AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Får dere dette kun med penetrering? Hva må til: fort/sakte tempo, hvilken stillinger? Er kvinne 34, som enda ikke opplevd dette (har hatt en god del partnere også). Tips mottas 😊 Anonymkode: 1ee98...ba9
svartkatt Skrevet 2. juni 2024 #2 Skrevet 2. juni 2024 Har bare skjedd med en partner. Var ikke noe spesielt, tror jeg. Mulig han hadde tykkere penis enn andre. Men eneste forskjellen jeg egentlig vet om er følelsene for hverandre. Både emosjonelle og seksuelle.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Lurer jeg på også! Har kommet i søvne, så jeg «klarer» det jo tydeligvis Anonymkode: bbfe2...950
Millinea Skrevet 2. juni 2024 #4 Skrevet 2. juni 2024 Kun fått det når penis har vært inni, men ikke i bevegelse. Tankene og kyssingen som er kraften bak.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #5 Skrevet 2. juni 2024 Tok over 10 år med samme partner før jeg fikk min første vaginale orgasme (uten annen stimuli enn penis i vagina). Jeg må være kåt nok, hatt langt nok forspill, jeg må bruke bekkenbunnen aktivt og han må ta det i rolig tempo og helst ikke for dypt. Hvis jeg har fått orgasme i forkant (enten ved ytre stimuli eller slik som beskrevet over) kan jeg få orgasme av heftig sex, oftest i doggy, men også med meg på topp eller i misjonær. Anonymkode: cb96d...e3d 2 2
Blåbærrips Skrevet 2. juni 2024 #6 Skrevet 2. juni 2024 Har fått det et par ganger og det var når farten ikke var for høy hvis du skjønner. Men foretrekker "vanlig" orgasme, syns den er sterkere 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #7 Skrevet 2. juni 2024 Får vaginal orgasme ved kun penetrering ja. I alle stillinger og i alle tempo. Hjelper å bruke bekkenbunnen aktivt. Fokus og tilstedeværelse er viktig. Nå kan jeg få orgasme bare ved å fantasere også, uten å ta på meg selv. Så hjernen er tydeligvis viktig. Anonymkode: 93176...24a 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #8 Skrevet 2. juni 2024 Får det solo, ved å knipe eller bare pga fantasien. Har lang erfaring med det, husker jeg som ung prøvde å lære meg å meditere med en bestemt teknikk og så oppdaget jeg at det også fungerte i en seksuell variant. Ellers fikk jeg vaginale orgasmer av eksen når han tok meg hardt, gjerne etter å ha fått annen orgasme først. Kan også få vaginal orgasme av andres hender, eller dildo. Med nåværende får jeg vaginal orgasme på en litt annen måte; liksom mye lenger fram/ oppe. Virker også som at jeg får veldig mye stimuli av klitten under samleie med ham, jeg tror det er fordi vi har litt likere kropper sånn at klitten kommer rett under ham. Anonymkode: 78407...7a9 1
Rebecca30 Skrevet 2. juni 2024 #9 Skrevet 2. juni 2024 Jeg har vært barbert nedentil når jeg har opplevd vaginal orgasme, og da føltes det som om musa mi pulserte av ren nytelse mens jeg var på topp og ridde partneren min. Det var som om bølger av glede skyllet gjennom meg. Så, det å være barbert kan virkelig forsterke opplevelsen! 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #10 Skrevet 3. juni 2024 Rebecca30 skrev (6 timer siden): Jeg har vært barbert nedentil når jeg har opplevd vaginal orgasme, og da føltes det som om musa mi pulserte av ren nytelse mens jeg var på topp og ridde partneren min. Det var som om bølger av glede skyllet gjennom meg. Så, det å være barbert kan virkelig forsterke opplevelsen! Her er det motsatt. Anonymkode: cb96d...e3d 1
Bamseklemmer Skrevet 3. juni 2024 #11 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tok over 10 år med samme partner før jeg fikk min første vaginale orgasme (uten annen stimuli enn penis i vagina). Jeg må være kåt nok, hatt langt nok forspill, jeg må bruke bekkenbunnen aktivt og han må ta det i rolig tempo og helst ikke for dypt. Anonymkode: cb96d...e3d AnonymBruker skrev (10 timer siden): Får vaginal orgasme ved kun penetrering ja. I alle stillinger og i alle tempo. Hjelper å bruke bekkenbunnen aktivt. Fokus og tilstedeværelse er viktig. Nå kan jeg få orgasme bare ved å fantasere også, uten å ta på meg selv. Så hjernen er tydeligvis viktig. Anonymkode: 93176...24a AnonymBruker skrev (5 timer siden): Får det solo, ved å knipe eller bare pga fantasien. Har lang erfaring med det, husker jeg som ung prøvde å lære meg å meditere med en bestemt teknikk og så oppdaget jeg at det også fungerte i en seksuell variant. Ellers fikk jeg vaginale orgasmer av eksen når han tok meg hardt, gjerne etter å ha fått annen orgasme først. Anonymkode: 78407...7a9 En samling av gode tips, som også gir mening👏 (Sitat slutt) Vaginal orgasme er ikke så vanskelig som antatt, men de fleste vet ikke hvordan de skal få det til. Men med litt interesse, kunnskap, og orgasme-forståelse må til for å lykkes. De fleste har sikkert hørt, at enkelte kan få orgasme uten direkte stimuli av klitthodet? F.eks. brystvorte-orgasme, navle-orgasme og knipe-orgasme.. Da skjer det når bekkenbunnsmusklene er aktive, og sørger for god blodgjennomstrømming til klitten. Opphisselsen må være svært høy. Men i tillegg aktivt bruk av tanker som stimulerer og beroligger hjernen. Husk at orgasmen sitter hodet, og ikke mellom lårene.. så en mental innstilling og tanker er ikke noe man kan unnlate. En seksuell fantasi hjelper stort, for det er den største usynlig erogen sone som finnes👍 Men hva må ellers ligge til rette? Jo all negative tanker, sykdommer, stress, grublinger må fjernes, og du må ha full fokus på det positivitet under forsøket. Fordi det negative tingene, bruker hjernen for mye krefter på. Da blir det prioritert først, før det blir positivt. Og en partner kan ofte gi "støy" som forkludrer orgasmen din.. så det er viktig at du føler deg komfortabel og gjør dine ting, og at partneren har litt kunnskap og orgasme-forståelse. Orgasmen er i grunn veldig samarbeids avhengig for å lykkes.. det er nok derfor det svært sjelden blir orgasmer i ONS, så lenge du ikke vet hva som må til for å oppnå orgasme. Så hvorfor kan ikke du få orgasmer, hvis andre får det til? Jeg føler jeg har gitt for lite tips, men spør meg TS hvis du lurer på noe.. Kunnskapen min om temaet orgasme, har strekt seg over mange år, biologi, egen erfaring, positive tanker som påvirker hjernen, hjernen som tømmer orgasmebegeret, belønninger av forskjellige typer hormoner, osv.. Heftet mitt om tips fra "Orgasme-forståelsen" har passert 30 sider nå😉
Bamseklemmer Skrevet 3. juni 2024 #12 Skrevet 3. juni 2024 Rebecca30 skrev (6 timer siden): Jeg har vært barbert nedentil når jeg har opplevd vaginal orgasme, og da føltes det som om musa mi pulserte av ren nytelse mens jeg var på topp og ridde partneren min. Det var som om bølger av glede skyllet gjennom meg. Så, det å være barbert kan virkelig forsterke opplevelsen! Gleden er orgasmen beste venn👍🥰 Så barberingen har gitt deg en "ny" erogen sone, men tanker om å være "barbert og naken" kan også gjøre deg mere kåt.. Jeg er glad du fant dette ut😀 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #13 Skrevet 3. juni 2024 Jeg får det lett, men lettest i misjonær. Får det med ulike partnere også. Anonymkode: 63229...1da 1
Raven73 Skrevet 3. juni 2024 #14 Skrevet 3. juni 2024 Jeg får flere orgasmer under sex, vaginal orgasme er den beste, helt klart, det føles som jeg holder på å svime av. Han kan ikke pumpe på, han må ha en mer vuggende bevegelse. Jeg bruker aktivt musklene, klemmer og holder penis, det er helt fantastisk. Du får prøve deg frem, men for min del så er musklene i vagina et must. Jeg kan ikke forklare det helt, men klitoris orgasme kjennes som et lite blaff i forhold, så anbefaler deg å prøve 👍 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #15 Skrevet 3. juni 2024 Vaginal orgasme finnes ikke! Trodde folk var bedre opplyst i 2024! Les dere opp på kvinnens anatomi/fysiologi! De aller fleste trenger stimulering av ytre klitoris for å komme. De som kommer sv penetrering gjør det fordi indre del av klitoris blir stimulert via skjedeveggen! Myten om vaginal orgasme ødelegger mange sexliv og fører til at veldig mange kvinner aldri kommer under samleie og mange tror at det er noe galt med dem selv eller partner 🙁. Anonymkode: 9a7ba...090 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #16 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Vaginal orgasme finnes ikke! Trodde folk var bedre opplyst i 2024! Les dere opp på kvinnens anatomi/fysiologi! De aller fleste trenger stimulering av ytre klitoris for å komme. De som kommer sv penetrering gjør det fordi indre del av klitoris blir stimulert via skjedeveggen! Myten om vaginal orgasme ødelegger mange sexliv og fører til at veldig mange kvinner aldri kommer under samleie og mange tror at det er noe galt med dem selv eller partner 🙁. Anonymkode: 9a7ba...090 Det som de aller fleste mener når de sier «vaginal orgasme» er at man får orgasme av stimuli i vagina. «Klitorisorgasme» er når man stimulerer den synlige delen av klitoris. Du har jo også «knipeorgasme», «analorgasme» samt orgasme av tankekraft eller stimulering av brystvorter. Anonymkode: cb96d...e3d 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #17 Skrevet 3. juni 2024 Jeg vet ikke om det kan læres, du må for det første ha god kontakt med bekken muskulaturen din. Og du må virkelig gi deg yen når du har sex. Det er som med dansing og matlaging, noen bare forstår det. Det som er problemet når man er såpass voksen og aldri opplevd skikkelig bra sex er at dere aner ikke hvilke høyder som finnes der. (Jo de finnes for alle kvinner) Man tror liksom såklart at man allerede "vet" Også, er det liksom bare denne mekaniske vaginale orgasmen som gjenstår... Nei!... Og etter mine graviditeter og lite aktivt sexliv mistet jeg bekkenbunnen muskulaturen min, jeg jobbet så mye for å komme tilbake til der jeg er nå, men jeg vet at jeg har enda mye mere igjen å gå på for å få et helt vilt bra sexliv! Men, det er ikke bare bekkenbunnen, du har behov for muskler i sete og rumpe, og nedre del av mage, både de innvendige og utvendige magemusklaturene. Men, heldige meg, jeg fikk vaginale orgasmer fra jeg begynte å ha sex som 15åring. Sex kan bli spirituelt, det er som å være i en transe å ha orgasmer på orgasmer. Når jeg var ung så trente keg ikke bevisst disse områdene for å ha bra sex. Jeg tenkte lenge alle hadde sex slik som meg, fram til jeg forsto at slett ikke alle vennene mine fikk orgasme(r). Anonymkode: 9ab8b...ba7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #18 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det som de aller fleste mener når de sier «vaginal orgasme» er at man får orgasme av stimuli i vagina. «Klitorisorgasme» er når man stimulerer den synlige delen av klitoris. Du har jo også «knipeorgasme», «analorgasme» samt orgasme av tankekraft eller stimulering av brystvorter. Anonymkode: cb96d...e3d Alltid godt å se de som peker på andres uvitenhet blir satt på plass, og du har helt rett👏 Anonymkode: cb13f...a9e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #19 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg får orgasme når mannen suger på begge brystvortene mine samtidig, får også vaginal og klitoris orgasme pluss orgasme når jeg har analsex og squirting. Lucky me. Anonymkode: b0ece...3a4 Overrasker meg ikke om noen KG-kvinner vil komme på banen her å si at dette er umulig, og at du er mann 😅 Men ja, heldig du, få som får alt til dette Anonymkode: cb13f...a9e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #20 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vaginal orgasme finnes ikke! Trodde folk var bedre opplyst i 2024! Les dere opp på kvinnens anatomi/fysiologi! De aller fleste trenger stimulering av ytre klitoris for å komme. De som kommer sv penetrering gjør det fordi indre del av klitoris blir stimulert via skjedeveggen! Myten om vaginal orgasme ødelegger mange sexliv og fører til at veldig mange kvinner aldri kommer under samleie og mange tror at det er noe galt med dem selv eller partner 🙁. Anonymkode: 9a7ba...090 Herregud.... Kjærevene! Man kan få orgasme uten berøring også! Men, såklart blir klitoris stimulert mens man har seg, man beveger jo seg, ofte ligger jeg klitoris nært skambenet til partner, så på den måten får jeg skjeldent kun penatrativ orgasme. De indre g-punktene mine blir også stimulert og jeg får de aller sterkeste orgasmene på denne måten. Ingen TVIL. Jeg får også orgasme av å kun bli fingret (indre stimulering) det blir jo alltids bedre om partner også stimulerer klitoris samtidig... Orgasmer av alle slag finnes, bare kutt ut.. Anonymkode: 9ab8b...ba7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå