I Grosny Skrevet 3. juni #21 Del Skrevet 3. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 10.00): Steroider eller ikke, så ser ikke gym-kropper bra ut. Anonymkode: fb6dd...943 Gymkropper kan se veldig bra ut, men man når et punkt der det bikker over. Arnold Swarzenegger var mye finere da han var 17 enn da han var 33(jfr min subjektive estetitikk). Jeg tror forøvrig at Johannes Høsfloth Klæbo lett kan bli optimalt flott. Han er i overkant muskulløs og definert nå, men gi han et halvt år på sofaen med potetgull så blir han enda finere. Endret 3. juni av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 5. juni #22 Del Skrevet 5. juni Blåmonster skrev (På 2.6.2024 den 10.56): Deg om det🙂 Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 5. juni #23 Del Skrevet 5. juni On 6/2/2024 at 12:47 PM, AnonymBruker said: Sønnen min trener 3-4 timer hver dag med vekter. Det er klart man får resultater da. Selv for bodybuildere som får drahjelp av steroider er denne mengden ganske ekstrem i forhold til restitusjon. Om det kun trenes med vekter snakker vi om 2-3 ganger så høyt volum på treningen som en profesjonell bodyduilder har. Selv ikke toppidrettsutøvere innen annen idretter ligger på dette volumet. Ville nok satt et spørsmålstegn her, ja.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #24 Del Skrevet 5. juni Bigote skrev (18 minutter siden): Selv for bodybuildere som får drahjelp av steroider er denne mengden ganske ekstrem i forhold til restitusjon. Om det kun trenes med vekter snakker vi om 2-3 ganger så høyt volum på treningen som en profesjonell bodyduilder har. Selv ikke toppidrettsutøvere innen annen idretter ligger på dette volumet. Ville nok satt et spørsmålstegn her, ja.. Jeg ser noen sånne ung gutter på gymmen de er der 3 timer, men trene kun 20 minutter totalt , de har ikke fritidsklubb så henger på treningsstudio. Jeg er ikke der 3 timer selv allså , men broren min og dama hans ser de samme kids der 3 timer etterpå så har man tilstrekkelig info. De slapper av å prate en del og får klapp på skulder hjemme av 3 timer trening..😅 Anonymkode: 462ff...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 5. juni #25 Del Skrevet 5. juni 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ser noen sånne ung gutter på gymmen de er der 3 timer, men trene kun 20 minutter totalt , de har ikke fritidsklubb så henger på treningsstudio. Jeg er ikke der 3 timer selv allså , men broren min og dama hans ser de samme kids der 3 timer etterpå så har man tilstrekkelig info. De slapper av å prate en del og får klapp på skulder hjemme av 3 timer trening..😅 Anonymkode: 462ff...b9b Godt poeng. Hvis jeg tenker etter så kan jeg si at jeg har lagt merke til det samme hvis jeg trener etter skolen er over for kidsa Så lenge de ikke mobber hverandre eller lekesloss rundt der jeg trener plager de ikke meg 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #26 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 12.55): Nei. Det er faktisk grenser for hvor store og ballongaktige de blir. Her er en enkel illustrasjon på tegnene på steroidbruk. Anonymkode: 22992...d1d Trenger på ingen måte se slik ut, svært mange kan fint tilpasse bruken slik at de ser naturlige ut, folk går så langt at de sprøyter inn substanser for å fortsatt se naturlig ut og samtidig få større muskler. Jeg kjenner mange bodybuildere og fitness utøvere, steroirder og preparater er svært vanlig blant dem, og de fleste ser ikke ut som det du linker til her, selv om det er noen som gjør det, spesielt de som drar det veldig langt, Anonymkode: 2c034...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 5. juni #27 Del Skrevet 5. juni På den andre siden -- fotografi ble funnet opp på midten av 1800-tallet, steroider ble tilgjengelige litt etter 1950. Altså har vi ca. 100 år med fotografier av klassiske bodybuilddere, sirkus-strongmen osv. som umulig kan ha vært et resultat av doping. Der kan vi se hva som faktisk er oppnåelig på naturlig vis. Se f.eks. George Hackenschmidt. (Jada, de mest ekstreme eksemplene i hine hårde dage var genetiske outliers som i tillegg puttet inn flere tiår med nærmest optimal trening og kosthold.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #28 Del Skrevet 5. juni Bigote skrev (54 minutter siden): Godt poeng. Hvis jeg tenker etter så kan jeg si at jeg har lagt merke til det samme hvis jeg trener etter skolen er over for kidsa Så lenge de ikke mobber hverandre eller lekesloss rundt der jeg trener plager de ikke meg 😇 Ikke meg heller og de er høflige. De er kun unge en gang så bare la dem holde på. Anonymkode: 462ff...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 5. juni #29 Del Skrevet 5. juni (endret) skrevet av mann med lære og skrive vansker ( dysleksi) ikke gidd å les om du henger deg opp i skive Leif. Et ytterpunkter tar steroider de blir store nesten uavhengig av trenings protokoll. De trene ofte med bole splitt. men enda mer viktig , få naturlige utøvere har knekk koden så derfor er mange små. Som naturlig må du hovedsaklig øke intensitet ( vekt på stanga ) fremfor volum. Men mange naturlige lærer fra bolerne som trener med lav frekvens og høyt volum noe som ikke gir ene naturlig utøveren noe særlig. Som naturlig utøver varer proteinsyntesen kun 24-36 timer ca så i noen tilfeller har adapsjonen falt når en naturlig trener bryst mandag, for så å vente med bryst til neste mandag, går du på steroider så sitter proteinsyntesen mye lenger. Den naturlige utøveren kan da i mange tilfeller kun være på tilsvarende nivå. Det er derfor du ser de naturlige gutta som ikke får 60 kg benk til å bli 70- 90-100-120 kg. De får adapsjon i starten og står så på stedet hvil, de vil tror det er pga gener og steroider bruk, men det er pga de ikke trener riktig for å sette i gang stress- restitusjon - adapsjon sirklene. mere heldig programmering hadde vært å fått høyere frekvens på baseløftene. Her er min eget program , ikke noe magisk men man ser at jeg ikke ikke akkurat trener knebøy 1 gang i uka. For høyere muskelvekst responds lag deg noe tilsvarende, men test om du kan trene med høyere repetisjons antall, jeg trener for styrke og får sikkelig bra muskelvekst som bieffekt av akkumulert stress over tid. 3 x 5 = 3 sett hvor 5 repetisjoner er utført per sett ( samme vekt) Tirsdag ) Knebøy 3x5 militærpress 3x5 Chinups 3x5 (Torsdag) knebøy 1x5 ( 90%) av tirsdag Benkpress 3x5 Markløft 2x 7 (pyramide sette 2 sett per vekt hopp) 2x 130 , 2x130, 2x 140 , 2x 140 osv (Søndag) Knebøy 2-3x 2-3 2,5 kg tynger en tirsdag) Benkpress 2-3x2-3 (2,5 kg tynger en tirsdag) Chinups 1x5 (90% Vedlegg ,)det som er smått) eller ting som er mindre viktig: - legger til 5 min med Tåhev arbeid på starten å økten - utføre litt facepull her og der - KG swing når jeg orker på slutten for kondisjon - av og til 1-2 tung sett roing i apparat for å holde ting i balanse Endret 5. juni av Blåmonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå