Gjest Solskjæra Skrevet 12. februar 2006 #1 Skrevet 12. februar 2006 Jeg skal gi en tur til Old Trafford til kjæresten min i 30-årsgave. Hvor kan jeg få hjelp til dette?
Mini_me Skrevet 13. februar 2006 #2 Skrevet 13. februar 2006 Er det ikke ganske vanskelig å få tak i billetter dersom en ikke har kontakter...???? da jeg var der på omvisning ( ikke kamp) sa de at det alltid var utsolgt på kampene. Det er vel bare å spørre på et reisebyrå? Dessuten finnes jo svartebørs....
sprettball Skrevet 16. februar 2006 #3 Skrevet 16. februar 2006 Du kan gå via supporterklubben, http://www.united.no/index.php/news/turer_...tter/turprogram. Om dere har aldri har vært der før så er sikkert dette greit. Har selv gitt det i julegave til typen min ett år. Også har jeg vært der på egen arrangert tur 3 ganger også. Er billigere å arrangere selv, men det kan være litt pes å få tak i kamp bill.
Shanka Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 Først må jeg bare si - FOR EN KJEMPEPRESANG! For en heldig gutt han er!! Jeg anbefaler også å gå inn på united.no .. Der er det informasjon om biletter til kamper.. Pakketurer med hotell, billett, og fly! Kjempegreit! Men man må nok være medlem.. Kanskje kjæresten din er det?
Gjest cantona Skrevet 11. mars 2006 #5 Skrevet 11. mars 2006 Det fins mange selskaper som arrangerer turer til old trafford. Jeg var der ifjor og reiste me DFDS seaways. Båt over til newcastle og buss til manchester. Hotell i mancester i fire netter og kampbilett. kjempepakke. eneste minuset var jo at jeg måtte reise fra mo i rana til kristiansand for å komme meg på båten. Men det er mange som arrangerer pakker med fly,hotell og kampbilett. Bare å søke etter fotballtur til manchester på google. God tur.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 Ett sted hvor du er tilnætmrt garantert å finne billetter, er på www.fotballtur.no. Selv om kampene offesiellt er utsolgt, kan de som oftest skaffe deg billetter
Sørlandsbrud_09 Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Dytter opp denne. Nå er det min kjære som blir 30 og det eneste jeg kan komme på som er bra gave til han er en slik tur, men jeg har jo ikke peil! Har sjekket fotballturer.no de har pakker med billett og hotell, ikke totalpakker. Noen som veit om det finnes? Ellers alle tips taes i mot med takk!
Glynis Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Er han med i supporterklubben? Og hvorfor vil du ha totalpakke? Jeg ville gjort mitt beste for å unngå totalpakke. Hvis du har en pakke med billett + hotell (som uansett pleier å være dyrere enn det du får gjennom supporterklubben) er det jo bare å bestille flybilletter. Greit å velge selv tidspunktet for reisen. Endret 25. oktober 2008 av Glynis
Mille123 Skrevet 26. oktober 2008 #10 Skrevet 26. oktober 2008 Dytter opp denne. Nå er det min kjære som blir 30 og det eneste jeg kan komme på som er bra gave til han er en slik tur, men jeg har jo ikke peil! Har sjekket fotballturer.no de har pakker med billett og hotell, ikke totalpakker. Noen som veit om det finnes? Ellers alle tips taes i mot med takk! jeg ga tur i 30-års gave til min kjæreste! jeg bestilte en pakke med hotell+kampbilletter på www.dahland.com. det fungerte kjempefint, han harald dahl bor i manchester og møtte oss på bussen, viste oss til hotellet og var veldig sosial. man må kjøpe pakke med hotell og kampbilletter, det er håpløst (og dyrt!!) å finne billige fotballbilletter. jeg bestilte fly helt utenom. lønner seg å være tidlig ute, da er det billigst når fyller han år da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå