AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Jeg merker det er veldig vanskelig. Det er lett å bli slapp å kjenne jeg orker ikke i dag. Jeg sliter veldig med å peke å gjøre det hver dag.Hvordan klarer dere andre det?? Anonymkode: 4eb31...634
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Skrevet 2. juni 2024 Jeg trenger ikke motivasjon til det. Bare har det som en del av min rutine. Jet synes jo ikke at Tannpuss eller sengetøy skift er så gøy, men jeg gjør det jo. Behøver ikke å motiveres. Noen ting er kjedelig men må gjøres. Anonymkode: d5ddb...1ea
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Jeg hadde en periode en avkrysdingskalender. Ett kryss for et sett, mål om 3 kryss per dag. Ellers så er det jo motiverende om man kjenner progresjon/symptomlindring. Anonymkode: 34701...5eb
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Skrevet 2. juni 2024 Rutine. Man klarer som en allerede har nevnt å pusse tenner hver dag. Akkurat som trening, for min del. Legger det bare inn i kalenderen. Og kl 10 mandag gjør jeg det som står i kalenderen, uansett om det er tannlegetime, jobbmøte eller trening. Andre ting igjen gjør jeg en fast dag, eller innen en fast dag. For eksempel skal sengetøy byttes hver søndag, så det skjer hver søndag med mindre jeg er på reise å gjør det rett før eller etter. Anonymkode: c93c5...375
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #5 Skrevet 2. juni 2024 Hvordan trener dere? Hvor lenge kniper dere? Hvor mange runder tar dere om gangen med knipp? Anonymkode: 4eb31...634
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #6 Skrevet 2. juni 2024 Jeg kan ikke skryte over å huske det hver dag, men motivasjonen min er å kunne leke med barna (ikke gøy å løpe eller å hoppe på trampoline hvis en bare tisser seg ut) og mannen min (if you know what I mean😏). Det blir lettere når du får en rutine på det Anonymkode: 3a7a2...4ab
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #7 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvordan trener dere? Hvor lenge kniper dere? Hvor mange runder tar dere om gangen med knipp? Anonymkode: 4eb31...634 Jeg tar 10x 10sek, i 3 serier. Men begynte med mindre, mener jeg begynte med 8sek x 5 i 3 serier. Opptrening etter fødsel Anonymkode: 34701...5eb
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #8 Skrevet 2. juni 2024 Jeg gjør det i bilen på bestemte strekninger. Da husker jeg det. Anonymkode: 908c9...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå