal utnytte meg uten at jeg får noe igjen (det er jo ikke sant fordi jeg ville fått levd ut en fantasi). Jeg ser på henne som så langt utenfor min liga, og dette hadde vært en måte å stadfeste det på et vis. På den andre siden så ønsker jeg henne virkelig alt godt, og tenker at om jeg kan bidra til at hennes økonomiske situasjon blir litt bedre, så ville det gjort meg veldig glad egentlig. 

Jeg ville virkelig ikke forlangt å få noe igjen. Jeg vil bare kunne kjenne på følelsen av å gjøre meg selv underdanig liksom. Jeg ville ikke kjøpe henne noe sexy undertøy eller sko eller noe sånt. Mest av alt skulle jeg ønske at hun lot meg overta ansvaret for å betale en eller annen hverdagslig kjedelig regning for henne. For Netflix eller noe. (Eller strømmen). Og jeg hadde villet at hun bare hadde tatt det som gitt at jeg betalte. Hver måned. Ingen kontakt, bare en enveistransaksjon. Og at hun over tid ville følt seg berettiget til å be meg, eller egentlig forlangt at jeg overtok flere av hverdagsregningene hennes.

Jeg vet det er rart. Er det noen andre som har noen erfaring med noe lignende?

PS: I forrige uke sendte jeg henne faktisk gavekort på Netflix. Jeg aner ikke om hun har benyttet dem. Jeg følger henne ikke lenger på instagram, og hun har gjort profilen sin privat. Men det er jo på en måte akkurat sånn her jeg håpet det skulle være. Enveis. Er likevel veldig nysgjerrig på om hun har benyttet dem selvsagt. 

Anonymkode: 20804...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns egentlig du burde hatt en verge. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen heftige regninger du kunne fått lov å betale;)

Anonymkode: 76938...d91

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk hjelp du 🫣

Anonymkode: 52c9b...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun sa nei takk.. Også gjorde du noe likevel.. Så respekt er ikke en greie hos deg, innen dette. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har et navn, og er en type bdsm-kink. Du tenner på finansiell dominans, og det du er ute etter er en finansiell domina. Kallenavnet på din rolle er paypig. 

Når det er sagt - du må slutte å tvinge din kink på folk som har sagt nei. Hvis du skal inn i noe som helst i kink-verdenen så må du lære deg at samtykke og respekt for grenser er alfa og omega. Så SLUTT å plage damen, skam deg skikkelig og finn en som faktisk ønsker en slik rolle på et kink-forum. 

Anonymkode: c4a5a...d14

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan godt betale mine regninger. De betaler ikke seg selv. Og jeg skal ha ny bil og.

Anonymkode: a952d...2f1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke blande inn andre som ikke ønsker inn i dine kinks. 

Da får du også en tilgang på henne jeg ikke tror hun vil at du skal ha.

Veit er det om vi ydmyket deg, også en del av kinken?

Anonymkode: 77faf...f65

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å sutre.. usexy av en mann.. man up og gjør noe med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 19.03):
Jeg har en sær fantasi som går ut på at en litt dominant, eller i alle fall sterk, kvinne utnytter meg økonomisk. En gang sendte jeg en melding til ei jeg har fulgt lenge på instagram. En danse og treningsinstruktør. Hun er vakker, morsom, sexy, smart, sterk, ekstremt talentfull, i det hele tatt en skikkelig rå dame. I e-posten forsøkte jeg å forklare ønsket mitt, også spurte jeg henne om jeg kunne få lov til å sende henne penger. Det ble en skikkelig lang og desperat novelle. Hun syntes det var morsomt (eller i alle fall komisk, noe hun også posta på storyen hennes), men takket dessverre nei selv om hun humoristisk sa hun kanskje kunne trenge litt hjelp med å betale strømregningene (dette var i 2021 tror jeg, så før strømstøtte). Det er jo ikke så overraskende. Jeg er bare en anonym fyr på internett hun ikke kjenner liksom. 

Men jeg har ikke klart å glemme det. Tankene mine rundt det er på en måte todelte. På den ene siden er dette en slags kink. Jeg ønsker at hun skal ydmyke meg, at hun skal utnytte meg uten at jeg får noe igjen (det er jo ikke sant fordi jeg ville fått levd ut en fantasi). Jeg ser på henne som så langt utenfor min liga, og dette hadde vært en måte å stadfeste det på et vis. På den andre siden så ønsker jeg henne virkelig alt godt, og tenker at om jeg kan bidra til at hennes økonomiske situasjon blir litt bedre, så ville det gjort meg veldig glad egentlig. 

Jeg ville virkelig ikke forlangt å få noe igjen. Jeg vil bare kunne kjenne på følelsen av å gjøre meg selv underdanig liksom. Jeg ville ikke kjøpe henne noe sexy undertøy eller sko eller noe sånt. Mest av alt skulle jeg ønske at hun lot meg overta ansvaret for å betale en eller annen hverdagslig kjedelig regning for henne. For Netflix eller noe. (Eller strømmen). Og jeg hadde villet at hun bare hadde tatt det som gitt at jeg betalte. Hver måned. Ingen kontakt, bare en enveistransaksjon. Og at hun over tid ville følt seg berettiget til å be meg, eller egentlig forlangt at jeg overtok flere av hverdagsregningene hennes.

PS: I forrige uke sendte jeg henne faktisk gavekort på Netflix. Jeg aner ikke om hun har benyttet dem. Jeg følger henne ikke lenger på instagram, og hun har gjort profilen sin privat. Men det er jo på en måte akkurat sånn her jeg håpet det skulle være. Enveis. Er likevel veldig nysgjerrig på om hun har benyttet dem selvsagt. 

Kan du ikke legge ut uten å være anonym. Jeg kan være som! Pen er jeg også, og jeg skal ydmyke deg om du sender meg for lite....👹👹

Anonymkode: bfb70...b10

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dom!

Anonymkode: bfb70...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjerne sende meg penger 😇

Anonymkode: 43ed5...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 19.03):

Den kommentaren under sier alt. Ikke uvanlig kink, men en av de viktigste prinsippene ved bdsm er at den er SAMTYKKENDE! 

AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 23.38):

Det har et navn, og er en type bdsm-kink. Du tenner på finansiell dominans, og det du er ute etter er en finansiell domina. Kallenavnet på din rolle er paypig. 

Når det er sagt - du må slutte å tvinge din kink på folk som har sagt nei. Hvis du skal inn i noe som helst i kink-verdenen så må du lære deg at samtykke og respekt for grenser er alfa og omega. Så SLUTT å plage damen, skam deg skikkelig og finn en som faktisk ønsker en slik rolle på et kink-forum. 

Anonymkode: c4a5a...d14

Anonymkode: 47ced...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Dette er en spennende greie som jeg har prøvd noen ganger. Vanskelig å forklare hva det er som trigger sånn med det, men jeg tiltales av jenter som enten har et veldig varmt vesen utad og/eller er litt blyge. Det blir noe med kontrasten i den de ellers framstår som og egoet de kan utfolde på meg. Det er uansett noe som bør være for en begrenset periode, med en viss øvre grense du ser for deg å bruke på henne, da det kan lett gå over styr om man ikke har noen mekanismer på plass hvis hun virkelig vet hvordan å gjøre deg svak.                    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (På 2.6.2024 den 19.08):

Jeg syns egentlig du burde hatt en verge. 

Hvorfor shamer du folk på den måten?

Får du en eller annet pervers glede ut av å tråkke på andre, siden det er noe du gjør så ofte? 

Paypig er en ganske vanlig fetisj, og det at du ikke kjenner til det sier vel mer om deg..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 23.20):

Jeg har noen heftige regninger du kunne fått lov å betale;)

Anonymkode: 76938...d91

Dette tenkte jeg også 😂

Men dånn seriøst, det er nok stor fare for at ts kan bli grovt utnyttet økonomisk, men det er vel det han tenner på. 

En regel burde du sette deg ts, og det er ikke gi bort mer enn det du har råd til å miste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ikke send slike henvendelser til folk du ikke vet vil ha de. 

2. Potensielle mottakere finner du på fetlife etc. 

Anonymkode: 0fd75...991

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor shamer du folk på den måten?

Får du en eller annet pervers glede ut av å tråkke på andre, siden det er noe du gjør så ofte? 

Paypig er en ganske vanlig fetisj, og det at du ikke kjenner til det sier vel mer om deg..

Det er ikke noe galt i å skamme seg litt når man tar så utrolig dårlige valg. 

Paypig my ass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...