AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Del Skrevet 2. juni 2024 Hvor vanlig er dette for dere? Alder? Er dette noe dere driver med selv eller tørr å introdusere/gjøre med en partner? Hvor ofte gjør du det og hva brukes? Prostatavibrator, fingre, dildo/strap-on? Hvor lang tid tar det å oppnå orgasme på denne måten og hvor mange orgasmer får du? Runkes det samtidig eller rører du IKKE penis? Avslutter du evt. med å runke og sprute etter prostataorgasme eller blir behøvet for å sprute borte? Kvinne som gjerne vil vite mer. Kom gjerne med tips, ift. å gjøre dette på typen 😊 Anonymkode: a5299...911 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Del Skrevet 2. juni 2024 Følger! Anonymkode: 97870...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Del Skrevet 2. juni 2024 Jeg er kvinne som utfører dette på mannen min. Han hadde utforsket en del selv før han inkluderte meg. Vi startet med at jeg brukte en finger, både med og uten stimulering av penis. Etter hvert innførte vi butplug under samleie, at jeg brukte hendene med dildo og så begynte vi å teste ut strapon. Han kan få flere orgasmer på rad, men disse kan kjennes veldig intense, så han foretrekker én orgasme og at jeg da trekker ut leketøyet når orgasmen nærmer seg slutten. Han synes også at orgasmene blir best hvis penis stimuleres samtidig (helst ved at jeg suger ham). Orgasmene han får når prostata stimuleres samtidig er både lengre og kraftigere enn "vanlig" orgasme. Han får også alltid utløsning ved prostataorgasme, uavhengig av om penis stimuleres. Hvor lang tid det tar før han får orgasme avhenger av flere faktorer; om han har fått orgasme i forkant (vi har ofte vanlig samleie hvor han får orgasme før vi bruker leketøy på ham), om jeg bevisst edger ham eller om han holder tilbake orgasmen selv. Han kan få orgasme på 1-2 minutter hvis vi begge ønsker det. Noen ganger starter vi med anallek på ham og edger ham en stund før vi får over til vanlig samleie hvor han får orgasme. Disse orgasmene er også kraftigere enn vanlig selv om prostata ikke blir stimulert samtidig. Anonymkode: fbdb3...d33 5 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Detronisert Skrevet 2. juni 2024 #4 Del Skrevet 2. juni 2024 Aldri forsøkt selv men hatt relasjon til cuckold par der han blir tatt av kona med strap-on, enten at de fortalt det eller jeg har vært tilstede og bivånet det hele. Ganske fascinerende å se at han får utløsning selv om pikken ikke stimuleres, det bare drypper ut/pumper ut med litt vage støt. Har også fått tilbud om å knulle cucken mens kona ser på, men jeg er litt for heterofil til det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #5 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er kvinne som utfører dette på mannen min. Han hadde utforsket en del selv før han inkluderte meg. Vi startet med at jeg brukte en finger, både med og uten stimulering av penis. Etter hvert innførte vi butplug under samleie, at jeg brukte hendene med dildo og så begynte vi å teste ut strapon. Han kan få flere orgasmer på rad, men disse kan kjennes veldig intense, så han foretrekker én orgasme og at jeg da trekker ut leketøyet når orgasmen nærmer seg slutten. Han synes også at orgasmene blir best hvis penis stimuleres samtidig (helst ved at jeg suger ham). Orgasmene han får når prostata stimuleres samtidig er både lengre og kraftigere enn "vanlig" orgasme. Han får også alltid utløsning ved prostataorgasme, uavhengig av om penis stimuleres. Hvor lang tid det tar før han får orgasme avhenger av flere faktorer; om han har fått orgasme i forkant (vi har ofte vanlig samleie hvor han får orgasme før vi bruker leketøy på ham), om jeg bevisst edger ham eller om han holder tilbake orgasmen selv. Han kan få orgasme på 1-2 minutter hvis vi begge ønsker det. Noen ganger starter vi med anallek på ham og edger ham en stund før vi får over til vanlig samleie hvor han får orgasme. Disse orgasmene er også kraftigere enn vanlig selv om prostata ikke blir stimulert samtidig. Anonymkode: fbdb3...d33 Så fantastisk dette høres ut ❤️ Jeg har prøvd, dog alene, med dildo, prostatavibrator og finger uten å ha opplevd den store nytelsen. Begynner å lure på om jeg har prostata 😄 eller om jeg treffer riktig. Bruker godt med glidemiddel og stimulerer penis samtidig. Får faktisk mer ut av edging og ruined orgasm. Anonymkode: 1184a...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #6 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor vanlig er dette for dere? Alder? Er dette noe dere driver med selv eller tørr å introdusere/gjøre med en partner? Hvor ofte gjør du det og hva brukes? Prostatavibrator, fingre, dildo/strap-on? Hvor lang tid tar det å oppnå orgasme på denne måten og hvor mange orgasmer får du? Runkes det samtidig eller rører du IKKE penis? Avslutter du evt. med å runke og sprute etter prostataorgasme eller blir behøvet for å sprute borte? Kvinne som gjerne vil vite mer. Kom gjerne med tips, ift. å gjøre dette på typen 😊 Anonymkode: a5299...911 Tja. Er nok like vanlig som uvanlig😊. Personlig er det ikke en del av mitt seksualliv da jeg ikke liker direkte stimuli av prostata. Jeg syntes bare det er ubehagelig. Spiller ingen rolle hvem som stimulerer eller hvordan. Jeg kan derimot få orgasme av indirekte stimuli av prostata via perineum. Men dette er ikke noe vi gjør når vi har sex sammen, men som jeg kan gjøre noen ganger når jeg onanerer. Det handler ikke om min partner, men om mitt tenningsmønster 😊 Anonymkode: 99cd5...93b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #7 Del Skrevet 2. juni 2024 Vi gjør forskjellige ting. Fingre bak, dildo bak, strap on. Med eller uten stimuli av penis også. Det kommer mye precum sigende selv om penis ikke blir stimulert. Anonymkode: 538e9...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjekkfyr Skrevet 2. juni 2024 #8 Del Skrevet 2. juni 2024 Gjør det innimellom, alene eller med partner - kun fingre 😊Blir noen helt magiske orgasmer, men må ha stimuli i tillegg, enten runking eller suging. Det aller deiligste for akkurat dette for min del, er helt klart sammen med partner og suging 😮💨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.Wooster Skrevet 3. juni 2024 #9 Del Skrevet 3. juni 2024 (endret) Jeg har prøvd alle metoder og redskaper du nevner, også sammen med partner. Det forsterker orgasmen litt, men jeg må onanere som vanlig, og får ikke serieorgasmer eller lignende. Endret 3. juni 2024 av B.Wooster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #10 Del Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 16.22): Hvor vanlig er dette for dere? Alder? Er dette noe dere driver med selv eller tørr å introdusere/gjøre med en partner? Hvor ofte gjør du det og hva brukes? Prostatavibrator, fingre, dildo/strap-on? Hvor lang tid tar det å oppnå orgasme på denne måten og hvor mange orgasmer får du? Runkes det samtidig eller rører du IKKE penis? Avslutter du evt. med å runke og sprute etter prostataorgasme eller blir behøvet for å sprute borte? Kvinne som gjerne vil vite mer. Kom gjerne med tips, ift. å gjøre dette på typen 😊 Anonymkode: a5299...911 Alder, 25 Jeg og kjæresten gjør dette veldig ofte Vi gjør det hver dag. Bruker alt fra prostata vibrator, fingre, butplug, strapon og dildo. Å få prostata orgasme, det tar fra 5 minutter til 1 time eller mer, alt avhengig av om hun teaser meg. Jeg kan få nesten ubegrenset antall prostata orgasmer, har hatt over 50 orgasmer, men ofte rundt 10 prostata orgasmer. Jeg mister ikke kåtheten etter en slik orgasme, blir bare kåtere og kåtere jo flere orgasmer jeg får. Det onaneres stort sett ikke og spruter ikke under prostata orgasme, selv om de er lange og veldig intense og sterke, en slik orgasme kan vare i flere minutter. Noen ganger avsluttes med onani og sprutorgasme, samtidig med prostata orgasme, men det er så intenst og sterkt at jeg kan besvime av det så det skjer kanskje 3-4 ganger i uken. Jeg blir fult ut tilfredsstilt kun ved prostata orgasme. Tipser deg gjerne❤️ Anonymkode: b6ac4...07d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #11 Del Skrevet 6. juni 2024 kjekkfyr skrev (På 3.6.2024 den 1.10): Gjør det innimellom, alene eller med partner - kun fingre 😊Blir noen helt magiske orgasmer, men må ha stimuli i tillegg, enten runking eller suging. Det aller deiligste for akkurat dette for min del, er helt klart sammen med partner og suging 😮💨 Høres helt magisk ut, jeg får selv de sykeste orgasmer kun av analstimuli. Stimuli av penis samtidig blir så intenst at jeg noen ganger svimer av. Så dobbelt stimuli skjer ikke hver gang, blir totalt utkjørt etter en slik dobbeltorgasme, etter først flere anale. Anonymkode: b6ac4...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantyhoselover Skrevet 6. juni 2024 #12 Del Skrevet 6. juni 2024 Jeg bruker en "prostatabuttplugg" som er bøyd opp mot prostata. Den gir en deilig stimuli, men jeg må stimulere penis i tillegg. Da får jeg noe fantastiske orgasmer. Men, best av alt, er når jeg i tillegg til å bruke buttplugg mot prostata også bruker vibratoren til frua direkte på penishode. Det setter meg helt ut! Bena og underkroppen rister og skjelver mens det går for meg, og jeg mister helt kontrollen. Anbefales! Tipser gjerne, bare ta kontakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 6. juni 2024 #13 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 21.18): Tja. Er nok like vanlig som uvanlig😊. Personlig er det ikke en del av mitt seksualliv da jeg ikke liker direkte stimuli av prostata. Jeg syntes bare det er ubehagelig. Spiller ingen rolle hvem som stimulerer eller hvordan. Jeg kan derimot få orgasme av indirekte stimuli av prostata via perineum. Men dette er ikke noe vi gjør når vi har sex sammen, men som jeg kan gjøre noen ganger når jeg onanerer. Det handler ikke om min partner, men om mitt tenningsmønster 😊 Anonymkode: 99cd5...93b Dette fungerer bedre for meg også. En hånd som trykker og stryker utenfra. Jeg har prøvd både prostatavibrator og fingre, både egne og partners, men stimuli direkte på prostata gir meg ikke noe særlig. En fingertupp som leker med "ringen"/lukkemuskelen er mye bedre for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 6. juni 2024 #14 Del Skrevet 6. juni 2024 Har utforsket med både fingre og leketøy, men aldri klart å komme med stimulering av prostata alene. Har ved et par ganger vært nærme-ish, men det har krevd ekstra håndarbeid for å si det sånn. Noen ganger har stimulering av penis og prostata samtidig gitt en kraftigere orgasme enn bare penis alene. Har prøvd både dedikerte prostata-vibratorer og trandisjonelle vibratorer mest ment for kvinner. Med riktig form kan f.eks g-punkt vibratorer treffe riktig punkt ganske så bra ... eller bedre, særlig om det er vibratorer med bøyd tupp og fast kjerne i skaftet sånn at man kan presse litt på prostata området. Vibratorer som er fleksible har en tendens til å bare bøye seg enn å gi skikkelig press der det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #15 Del Skrevet 7. juni 2024 Even Tuell skrev (7 timer siden): Har utforsket med både fingre og leketøy, men aldri klart å komme med stimulering av prostata alene. Har ved et par ganger vært nærme-ish, men det har krevd ekstra håndarbeid for å si det sånn. Noen ganger har stimulering av penis og prostata samtidig gitt en kraftigere orgasme enn bare penis alene. Har prøvd både dedikerte prostata-vibratorer og trandisjonelle vibratorer mest ment for kvinner. Med riktig form kan f.eks g-punkt vibratorer treffe riktig punkt ganske så bra ... eller bedre, særlig om det er vibratorer med bøyd tupp og fast kjerne i skaftet sånn at man kan presse litt på prostata området. Vibratorer som er fleksible har en tendens til å bare bøye seg enn å gi skikkelig press der det trengs. Dette gir meg helt magiske orgasmer, uten å røre penis. Da spruter jeg ikke og kan få utrolig mange orgasmer uten at kåtheten gir seg. Penis er ikke alltid erigert heller, men ganske ofte. Avslutning med penis stimuli gir eventyrlige doble orgasmer som setter meg helt ut. Har en gang klart 3 slike på rad, men sov 12 timer etter på. Hehe G25 Anonymkode: b6ac4...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #16 Del Skrevet 7. juni 2024 Dame her som gir mannen prostataorgasmer! Trenger ikke være nær penis for å gi orgasme. Bruker to fingre så langt opo som det er mulig å komme. Når det nærmer seg orgasme kjennes en hard "valnøtt". Haha, høres rart ut - men det gir de kraftigste orgasmene hos mannen min. Anonymkode: f20f7...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #17 Del Skrevet 7. juni 2024 Even Tuell skrev (9 timer siden): Har utforsket med både fingre og leketøy, men aldri klart å komme med stimulering av prostata alene. Har ved et par ganger vært nærme-ish, men det har krevd ekstra håndarbeid for å si det sånn. Noen ganger har stimulering av penis og prostata samtidig gitt en kraftigere orgasme enn bare penis alene. Har prøvd både dedikerte prostata-vibratorer og trandisjonelle vibratorer mest ment for kvinner. Med riktig form kan f.eks g-punkt vibratorer treffe riktig punkt ganske så bra ... eller bedre, særlig om det er vibratorer med bøyd tupp og fast kjerne i skaftet sånn at man kan presse litt på prostata området. Vibratorer som er fleksible har en tendens til å bare bøye seg enn å gi skikkelig press der det trengs. Høres kjent ut. Jeg har faktisk mer glede av å bli rimmet. Anonymkode: 65656...68a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #18 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dame her som gir mannen prostataorgasmer! Trenger ikke være nær penis for å gi orgasme. Bruker to fingre så langt opo som det er mulig å komme. Når det nærmer seg orgasme kjennes en hard "valnøtt". Haha, høres rart ut - men det gir de kraftigste orgasmene hos mannen min. Anonymkode: f20f7...a43 Hei, jeg er den heldige mannen som får prostata orgasmer av dama. Hun gjør det der på meg, jeg får de villeste orgasmer, hun gir meg mange orgasmer på rad og mister ikke lysten imellom orgasmene. Hun forteller om ei knallhard valnøtt aktig prostata i det jeg får orgasme. De orgasmene varer skikkelig lenge. Gjør de det og med din mann? G25 Anonymkode: b6ac4...07d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #19 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hei, jeg er den heldige mannen som får prostata orgasmer av dama. Hun gjør det der på meg, jeg får de villeste orgasmer, hun gir meg mange orgasmer på rad og mister ikke lysten imellom orgasmene. Hun forteller om ei knallhard valnøtt aktig prostata i det jeg får orgasme. De orgasmene varer skikkelig lenge. Gjør de det og med din mann? G25 Anonymkode: b6ac4...07d Hei G25! Ja, han elsker den type orgasme! Han har også fått buttplug som brukes innimellom mens han tar meg. Men jeg har ikke klart å gi mer enn to orgasmer, da er han heeeeeeeeeeelt utkjørt etterpå 🥰 Anonymkode: f20f7...a43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #20 Del Skrevet 7. juni 2024 Prostata er gøy! Og orgasmene er magiske! 🤩 Har ofte en prostatavibrator inne i meg når vi holder på, og jeg nyter det virkelig! En ekstra dimensjon! Kunne også tenkt meg å prøve strap-on, men vet ikke helt hvordan jeg skal legge dette frem for kona...😬 M42 Anonymkode: 6e4ff...d55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå