AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Hvor ville du bodd? Anonymkode: 1c402...091
Daisy-love Skrevet 2. juni 2024 #2 Skrevet 2. juni 2024 Kristiansand eller Oslo av de to. Ikke Stavanger. Stavanger er fint å besøke, men trives ikke i byen.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Kristiansand eller Stavanger men om du har barn så ville jeg valgt stavanger mange kriminelle og voldelige barn i Kristiansand og barnevernsbarn. stavanger har litt mer vind og regn, men jeg elsker Stavanger oslo ville jeg aldri bodd i, for mye kriminelle og daglig knivstikking og unnskyld meg, ikke integrerte Anonymkode: 222e1...c2c 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #6 Skrevet 2. juni 2024 Oslo, de andre byene er ok for en dag og ikke mer. I Stavanger ville jeg i tillegg blitt gal av dialekten. Anonymkode: c3a84...032
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #7 Skrevet 2. juni 2024 Kommer ann på alder og familieforhold. Men jeg villa ha valgt Stavanger, med maks 40 min gåtur fra byen. Har bodd i alle tre byene og trives best her. Minst kriminalitet, veldig familievennlig by som prioriterer penger på barn og ungdom, Stavanger er best å vokse opp i, og som foreldre best å oppdra barn i. Rusavhengige har gode tilbud som holder mange "i sjakk" fra en del kriminalitet, selv om det selvsagt er det der også. Relativt billig i forhold til Oslo. Som student er den kjedelig, ikke så mange utesteder og bykjernen er liten. Oslo er bra som studieby frem til man ønsker barn. Eller reise på helgeturer til i forbindelse med konserter eller kulturopplevelser. Litt vel mye organisert kriminalitet, litt vel mange kulturer å forholde seg til (i en ikke-positiv forstand), for stor by til at jeg er komfortabel med å ha barn og ungdom der, spredt over store avstander og sykt overbefolket. Mange rusavhengige som blir tilflyttere dit. Kristiansand er best å ha hytte eller reise på ferie til. Veldig fin by, men er preget av ungdomskriminalitet og ett skremmende utviklingsbilder. Pluss litt vel mye kristendom, men det er en smakssans. Mange rusavhengige som blir tilflyttere hit også. Er den billigste byen å bo i, så man får mye for pengene. Vet ikke noe særlig om utelivet der. Har ikke noe imot Kristiansand eller Oslo som byer altså. Anonymkode: 91914...72c 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #8 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kommer ann på alder og familieforhold. Men jeg villa ha valgt Stavanger, med maks 40 min gåtur fra byen. Har bodd i alle tre byene og trives best her. Minst kriminalitet, veldig familievennlig by som prioriterer penger på barn og ungdom, Stavanger er best å vokse opp i, og som foreldre best å oppdra barn i. Rusavhengige har gode tilbud som holder mange "i sjakk" fra en del kriminalitet, selv om det selvsagt er det der også. Relativt billig i forhold til Oslo. Som student er den kjedelig, ikke så mange utesteder og bykjernen er liten. Oslo er bra som studieby frem til man ønsker barn. Eller reise på helgeturer til i forbindelse med konserter eller kulturopplevelser. Litt vel mye organisert kriminalitet, litt vel mange kulturer å forholde seg til (i en ikke-positiv forstand), for stor by til at jeg er komfortabel med å ha barn og ungdom der, spredt over store avstander og sykt overbefolket. Mange rusavhengige som blir tilflyttere dit. Kristiansand er best å ha hytte eller reise på ferie til. Veldig fin by, men er preget av ungdomskriminalitet og ett skremmende utviklingsbilder. Pluss litt vel mye kristendom, men det er en smakssans. Mange rusavhengige som blir tilflyttere hit også. Er den billigste byen å bo i, så man får mye for pengene. Vet ikke noe særlig om utelivet der. Har ikke noe imot Kristiansand eller Oslo som byer altså. Anonymkode: 91914...72c Nå ja, det er jo en del utesteder On konserttilbud, så dørgende kjedelig er det ikke Anonymkode: 11a6d...4bd
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #9 Skrevet 2. juni 2024 Liker både Stavanger og Kristiansand. Men, om du er alene og vil ha venner , burde du hå for Oslo. Har hørt så.mange si at i Stavanger og Kristiansand så holder de innfødte seg til sime egne og har igrunnen nok med sitt. Oslo har me vingespenn Anonymkode: 6ae9f...681
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #10 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Liker både Stavanger og Kristiansand. Men, om du er alene og vil ha venner , burde du gå for Oslo. Har hørt så.mange si at i Stavanger og Kristiansand så holder de innfødte seg til sine egne og har igrunnen nok med sitt. Oslo har mer vingespenn Anonymkode: 6ae9f...681 L Anonymkode: 6ae9f...681
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå