Gå til innhold

Fotografering!

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hei. Jeg fikk svar fra en av fotografene jeg sendte forespørsel til, han skrev:

Hei.

Takk for henvendelsen.

Brudefoto koster 750,- Det innbefatter planlegging på forhånd, fotografering og visning i etterkant.

Bilder av brudepiker/ svenner & forlovere er inkludert i prisen.

Jeg har også gode pakkepriser på diverse album/prøvebilder fra 8 bilder og oppover.

Dere er hjertelig velkommen til å komme innom mitt atelier for nærmere innformasjon om priser og gjennomføring.

Mvh

Var ikke dette veldig billig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Sensommerbrud_*
Skrevet

Sannsynligvis er vel dette kun prisen for selve jobben.

I tillegg må du nok betale pr. bilde du skal ha.

Skrevet

det inkluderte jo ikke noen bilder da - og det er det som koster....

Du kan jo velge ulike størrelser på albumene - prisen avhenger av antall og kvalitet på albumet.

I tillegg kommer evt. takkekort og forstørrelser.

Et album p 8 bilder koster fort mange tusen...

Skrevet

Det høres ut som et lokketilbud.

Kanskje du må betale 150 kr per bilde til takkekort, 400 kr for et bilde som er litt forstørret og 3000 kr for en stor forstørrelse.

Skrevet

Jeg betalte 750 kroner for en barnefotosession hos Fame.

Billig og dødsbra, men prisen pr bilde i etterkant var ekstrem. 2600 for et bilde i A4 størrelse................

Skrevet

Når jeg giftet meg for 6,5 år siden kom fotograferingen (inkl. 30 stk, 20 x 25 cm. prøvebilder i pent album, 70 takkekort, 1 stk forstørrelse på lerret i str. 40 x 50 cm m/ramme, 7 stk forstørrelser på struktur i str 20 x 25 cm - som var julegaver det året :) , visning, m.m.) på den nette sum av 10.000 :hår: !!! Og det var ikke den dyreste fotografen i by'n! Så jeg tipper han har glemt en 0 ja... Eller du har vært ekstremt heldig ;) !

Skrevet

Jo, svinbillig, så jeg henger meg på de andre her og foreslår at du ber om totalprisen. Tipper den er litt annerledes...

Skrevet

Jeg betaler 6200,- så dette er nok litt lite ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...