AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Jeg hadde hormonspiral men fjernet den pga langvarig menstruasjon og følte jeg hadde lite kontroll. Hadde helst begynt på Yasmin, har gode erfaringer med den fra tidligere, men pga alder og økt risiko valgte jeg heller å gå for Slinda. Nå har jeg bare tatt Slinda i to dager, og det føles som den verste PMS noensinne, hvor jeg bare hugger hodet av alle her hjemme. Jeg føler at kroppen er helt ute av balanse. Er dette bare en tilvenningsperiode? Noen med erfaringer/råd? Anonymkode: b3fa9...844 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #2 Skrevet 6. juli 2024 Begynte på Slinda selv for fem dager siden. Byttet fra Cerazette, da jeg plages med blødninger etter 8 år. Merker akkurat det samme, pluss null sexlyst og fetere hår. Nå vurderer jeg å slutte helt på pilla. Orker ikke det her lenger kjenner jeg, kjenner ikke igjen meg selv! Anonymkode: 78dc5...416
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #3 Skrevet 7. juli 2024 Men hvorfor ikke få partner til å bruke kondom når dere har slike problemer? Skulle være det enkleste i verden. Anonymkode: c023a...72b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå