Gå til innhold

Svette/klam ved orgasme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever i nåværende forhold å komme vaginalt for første gang med en partner. Det er helt nydelig og det er som orgasmene kommer som perler på en snor, 3-4 stykk.

Men enkelte ganger er det sykt intenst og da er det som om kroppen skiller ut svette fra aaaalle porer samtidig. Det er jo litt flaut.

Noen andre som har det sånn? 

Eller dere menn, har dere opplevd det med damer? Er det litt ekkelt?

Anonymkode: 4a898...052

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men ærlig talt, svette under sex og spesielt orgasme er da fullstendig normalt!!

Skrevet

Det kan hende orgasmens intensitet har utløst en vasovagal episode. Jeg kan selvsagt ikke si noe om akkurat deg, men dette er noe enkelte kan oppleve. Om det bekymrer deg er det kanskje lurt å ta en prat med legen. Er det bare svettingen du plages av, så glem det og nyt dine nye erfaringer. Og at du endelig har møtt en mann som kan gi deg orgasme vaginalt. Jeg håper han klarer han å styre sin til å komme samtidig. DET er herlig!

AnonymBruker
Skrevet
Cor Cubiculum skrev (29 minutter siden):

Det kan hende orgasmens intensitet har utløst en vasovagal episode. Jeg kan selvsagt ikke si noe om akkurat deg, men dette er noe enkelte kan oppleve. Om det bekymrer deg er det kanskje lurt å ta en prat med legen. Er det bare svettingen du plages av, så glem det og nyt dine nye erfaringer. Og at du endelig har møtt en mann som kan gi deg orgasme vaginalt. Jeg håper han klarer han å styre sin til å komme samtidig. DET er herlig!

Aldri hørt om vasovagal episode. Må googles 😅 bekymrer meg ikke akkurat, men å bli så spontant svett og i tillegg er jeg syyykt våt, og tenkte kanskje det etterhvert blir for mye av det gode 🙈 

Han er en fantastisk oppmerksom elsker, og styrer egen orgasme godt, opp til et punkt 😅 Så må han få lov til å komme han også

AnonymBruker
Skrevet
Mezzosoprena skrev (1 time siden):

Men ærlig talt, svette under sex og spesielt orgasme er da fullstendig normalt!!

Ikke vet jeg. Jeg har bare denne kroppen. Og jeg har ikke brukt å spontant begynne å svette under orgasmen når jeg onanerer. Ellers har jeg ikke møtt så mange menn som har klart å tilfredsstille meg rett og slett 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...