AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Jeg var inne i Bulder bank og prøvde å søke om boliglån der, men jeg fikk umiddelbart beskjed om at jeg ikke kunne få lån på grunn av området jeg bor i? Noe med at det har vært lite salg av boliger i området og da kan de ikke gi meg boliglån. Noen andre som har opplevd dette? Anonymkode: b976c...81a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Ja, det er dessverre sånn. Anonymkode: 1785b...470
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Skrevet 2. juni 2024 Det stemmer at Bulder ikke gir boliglån om du bor i visse områder. Jeg fikk innvilget veldig raskt. Anonymkode: 96918...d85
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #5 Skrevet 2. juni 2024 Stemmer det. Jeg bor på landet og får heller ikke boliglån hos de. De sier at de jobber med saken, så det blir nok tilgjengelig på sikt å søke. Anonymkode: 263c9...915
Elle Melle Skrevet 2. juni 2024 #6 Skrevet 2. juni 2024 De baserer boligverdi på hva andre tilsvarende boliger i området er solgt for, noe som er vanskelig når det er få andre salg i nærområdet. Dermed låner de ikke ut i usentrale strøk. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå