AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Jeg er mann, passert 50, singel. Jeg har fryktelig lyst på kjæreste, men har et "handicap": Jeg elsker kos, nærhet, intimitet, men SEX er ganske uaktuelt for meg. Eller for å være mer nøyaktig: At HUN er naken og jeg koser med henne og bruker fingre og tunge for å tilfredsstille henne, er helt greit. Men at JEG er naken, og at hun gjør ting med meg, er HELT uaktuelt. Ikke spør hvorfor, det er flere grunner, spiller ingen rolle, det er bare slik jeg er. Men dette tenker jeg er en så major deal-breaker for så å si alle kvinner, at det er ingen vits for meg å engang PRØVE å finne kjæreste. Har jeg rett? Anonymkode: e4054...bee
isw Skrevet 2. juni 2024 #2 Skrevet 2. juni 2024 (endret) Jeg er egentlig mer bekymret for hvorfor du er så lukket rundt dette. Du kan helt sikkert finne noen som passer for deg mht sex, men det er nok verre at du ikke kan kle av deg foran en kjæreste og ikke kan snakke om hvorfor? Endret 2. juni 2024 av isw 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Jeg ønsker ikke at min kjæreste utfører noen seksuelle handlinger på meg (BJ, runking osv). Men jeg er naken med største naturlighet da. Min kjæreste syntes selv hun har vunnet i Lotto. Hun er bare glad for at hun «slipper» å suge etc etc. Dette er ting hun gladelig hadde gjort, men da for å please partner. Ikke fordi hun selv får noe ut av det utover det. Hun elsker å være «mottaker» og at jeg tar meg til rette og gjør hva jeg vil med henne. Hun elsker å kun kunne fokusere på egen nytelse og få være helt egoistisk på det. Det er håp for oss alle 😊 Anonymkode: 1f2d3...ce9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Skrevet 2. juni 2024 Høres akkurat ut som et forhold kona mi gjerne skulle hatt... 🙄 Anonymkode: e47b1...dd5 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #5 Skrevet 2. juni 2024 Så mange aseksuelle damer som finnes så kan du sikkert finne noen. Eller en dame som hater samleie og penetrering, men vil bli fingret og slikket. Det ville vært en total dealbreaker for meg da og sikkert for mange andre. Men damer er forskjellige så det finnes nok noen damer som kunne tenkt seg noe sånt som dette. Anonymkode: ee499...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå