Creo Skrevet 14. mars 2002 #1 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg har kommet frem til en løsning jeg selv synes er ganske smart - nemlig å satse mer på tilbehør til antrekket, enn masse forskjellige klesplagg. Jeg driver å bygger opp min basisgarderobe, men tar gjerne imot tips til tilbehørs-delen - det er jo det som blir gøy Hva synes -du- er stilig? Hva bruker du til å gjøre fasaden litt mer freaky/fancy? Jeg lurer ikke på hva andre mener om det du bruker, er kun ute etter ideer og tips jeg kan lage min egen greie ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 15. mars 2002 #2 Del Skrevet 15. mars 2002 Ok, tilbehør er definitivt ikke helt min sterkeste side når det gjelder antrekk. Men jeg lar meg jo imponere av damer som bryr seg om slikt, og får det til. Skjerf er en synlig greie, som legger til en ekstra dimensjon til et antrekk. Det gjelder forsåvidt også halssmykker eller annen pynt. Bestem deg for hva slags stil du vil gå etter. Et tynt bånd med en blomst på siden av halsen gir et enkelt antrekk et helt annet uttrykk enn et stort ullskjerft. Store sjal og skjerf får det til å se litt bohemaktig ut (eller litt 68'er, hvis du er uheldig.) Et lite skjerf knyttet stramt rundt halsen med knuten bak, slik at knuten og endene ikke synes, ser damete ut, samme skjerf knyttet foran med synlige ender kan se mer sporty ut. Smykker kan også gjøre eller ødelegge et antrekk! Funky smykker med mye farge vil live opp et ellers diskret og kjedelig antrekk, men kan drepe et antrekk som har sin egen, distinkte stil. Her gjelder både halssmykker, nåler og øredobber, særlig hvis de får litt størrelse på seg. Noen mener at belter er en kul ting, men det kommer jo an på hvor vant du er med å bruke det til vanlig. Belter kommer aldri til å bli noe annet en en praktisk greie for min del. Men skal du først gjøre noe med det, så funker det veldig bra hvis beltet matcher sko og/eller veske. Du kan gjøre utrolig mye med bare å bytte sko! Et anstendig antrekk med skjørt og topp blir sexy med høye støvletter, søtt med lave sko med remmer og damete med pumps. Det ser veldig bra ut hvis fottøyet matcher noe annet, mest typisk veske. Hvis du er en veskeperson, så kan det være prikken over i'en. I hvertfall hvis det passer til antrekket, og gjerne hvis det matcher skoene og / eller evt. belte. Mitt tips er: bestem deg for en stil eller et konsept. Så skaffer du sko og/eller veske og/eller belte og/eller smykker og/eller skjerf og/eller (sol)briller som passer inn i konseptet. Da har du i hvertfall noe som passer sammen, og som passer til noen av klærne dine. Tenk helhet! Catzy12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå