Gå til innhold

Jeg trenger et seriøst svar på et problem jeg har med å få orgasme ved samleie med dame

feliek54

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja okei tusen takk da må jeg prøve meg på det jeg også. Og vi hadde og faktisk akkurat det samme trikset

Anonymkode: 7f35e...d05

Lykke til! Er mulig å lære seg å gå bort fra dette, men kan ta litt tid selvfølgelig. Bare vær konsekvent, til du får det til. 

Husker ikke nøyaktig hvor lang tid jeg brukte, men jeg husker at jeg var noe seksuelt frustrert før det løsnet, så det må du kanskje regne med. Det er bra å bli det også, for det var det som måtte til for at kroppen "fant seg i" å komme til orgasme uten trikset. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så du kommer om du har samleie med en mann?

Anonymkode: 356b3...9be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 16.10):

Sikker på at du er 100% hetero? 

Anonymkode: ca67a...a84

Dummeste jeg har hørt. Alle kvinner som har utfordringer med å komme med menn, mener du det er større sannsynlighet for at disse heller ikke er hetero? Ikke bland deg inn i tråder du ikke har kunnskap eller erfaring å bidra med. Det er en del menn som av ulike grunner sliter med å komme under samleie uten at det har noe med legning å gjøre. 

AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 16.33):

Er nok dessverre bare dama sin skyld dette. Pass på at kolesterolnivået er slik det skal være og at hun får i seg nok brødmat! 

Anonymkode: 7adf7...f9a

Tosk. Finnes enkelt og greit ikke mer å si. 

@feliek54 Jeg har selv personlig erfaring med utfordringen. Jeg kan komme innen ti minutter under onanering, men i samleie kan det drøye uutholdelig lenge. Om du har fast partner så anbefaler jeg deg å variere stillinger. Med utgangspunkt i den ene beskrivelsen din av stimulering/følsomhet ville jeg også tenkt over hvordan du "bruker'n" under samleie. En variasjon som hjelper meg er å ikke bruke hele lengden, om du skjønner. Bare la maks halve lengden penetrere partner, gjerne bare penishodet. Det kan jo kreve litt selvdisiplin om man blir revet med i øyeblikket. Og test det i ulike stillinger. 
Og snakk med partner, om hvordan denne utfordringen kan løses til det beste for dere. Om det er et savn for henne, eller om dere kan ta andre grep underveis som dere begge føler utbytte av. 

Anonymkode: 5829e...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 21.48):

Hei. Er denne relasjonen "fersk"? Altså at dere har nettopp møttes? Eventuelt er det andre omstendigheter rundt deres relasjon som er "støyende"?

Jeg spør, for jeg hadde det helt likens som deg når jeg møtte min frue. Vi kunne ha sex i timesvis, men jeg kom ikke. Aldri. Og det hadde ingenting med at hun var vid å gjøre. Det var bare kroppen min som strittet imot. Jeg følte meg ikke trygg på henne og på vår relasjon. Vi møttes under spesielle omstendigheter som gjorde ting veldig støyende rundt oss. Jeg var kåt som en hingst, men ikke pokker om jeg kom. 

Det var ikke før støyet hadde roet seg og vi hadde erklært oss et par der jeg følte meg trygg på henne at jeg kom. 

Kanskje du kjenner deg igjen i dette, vet ikke, men tror ikke du skal overtenke dette. Plutselig løsner det, og da løsner det fort også! 

Hilsen mann

Anonymkode: 9be20...3f2

har blidt mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 18.24):

Bekkenbunnstrening for deg kan også hjelpe. For meg som kvinne hjelper det å stramme bekkenbunnen. Ikke fordi jeg blir strammere men fordi det aktiverer musklene som et forbundet med orgasme. 

Bekkenbunnstrening er bra for begge. Jeg tror jammen jeg skal teste ut dette felles på både meg og mannen. Felles prosjekt😊

Anonymkode: 1f7bf...638

Veldig bra Tips 1.👏😉

Knipeøvelser for kvinner og menn gir så mange gode helsegevinster.. Jeg synes det "knipes" for lite i Norge, for mange problemer kunne vært unngått. Det kan jeg med god erfaring si, for jeg har tatt mine knipeøvelser i over 8 år.

Tips 2. For varmt og vått over tid kan jo skje, for vi titter ikke på klokka alltid😅Selv den hardeste pikken kan bli litt tam da, men jeg har løst problemet. Jeg går på badet å vasker av lystdråpene, for den "filmen" fører til mindre følelse. Altså, når jeg vasker den.. åpner porene i huden, og pikken blir gullegod igjen. Det er da viktig å fortelle hvorfor du gjør det til dama, så hun ikke blir liggende der som et spørsmålstegn..

Tips 3. Å tenke på for mye problem under sex, er jo en bjørnetjeneste. Orgasmen kommer lettest i posivt miljø..

Tips 4. Hvorfor ikke bruke fantasier under sex, når man har problem med orgasme? Fantasier er jo noe av den største erogene sonen vi har, den bygger opp opphisselsen betraktelig..

Tips 5. Kanskje på tide å innse at man ikke lengre er en ungstut, og at det ikke er bein i pikken? Det bør ikke flaut å innrømme ting overfor partneren. Å gjøre grep alene hjelper litt.. samarbeid og kommunikasjon løser alt🤗

Jeg liker og støtter prosjektet ditt❣️Anbefaler at du ligger oppå han, mens dere begge tar knipeøvelser (CAT-position) + tungekyss🥰💯🔥

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (På 10.6.2024 den 18.40):

Lykke til! Er mulig å lære seg å gå bort fra dette, men kan ta litt tid selvfølgelig. Bare vær konsekvent, til du får det til. 

Husker ikke nøyaktig hvor lang tid jeg brukte, men jeg husker at jeg var noe seksuelt frustrert før det løsnet, så det må du kanskje regne med. Det er bra å bli det også, for det var det som måtte til for at kroppen "fant seg i" å komme til orgasme uten trikset. 😄

Jeg har ikke klart å fingre meg til orgasme, ingen andre heller for den sak skyld. 

Men er det noe som kan læres tror du?

Jeg har forsøkt i en årrekke, men ikke nektet meg selv orgasme i flere mnd eller år. Har bikket 40, om det har noe å si.

Anonymkode: 700bc...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 21.55):

Sliter med det samme, og jeg har merket at det et psykisk betinget. Kan holde på leeenge uten antydning til å komme, men så har jeg en spesifikk tanke som tenner meg enormt og da kommer jeg på et par minutter. 

Av erfaring kan damer ta det personlig om du ikke kommer, så jeg har tidligere pleid å forklare de hva problemet er og sørget for at de ikke tror det er noe med dem. Opplever at de har satt pris på det :)

Anonymkode: 60336...7ee

Hvilken tanke er det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har ikke klart å fingre meg til orgasme, ingen andre heller for den sak skyld. 

Men er det noe som kan læres tror du?

Jeg har forsøkt i en årrekke, men ikke nektet meg selv orgasme i flere mnd eller år. Har bikket 40, om det har noe å si.

Har jeg aldri klart heller, men det er såpass uvesentlig for meg at jeg ikke har øvd på samme måte. 

Mannen min har klart det, men det var heller ikke noe jeg stresset med, for var jo godt uansett, og vi har bare avsluttet på måter jeg kommer etterpå. Så plutselig bare skjedde det. 

Kan sikkert læres det også, men ikke noe problem for meg eller oss at jeg heller onanerer med leketøy. Kjenner ikke noe behov for å lære meg å onanere med fingrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Se om det hjelper å slutte å onanere på den måten du alltid gjør. 

Hvis du begynner å tenke at du ikke klarer å komme, vil prestasjonsangsten ta overhånd i tilegg. 
Når du har sex med bare deg selv slipper du å prestere.

Anonymkode: 25935...010

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med å slutte å onanere punktum? Da er du jo mer "trengende" når dere først setter igang? 

Unngå i alle fall å onanere opp mot helgen hvis du vet dere har god til sammen da, til kos. 

Anonymkode: 1f7bf...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 21.20):

For da blir det trangere i vagina ? Kan du utdype litt mer ? 

Sikkert mange som har behov for slike triks, med alderen 😊😅

Anonymkode: d8246...67d

Hvis du ser hvor tett skjeden og endetarmen ligger, så skjønner du kanskje konseptet.

standard_3_kjoennsorganer_3.png

Anonymkode: 59d22...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...