AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Det var ikke analsex, men at han hadde penisen mellom rompeballene mine mens jeg sov. Han fikk den til å ha sånne rykninger i et jevnt tempo og jeg fant det veldig ubehagelig å våkne til. Jeg har tidligere fortalt han at jeg har traumer rundt at seksuelle handlinger blir gjort på kroppen min mens jeg sover, så jeg trodde det var en selvfølge at jeg ikke var komfortabel med den type aktivitet han holdt på med heller. Merker jeg føler meg bedradd og utnyttet, og magefølelsen min forteller meg til å hoppe ut av forholdet, siden det fortsatt er veldig nytt. Nå vet jeg ikke om jeg skal gjøre. Ville de fleste vært ok med å våkne opp til sånne ting? Overreagerer jeg? Anonymkode: d4b6c...3e3 9 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Skrevet 2. juni 2024 Om man ligger i skje er jo penisen ofte mellom rompa. Sov han også? Eller var han våken? Om han var våken og dette var en bevisst handling, er det jo veldig spesielt (og ufint). Og noe jeg ville slått opp for. Om dere begge sov i skje er det jo ikke så rart at penis er mellom rompa. Anonymkode: fb6b3...09e 7 1
Leeloo Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Stort rødt flagg, spesielt når du har sagt at du ikke er komfortabel med at noen gjør sexuelle ting når du sover. Det er aldri ok før det eksplisitt er sagt at det er det. Jeg liker for så vidt å bli vekket av sex, men ikke at han tar for seg uten å vekke meg engang (ikke at det ville gått, jeg sover veldig lett). Jeg hadde avsluttet, jeg synes grenseoverskridende menn er totalt turn off. 15 1
isw Skrevet 2. juni 2024 #5 Skrevet 2. juni 2024 Dette er ikke greit. Spesielt i lys av at du har presisert at du har traumer fra sånt tidligere. 10 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #6 Skrevet 2. juni 2024 Ugg, det hadde ikke jeg likt og jeg har ingen traumer. Og jeg ville heller ikke likt å ha vanlig sex etterpå. Bakterier fra rompa skal ikke inn i skjeden Anonymkode: b14d7...930 1
Maleficenta Skrevet 2. juni 2024 #7 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det var ikke analsex, men at han hadde penisen mellom rompeballene mine mens jeg sov. Han fikk den til å ha sånne rykninger i et jevnt tempo og jeg fant det veldig ubehagelig å våkne til. Jeg har tidligere fortalt han at jeg har traumer rundt at seksuelle handlinger blir gjort på kroppen min mens jeg sover, så jeg trodde det var en selvfølge at jeg ikke var komfortabel med den type aktivitet han holdt på med heller. Merker jeg føler meg bedradd og utnyttet, og magefølelsen min forteller meg til å hoppe ut av forholdet, siden det fortsatt er veldig nytt. Nå vet jeg ikke om jeg skal gjøre. Ville de fleste vært ok med å våkne opp til sånne ting? Overreagerer jeg? Anonymkode: d4b6c...3e3 Hopp ut av forholdet du. Han respekterer deg ikke. Og han gir tydeligvis blanke i dine tidligere traumer 3 8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #8 Skrevet 2. juni 2024 Høres ut som dere bør slutte å sove i skje. Anonymkode: 07a65...70c
Andro Skrevet 2. juni 2024 #9 Skrevet 2. juni 2024 Du har kommunisert grensene dine klart, han har brutt dem. Han bryr seg ikke om at du blir retraumatisert, og har ikke respekt for deg. Kom deg unna. 5 3
mommyaka Skrevet 2. juni 2024 #10 Skrevet 2. juni 2024 Sover dere nakene? Altså om du sover med truse..drar han den nrf pg får penis imellom rompr bollene 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #11 Skrevet 2. juni 2024 Kan ses fra en annen side også. At det var han som våknet til at du hadde rumpa di på tissen hans. Kanskje han ikke synes om det? Anonymkode: 6d7b0...c40 3
Sarah93 Skrevet 2. juni 2024 #12 Skrevet 2. juni 2024 Magefølelsen din har helt rett, dette forholdet er ikke bra (eller rettere sagt, han er en idiot). Avslutt forholdet mens det fortsatt har nytt, og før han har gått enda mer over grensene dine. 1 1
Blåbærrips Skrevet 2. juni 2024 #13 Skrevet 2. juni 2024 Var han våken og det var bevisst fra hans side? 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #14 Skrevet 2. juni 2024 Har det skjedd en gang eller mange ganger ? Snakk med han, kan jo bare ha skjedd i halvsøvne. Anonymkode: 9832f...336
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #15 Skrevet 2. juni 2024 Ja han prøvde å ligge med meg mens jeg sov. Anonymkode: 86c5a...1b6 1
Blåbærrips Skrevet 2. juni 2024 #16 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja han prøvde å ligge med meg mens jeg sov. Anonymkode: 86c5a...1b6 Da dumper du han for det er sovevoldtekt 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #17 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja han prøvde å ligge med meg mens jeg sov. Anonymkode: 86c5a...1b6 Du har ikke samme anonymkode som TS, hvorfor svarer du som om du er det? Anonymkode: 45c45...63d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #18 Skrevet 2. juni 2024 Her trengs mye mer detaljer for å si noe. Spooner man naken så er det fort gjort uten å være en bevisst handling. Selv våknet opp med ereksjonen min mellom bena hennes Anonymkode: d146c...00b 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #19 Skrevet 2. juni 2024 Altså, du kjenner situasjonen bedre enn oss, og hvis det er en mulighet for at dette skjedde i søvne eller bare var en ereksjon som oppstod når han lå tett inntil deg (eller spontant - det skjer også) er det jo ikke noe han kan noe for. Likevel lov å snakke med ham om ubehaget, men da for å forklare og ikke fordi han kunne gjort så mye annerledes. Men hvis det er det, og han faktisk har hatt seksuell omgang med deg mens du sover, da er det jo helt vanvittig ugreit. Og et overgrep. Jeg er mann selv, og det er selvfølgelig ingenting ved oss som gjør oss ute av stand til å respektere damas ønsker på ting som dette. Er dette gjort med vilje (noe jeg antar, bare gjentar at du kjenner saken best) er det fordi han er en grunnleggende jævlig fyr, ikke fordi han ikke forstår. Her har du delt åpent med ham at du har traumer forbundet med ting som dette, og da er det enda mer hårreisende. Greit nok, folk kan ha forskjellige grenser, og min nåværende kjæreste har til og med sagt helt av seg selv at hun bare hadde syntes noe lignende som dette ville vært gøy. Ikke at jeg har gjort det, men da er det klart det stiller seg annerledes. Hadde jeg fått beskjed om at hun var ukomfortabel med dette her hadde det selvfølgelig vært helt uaktuelt, og når det gjelder såpass intime greier som dette er det for meg også åpenbart at ingen beskjed den ene eller andre veien betyr at man ikke gjør dette. Men å gjøre noe sånt med en som til og med har delt åpent om traumer, det er faen meg helt sinnsykt å finne på. Da bør du - minst - løpe unna ham så fort du kan. Og i mine øyne gjerne forfølge saken. Anonymkode: 3d2f7...c69 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #20 Skrevet 2. juni 2024 Noen overgripere får potensielle ofre til å betro seg om vonde ting. Det gir dem et skattekart til sårene dine sånn at han kan bli din nye overgriper og vite NØYAKTIG hvordan han kan skade deg mest. Håper du spenner denne overgriperen ut, og anmelder han så han forhåpentligvis ikke skader flere. Anonymkode: 1cd97...c6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå