AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Del Skrevet 2. juni 2024 Jeg vet ikke hva som brukes til sånt. Hylaruon syre eller retinol. Kanskje det er noe helt annet som anbefales inntatt operasjon og noe som inneholder sprøyter. Har noen tips til meg? Anonymkode: a7983...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet ikke hva som brukes til sånt. Hylaruon syre eller retinol. Kanskje det er noe helt annet som anbefales inntatt operasjon og noe som inneholder sprøyter. Har noen tips til meg? Anonymkode: a7983...83d Mener unntatt, ikke inntatt. Anonymkode: a7983...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Del Skrevet 2. juni 2024 Ingen som vet? Anonymkode: a7983...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 2. juni 2024 #4 Del Skrevet 2. juni 2024 Jeg har prøvd både hyaluronsyre og retinol, men for å stramme opp huden skikkelig, har jeg funnet at retinol gir bedre resultater over tid. Det tar litt tid å se effekten, men det er verdt det. Ellers kan du vurdere prosedyrer som laserbehandling eller mikrodermabrasjon hvis du vil ha raskere resultater uten kirurgi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå