AnonymBruker Skrevet 2. juni #1 Del Skrevet 2. juni beste treningsprogrammet jeg har kjørt er : - strarting strengh nybegynner progresjon, øker belastningen økt til økt - heavy , light , medium ( periodisering ulike intensitet for å øke belastning ukentlig - 531 + BBB økning etter hver trening syklus som varer 3 uker ( mange kjøre hvile uke etter en syklus) her er 3 bra programmer jeg har kjørt , nybegynner - vidrekommende - avansert trenings protokoll. Hva har du kjørt? Anonymkode: 397db...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #2 Del Skrevet 2. juni Eat clean, train hard, never give up. Anonymkode: 01c4c...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 2. juni #3 Del Skrevet 2. juni SS er bra ja og man kan gjøre det lenge om man spiser og hviler bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 2. juni #4 Del Skrevet 2. juni Starting strenght og madcow 5x5 er mine favoritter av mer kjente programmer. madcow er en av variantene i strong lifts appen. Bygges opp litt ulikt siden SS har tre økter med lett, medium og tung mens Madcow har A, B og C økt med like øvelser på økt A og C (en variasjon) men med ulik belastning. Økt B støtter opp om økt A og C (som inneholder hovedøvelsene). Uansett ferdigprogram eller personlig så er jeg fan av progressive overload og mulighetene som ligger i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå