AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Del Skrevet 2. juni 2024 Jeg skal i et bryllup i Latvia til høsten han er fra Latvia, hun er fra darmark. Noen idé til hva jeg kan gi i bryllupsgave? Tenkte litt på gavekort på overnatting i Norge, da han aldri har vert her, men redd de ikke får brukt det før det går ut på dato. Anonymkode: 8b605...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #2 Del Skrevet 7. juni 2024 Jeg syns gavekort er en uting. Ofte blir det ikke tid å bruke før fristen. Og jeg syns ikke noe om å "bestemme" at de må til Norge for å få brukt gavekortet. Da kan du heller gi gavekort på hotels.com, booking.com el. Så kan de bruke det på et hotell og i en by de ønsker. Anonymkode: a8271...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 8. juni 2024 #3 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg tror jeg hadde lagt sjelen i et vakkert og inspirerende kort, og gitt penger. Skrevet en rund tekst om at jeg håpte pengene kunne ta dem med på nye opplevelser, men da blir det mer opp til brudeparet hva det er. En venninne av meg giftet seg i Norge, men med utenlandsk mann. Hun flyttet til hans hjemland. De ønsket seg penger. De kunne ikke ta med hva som helst på flyttefot. Gavekort kan lett forsvinne også. Jeg liker selv å gi gaver, og gjerne gavekort også, men noen gaver så er penger helt klart det beste for mottakeren, og det er jo til dem gaven skal være for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå