AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Del Skrevet 2. juni 2024 Hei! møter pene damer ofte mer fiendskap blandt andre damer? Dette kan være i ulike situasjoner som familie,jobb, skole osv.. noen mer erfaringer? Jeg får ofte hørt at jeg er veldig pen( ikke noe jeg går rundt å tror selv altså) men jeg har opplevd en del sure miner på to tidligere arbeidsplasser som har vært veldig kvinnebasert. Jeg mener selv jeg oppfører meg fint blandt folk, ikke selvopptatt, har respekt for andre, er blid og fornøyd, jeg gjorde også jobben min bra. Anonymkode: 4e80f...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Del Skrevet 2. juni 2024 Du tror ikke at du er pen. Du får «sure miner» av kolleger. Du lurer på om det er fordi du er pen, selv om du ikke tror at du er det? Veldig rart å ikke vite selv om man er pen? Anonymkode: 973a7...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 2. juni 2024 #3 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hei! møter pene damer ofte mer fiendskap blandt andre damer? Dette kan være i ulike situasjoner som familie,jobb, skole osv.. noen mer erfaringer? Jeg får ofte hørt at jeg er veldig pen( ikke noe jeg går rundt å tror selv altså) men jeg har opplevd en del sure miner på to tidligere arbeidsplasser som har vært veldig kvinnebasert. Jeg mener selv jeg oppfører meg fint blandt folk, ikke selvopptatt, har respekt for andre, er blid og fornøyd, jeg gjorde også jobben min bra. Anonymkode: 4e80f...240 Forskning viser det motsatte, at pene mennesker ofte får mer velvilje enn andre. Mer medvind i seilene, rett og slett. Det tror jeg også er sant. Spesielt om man også er blid og fornøyd, har respekt osv. - ting som du beskriver at du har. Jeg antar at du kanskje er en yngre kvinne? (I 20 årene?) - kan det være at dine kollega bare fremstår sur sånn stort sett til alle, uten at du har tenkt over det? Eller at de kan ha dårlige dager/«resting bitch face» - og det handler ikke om deg, men dem, at de er slik du beskriver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du tror ikke at du er pen. Du får «sure miner» av kolleger. Du lurer på om det er fordi du er pen, selv om du ikke tror at du er det? Veldig rart å ikke vite selv om man er pen? Anonymkode: 973a7...9cb Det er ikke rart. Lol. Anonymkode: b311a...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå