AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Ble introdusert til noen via venner og den første måneden gikk greit. Jeg har ikke noe problem med å ta regningen, men det ble på et punkt tydelig at hun bare vile date pengboka mer enn meg. Jeg ville være generøs i tankegangen og tenke det bare hadde blitt sånn pga det vi hadde gjort på dater. Så jeg testet henne ut litt ved å si jeg måtte holde tilbake litt da det hadde gått mye mer penger enn vanlig. Foreslo mer avslappende på pengboken akiviteter de neste tre ukene. Ting som fortsatt er gøy og hyggelig, som jeg har gjort på dater før til stor suksess. Kanskje ikke hver eneste aktivitet har vært for alle men en av dem har endt opp med å fenge. Etter to dater startert hun å furte, snakket om at det var ikke billig for henne heller å være stelt opp og en masse annet jeg kunne sagt men dere skjønner poenget. Sa rett ut jeg trodde det kom til å være best at vi avsluttet vi var tydeligvis ikke så kompatible som vi først trodde. Hun slo tilbake med at vi var det, men at jeg måtte komme meg på en seriøs plass i livet. Ikke kunne forvente at hun skulle måtte senke livsstandarden hennes ned når hun kan få seg hvilken mann som helst den dagen ved å kontakte menn hun har matchet med. Kommenterte at hun fikk lykke til med å finne seg en sugar daddy. Hun var totalt natt og dag med oppførselen sin når hun ikke ble tatt med ut på dyre eventyr. Er glad jeg fant det ut nå og ikke brukt 30 tusen til på henne. Men nå går hun rundt å snakker dritt om meg til de som introduserte oss, de jeg har introdusert henne til. Kommer med løgner om hva jeg har sagt, prestert å si at jeg var gnien og bare punget ut med penger når hun garanterte at jeg kom til å få sex. Det eneste korrekte hun har sagt er at jeg lyver om økonomien min, men det var fordi jeg ljugde til henne at jeg ikke hadde råd. Som ikke ville brydd meg hvis det ikke var for at jeg nå har hørt fra 3 stykker at de tror historien har to sider og dessuten burde jeg kunne ta meg råd når de vet at jeg har penger til det. Som ble forbanna når jeg sa at om vi skal spille den leken så skylder hun meg 4 suge jobber og 6 runder til i sengen. Det er ikke pengene som er problemet det er at det skal vær en selvfølge at hennes tid er verd mer enn min tid og at ved å date henne skal jeg måtte betale for den. Er det jeg som tar feil her eller har jeg vært ute av dating markedet så mange år og det er virkelig meningen at det er minstekrav for å date noen nå? Var sammen med samme dame fra jeg var 25 til 34, anner virkelig ikke lenger. Anonymkode: c3594...4c4 9 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Skrevet 2. juni 2024 Siste mannen jeg traff, vi hadde ikke kontakt på et år, før han kontaktet meg igjen. Jeg var på et sted i livet der ting var veldig kaotisk og jeg sa at det var viktig for meg med stabilitet, trygghet, eksklusivitet. Jaja, var null problem, sa han. Da vi møtes ble han veldig aggressiv og skjelte meg ut over at han skulle være singel. 3 uler vi møtes fikk jeg en «jeg ligger med en annen, vil du være med en kveld?» og da ble jeg så sint at jeg holdt på å kaste mobilen i veggen. Jeg tror ikke alle menn er sånn, men at jeg har vært uheldig. På samme måte, som du har vært veldig uheldig her. Jeg og flere jeg vet om tar det rolig i starten, ingen dyre eventyr, for poenget er at man investerer mer og mer i hverandre som tiden går, både tid, penger og oppmerksomhet. I starten skal det være hyggelig og avslappende du må bare finne noen som er riktig for deg, som har de samme verdiene og som har det som du trenger og ønsker fra en kvinne. Standarden er hva du selv setter du virker som har et sunt og godt syn på dette! Masse lykke til Anonymkode: 335dc...d7c 6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Noen damer tror de fortjener dette, men herregud, hun er en bortskjemt drittunge som tror hun skal få verden av å ha fitte. Kan være noe galt med dem, sån psykisk for det er ikke normalt å ha så lite respekt for andre. At venne dine sier det å, syns jeg er tragisk. Du skal ikke måtte noe som helst fordi du har råd. jeg er dame som sier det, vi er ikke alle som dette. Du kan finne ei som har normal omsorg og respekt for deg, hun her tenker kun på segselv. Anonymkode: 33cc6...1e7 5 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Skrevet 2. juni 2024 Uff så overfladisk hun er. Hadde du gått videre her hadde hun tømt deg for penger, virker som hun har null respekt for verdien av penger og opplevelser. Men, du legger jo litt opp til baksnakkingen når du svarer sånn du gjorde til dine bekjente, du burde bare fortalt din versjon så nøytralt og nøyaktig som mulig. Anonymkode: ab258...8bf 4 2
Irak Skrevet 2. juni 2024 #5 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ble introdusert til noen via venner og den første måneden gikk greit. Jeg har ikke noe problem med å ta regningen, men det ble på et punkt tydelig at hun bare vile date pengboka mer enn meg. Jeg ville være generøs i tankegangen og tenke det bare hadde blitt sånn pga det vi hadde gjort på dater. Så jeg testet henne ut litt ved å si jeg måtte holde tilbake litt da det hadde gått mye mer penger enn vanlig. Foreslo mer avslappende på pengboken akiviteter de neste tre ukene. Ting som fortsatt er gøy og hyggelig, som jeg har gjort på dater før til stor suksess. Kanskje ikke hver eneste aktivitet har vært for alle men en av dem har endt opp med å fenge. Etter to dater startert hun å furte, snakket om at det var ikke billig for henne heller å være stelt opp og en masse annet jeg kunne sagt men dere skjønner poenget. Sa rett ut jeg trodde det kom til å være best at vi avsluttet vi var tydeligvis ikke så kompatible som vi først trodde. Hun slo tilbake med at vi var det, men at jeg måtte komme meg på en seriøs plass i livet. Ikke kunne forvente at hun skulle måtte senke livsstandarden hennes ned når hun kan få seg hvilken mann som helst den dagen ved å kontakte menn hun har matchet med. Kommenterte at hun fikk lykke til med å finne seg en sugar daddy. Hun var totalt natt og dag med oppførselen sin når hun ikke ble tatt med ut på dyre eventyr. Er glad jeg fant det ut nå og ikke brukt 30 tusen til på henne. Men nå går hun rundt å snakker dritt om meg til de som introduserte oss, de jeg har introdusert henne til. Kommer med løgner om hva jeg har sagt, prestert å si at jeg var gnien og bare punget ut med penger når hun garanterte at jeg kom til å få sex. Det eneste korrekte hun har sagt er at jeg lyver om økonomien min, men det var fordi jeg ljugde til henne at jeg ikke hadde råd. Som ikke ville brydd meg hvis det ikke var for at jeg nå har hørt fra 3 stykker at de tror historien har to sider og dessuten burde jeg kunne ta meg råd når de vet at jeg har penger til det. Som ble forbanna når jeg sa at om vi skal spille den leken så skylder hun meg 4 suge jobber og 6 runder til i sengen. Det er ikke pengene som er problemet det er at det skal vær en selvfølge at hennes tid er verd mer enn min tid og at ved å date henne skal jeg måtte betale for den. Er det jeg som tar feil her eller har jeg vært ute av dating markedet så mange år og det er virkelig meningen at det er minstekrav for å date noen nå? Var sammen med samme dame fra jeg var 25 til 34, anner virkelig ikke lenger. Anonymkode: c3594...4c4 Tror du skal være glad du er kvitt denne damen jeg 👏👏👏. Å tappe lommeboka er det minste problemet virker det som...Tror nok denne damen hadde sugd deg tom for energi rett og slett til slutt... Virka veldig overfladisk og selvsentrert denne dama her....Hadde ikke tatt i henne med en ildtang en gang...Du får bare gå med hodet hevet så lenge du vet du ikke har gjort noe galt. Sannheten kommer alltid for en dag... Håper du får gleden av å treffe en dame som setter pris på deg som person 🤗. 3 4
Wilma89 Skrevet 2. juni 2024 #7 Skrevet 2. juni 2024 Jeg har vært med samme mann i 15 år, så har ingen erfaring, men kan se for meg at det det kan være fornuftig og ikke ta helt av med pengebruken og spanderingen i begynnelsen. Da ser jeg for meg at man rimelig raskt luker ut de som hovedsaklig er interessert i en fancy livsstil. 4 2
Blåbærrips Skrevet 2. juni 2024 #8 Skrevet 2. juni 2024 Du tar ikke feil, vær glad du er kvitt henne 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #10 Skrevet 2. juni 2024 Du får svare mer seriøst, at hun kun var interessert når du brukte mye penger på henne, og du er ute etter kjærlighet, ikke bli utnyttet av en golddigger. Anonymkode: 501b2...f0f 4 2
Sugerøret Skrevet 2. juni 2024 #11 Skrevet 2. juni 2024 (endret) Ikke bruk energi på dette Lukk lommeboka & hjerte for slike folk. Endret 2. juni 2024 av Sugerøret 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #12 Skrevet 2. juni 2024 Bare å holde seg langt unna.. Anonymkode: 57df3...310
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #13 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uff så overfladisk hun er. Hadde du gått videre her hadde hun tømt deg for penger, virker som hun har null respekt for verdien av penger og opplevelser. Men, du legger jo litt opp til baksnakkingen når du svarer sånn du gjorde til dine bekjente, du burde bare fortalt din versjon så nøytralt og nøyaktig som mulig. Anonymkode: ab258...8bf Jeg gav dem min versjon og da begynte de med det "det er to historier til alt" tullet. Og generelt sett begynte å ta henne i forsvar fordi de har bare sett henne oppføre seg slik hun oppførte seg til meg før hun snudde helt. Når jeg kunne se at hun hadde fått dem rundt fingeren sin da sa jeg det jeg sa. Det er ikke sant at alle historier har to sider, noen historier har 2, andre har så mange som 10. I dette tilfelle har vi det som er fakta og de historiene hun har funnet opp av løse lufta fordi hun ikke vil at folk skal vite hvem hum egentlig er. Anonymkode: c3594...4c4 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #14 Skrevet 2. juni 2024 Vær glad du er kvitt henne! Slike kvinnfolk fortjener å være alene og ensomme Anonymkode: 08c02...01a 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #15 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gav dem min versjon og da begynte de med det "det er to historier til alt" tullet. Og generelt sett begynte å ta henne i forsvar fordi de har bare sett henne oppføre seg slik hun oppførte seg til meg før hun snudde helt. Når jeg kunne se at hun hadde fått dem rundt fingeren sin da sa jeg det jeg sa. Det er ikke sant at alle historier har to sider, noen historier har 2, andre har så mange som 10. I dette tilfelle har vi det som er fakta og de historiene hun har funnet opp av løse lufta fordi hun ikke vil at folk skal vite hvem hum egentlig er. Anonymkode: c3594...4c4 Hold på ditt. Om dere syns det er greit at ei golddigger lyver om meg, anser jeg dere som dårlige venner. Dere har ikke sett henne som jeg har å står uvitende til henne som person. Den er kanskje streng, men noe lignende som sier at de ikke vet hvordan hun er og at det er ugreit å støtte noen som sprer falske rykter om deg Er på ditt lag ts. Anonymkode: 33cc6...1e7 2 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #16 Skrevet 2. juni 2024 Dessverre har hun fordelen av å snakke først. Det er det samme med propaganda, hvis vi først har troen på en historie, er det mye vanskeligere å omvende oss. Da du ble usaklig, så virker bare hennes historie enda mer troverdig. Hvis tema kommer opp, hold deg til fakta, og avslutt med å si «tro hva du vil, hun er ikke den hun utgir seg for å være. Du vil kanskje innse det etterhvert.» Anonymkode: ab258...8bf 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #17 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dessverre har hun fordelen av å snakke først. Det er det samme med propaganda, hvis vi først har troen på en historie, er det mye vanskeligere å omvende oss. Da du ble usaklig, så virker bare hennes historie enda mer troverdig. Hvis tema kommer opp, hold deg til fakta, og avslutt med å si «tro hva du vil, hun er ikke den hun utgir seg for å være. Du vil kanskje innse det etterhvert.» Anonymkode: ab258...8bf Den er grei, jeg skal ta det på min kappe at jeg slengte ut den type kommentar som jeg kanskje ikke skulle. Jeg synes fortsatt der er rart at de tar hennes ord for det når jeg tok med tid å fortalte dem hva som faktisk skjedde, hvordan datene tils da hadde gått. Hvordan hun startet å klage og furte på date nr 2 etter jeg hadde sagt ifra og gikk inn i mer detaljer om hva hun sa enn jeg gjorde her. Jeg sier ikke at jeg er Mr perfekt, men utav de 3 felles vennene som ikke virket interessert i det jeg hadde å si. Ble ærlig talt sjokket, for om det er en ting jeg føler jeg har bevist er det at jeg er pålittlig og troverdig. Sier jeg at jeg skal gjøre noe, med mindre noe viktig har kommet i veien, kanskje hvor jeg har vært for dårlig til å kunne fullføre noe når jeg sa at noe skulle bli gjort. Har jeg alltid stilt opp, og de gangene jeg har måttet gå tilbake på et løfte har jeg sagt ifra. Og det har skjedd at jeg direkte feilet/overvurdert min evne til å hjelpe. Uansett hva som stoppet meg i alle de situasjonene har jeg beklaget og prøvd å gjøre opp for det hvis mulig på andre måter. Jeg skulle fortsatt holdt munn anngående den type kommentar, det er ikke et forsvar jeg bare forklarer hvor det kom ifra. Anonymkode: c3594...4c4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #18 Skrevet 3. juni 2024 Eksen min satt å gråt bitre tårer hos foreldrene mine og jeg orka de bare ikke en god stund. Så hadde jeg besøk av den ene. Så ringte han. Jeg trengte ikke sette på høytaler engang han ropte og skrek. Og den foreldren min som hørte på ble blek når sannheten sank inn. Anonymkode: c1641...5f0 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #19 Skrevet 3. juni 2024 Det der er jo ikke noe å bry seg om. Ikke synk ned på hennes nivå og begynn å slenge dritt om henne tilbake. Folk som svartmaler ekser blir sjelden tatt så veldig alvorlig. Ikke gidd å gi «din versjon». Folk er ærlig talt ikke så interessert. Bare svar kort: Vi passet ikke sammen, jeg ønsker ikke å si noe mer. Anonymkode: 8e8c8...c6c 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #20 Skrevet 3. juni 2024 En ting til; hvis du snakker på den måten om at hun «skylder deg sugejobber» osv, så er det ikke rart vennene dine tar avstand. Voks opp, begynn å oppføre deg som en mann og ikke som en pubertal guttunge. Anonymkode: 8e8c8...c6c 4 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå