feliek54 Skrevet 2. juni 2024 #1 Del Skrevet 2. juni 2024 (endret) Når jeg har samleie med dame så er det ofte jeg ikke kommer selv om jeg kan holde på lenge. Som regel så kommer dama, men jeg kjenner at det blir veldig vått i fitta og føler jeg kjenner at jeg er veldig kåt og kjenner at det nærmer seg utløsning men ofte kommer jeg ikke. Det er dame som har født og er nok ikke så trange lenger, men jeg føler ikke at dama må trene for å få det strammere. men ønsker tips hva jeg kan gjøre eller vi gjøre sammen. Om jeg onanerer så kommer jeg og tror da at jeg kommer lettere for jeg klemmer lit på undersiden av penis nær indre del av penis hodet. Jeg ønske tips til ting å smøre på eller sex leke som vil forsterke mine følelses eller andre ting. Dette er seriøst og jeg håper ingen kommer med tulle svar. Men vil bare ha svar fra de som har prøvd noe og erfart endring. Du kan svare om du er dame eller mann. Håper å noen fine svar. Endret 2. juni 2024 av feliek54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Del Skrevet 2. juni 2024 Kommer du hvis hun suger eller runker deg? Anonymkode: 1f7bf...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Del Skrevet 2. juni 2024 Gjelder det alle stillinger? Er du skikkelig tent/stiv? Onanerer du med «dødsgrepet»? https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/PoxzJz/sexologen-maaten-du-onanerer-paa-kan-paavirke-sexlivet-ditt Anonymkode: 37b52...e5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 2. juni 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kommer du hvis hun suger eller runker deg? Anonymkode: 1f7bf...638 ja hvis hun runker og suger med men tar lit tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 2. juni 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 2. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gjelder det alle stillinger? Er du skikkelig tent/stiv? Onanerer du med «dødsgrepet»? https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/PoxzJz/sexologen-maaten-du-onanerer-paa-kan-paavirke-sexlivet-ditt Anonymkode: 37b52...e5a nei må ikke runke hard men tar lit tid. men jeg kan knulle i kanskje 10-15 min. Jeg får ikke lest artikkel fra VG Endret 2. juni 2024 av feliek54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #6 Del Skrevet 2. juni 2024 Sikker på at du er 100% hetero? Anonymkode: ca67a...a84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 2. juni 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sikker på at du er 100% hetero? Anonymkode: ca67a...a84 Ja er hetero. Det er en mann som prøvde og runke og suge men men den ble ikke stiv og med damer blir den stiv. Jeg liker å se fitte og helst uten hår. men forstår dit spørsmål. Men hittil har jeg ikke fått noe gode svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 2. juni 2024 #8 Del Skrevet 2. juni 2024 Death grip. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 2. juni 2024 #9 Del Skrevet 2. juni 2024 Jeg er kvinne, men jeg hadde også et problem med å få orgasme med mann som delvis skyldes at jeg hadde laget meg og vendt meg til en helt spesiell teknikk for å få orgasme ved onani, som ikke lot seg overføre til å fungere sammen med min mann. Da jeg ble bevisst på dette begynte jeg å øve på å få orgasme uten å bruke det trikset jeg hadde vendt meg til. I starten var det vanskelig, men så fikk jeg jo da ikke orgasme på em stund, siden jeg nektet meg selv å bruke det trikset, så da fikk jeg etterhvert orgasme uten å gjøre som tidligere. Så ble det enklere og enklere, når jeg vedvarende nektet meg selv å ty til mitt gamle triks. Nå er dette et ikke- problem, og det et blitt helt naturlig for meg å få orgasme uten å bruke mitt gamle triks for det. Så min anbefaling er at du kutter ut den klemmingen på undersiden av penishodet når du onanerer, og kun onanerer på måter som simulerer samme muligheter til tilfredsstillelse som samleie gjør. Om det er vanskelig å la være med hånden så onanere kun med Fleshlite fremover. Tror ikke det vil ta langt tid før du kommer lett uten den klemming på undersiden av penishode, for kroppen trenger jo sine utløsninger. 😉 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 2. juni 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 2. juni 2024 Akhenaton skrev (3 minutter siden): Death grip. Useriøst. Jeg bad om bare seriøse svar. Vær så snill. jeg kan si at jeg jeg knulle dame i går kveld og i dag tidlig og hun fikk orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 2. juni 2024 #11 Del Skrevet 2. juni 2024 Har du prøvd å ronke mindre? Hva med penisring? Må kanskje tas av før du kommer, har ingen personlig erfaring med det. Penishylse?/Sleeve? Buttplug hos en av dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 2. juni 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 2. juni 2024 Trolltunge skrev (2 minutter siden): Jeg er kvinne, men jeg hadde også et problem med å få orgasme med mann som delvis skyldes at jeg hadde laget meg og vendt meg til en helt spesiell teknikk for å få orgasme ved onani, som ikke lot seg overføre til å fungere sammen med min mann. Da jeg ble bevisst på dette begynte jeg å øve på å få orgasme uten å bruke det trikset jeg hadde vendt meg til. I starten var det vanskelig, men så fikk jeg jo da ikke orgasme på em stund, siden jeg nektet meg selv å bruke det trikset, så da fikk jeg etterhvert orgasme uten å gjøre som tidligere. Så ble det enklere og enklere, når jeg vedvarende nektet meg selv å ty til mitt gamle triks. Nå er dette et ikke- problem, og det et blitt helt naturlig for meg å få orgasme uten å bruke mitt gamle triks for det. Så min anbefaling er at du kutter ut den klemmingen på undersiden av penishodet når du onanerer, og kun onanerer på måter som simulerer samme muligheter til tilfredsstillelse som samleie gjør. Om det er vanskelig å la være med hånden så onanere kun med Fleshlite fremover. Tror ikke det vil ta langt tid før du kommer lett uten den klemming på undersiden av penishode, for kroppen trenger jo sine utløsninger. 😉 Tak, Skal vurdere det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 2. juni 2024 Forfatter #13 Del Skrevet 2. juni 2024 svartkatt skrev (3 minutter siden): Har du prøvd å ronke mindre? Hva med penisring? Må kanskje tas av før du kommer, har ingen personlig erfaring med det. Penishylse?/Sleeve? Buttplug hos en av dere? har prøvd penisring men kanskje den var litt for stor. For meg er butt plugg bare vondt. Tusen takk for tips. Jeg tenker også om det finnes noe som jeg kan i fitta for å få det trangere og som treffer min penis. men jeg nyter at dame får orgasme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #14 Del Skrevet 2. juni 2024 Er nok dessverre bare dama sin skyld dette. Pass på at kolesterolnivået er slik det skal være og at hun får i seg nok brødmat! Anonymkode: 7adf7...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 2. juni 2024 Forfatter #15 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er nok dessverre bare dama sin skyld dette. Pass på at kolesterolnivået er slik det skal være og at hun får i seg nok brødmat! Anonymkode: 7adf7...f9a Jeg lurer bare på om jeg eller vi kan gjøre noe sammen. Noen sex leke eller noen som vet en salve som du har testet som gir mer følsomhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #16 Del Skrevet 2. juni 2024 Har du prøvd penispumpe? Anonymkode: 7adf7...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 2. juni 2024 Forfatter #17 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du prøvd penispumpe? Anonymkode: 7adf7...f9a Nei men den blir stiv og er stiv lenge nok det er bare at jeg jeg ikke får helt orgasme og tror det jeg ikke kjenner nok klem på penis, jeg er kåt og kjenner det bygger seg opp til orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #18 Del Skrevet 2. juni 2024 Death grip eller dødsgrepet er hva artikkelen i VG+ handler om. Altså at mannen overstimulerer penis under onani som gjør at han ikke klarer å komme under samleie. Anonymkode: 37b52...e5a 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #19 Del Skrevet 2. juni 2024 Butplugg hos henne gjør det trangere. Bruker hun vibrator samtidig kan det stimulere deg også. Finn en stilling hvor hun har beina samlet feks bakfra mens hun ligger ganske flatt. At hun samlet beina og har dem oppretter brystkassen din? Anonymkode: 1f7bf...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #20 Del Skrevet 2. juni 2024 Bekkenbunnstrening for deg kan også hjelpe. For meg som kvinne hjelper det å stramme bekkenbunnen. Ikke fordi jeg blir strammere men fordi det aktiverer musklene som et forbundet med orgasme. Bekkenbunnstrening er bra for begge. Jeg tror jammen jeg skal teste ut dette felles på både meg og mannen. Felles prosjekt😊 Anonymkode: 1f7bf...638 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå