AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Del Skrevet 2. juni 2024 Høre stadig menn på div forum osv rope ut steroider med en gang man see noen med utviklet muskulatur, spsielt om damer som er sterke og små biff. 1. alle organismer tilpasser seg sitt miljø, dette gjelder mennesker også , muskelmasse er resultatet av en slik prosess hvor stress- restitusjon - adapsjon finner sted. 2. selv om du tror du trener så trener du mest sannsynlig ikke selv. Å gå på gymmen pumpe opp bryst kassa ved å kjøre full stack på bryst press stresser ikke kroppen like mye som å øke knebøy fra 8 reps på 50 kg til 8 reps 170 , fra 8 reps på 40 benkpress til 8 reps på 100, å gå fra 5 reps på 100 i markløft til 5 reps på 240. Pushpress 8 reps med stanga til 8 reps med 100 kg. De fleste på gymmen har tilfeldig øvelser og derfor helt tilfeldig om adapsjon inntreffer, de trener kanskje hardt også til tider , uregelmessig eller venter for lenge i restitusjon fasen slikk at adapsjon faller før neste økt allså de får ikke progresjon, de havner i en sirkel hvor de kun løfter for å løfte ute helt skjønne alle ledene . Når man ser en naturlig bra trent så har vi også kukka rundt først, så har vi bare nullstilt oss, tatt frem loggboken å endelig starte å trene. Er ikke dømmende jeg har sløst bort 3 år av livet mitt på å være kreativ , teste og trene hard , så lik ut etterpå. Fant frem en gammel log som jeg ikke gadd å forsette med , hvis F jeg løftet dette samme i baseløftene derfor var jeg forsatt liten! Om å jobbe hard bare for å jobbe hard så finner man tøffe lager jobber. Anonymkode: 462ff...b9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Del Skrevet 2. juni 2024 Steroider eller ikke, så ser ikke gym-kropper bra ut. Anonymkode: fb6dd...943 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 2. juni 2024 #3 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 8.00): Steroider eller ikke, så ser ikke gym-kropper bra ut. Anonymkode: fb6dd...943 Ekspander Deg om det🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 8.00): Steroider eller ikke, så ser ikke gym-kropper bra ut. Anonymkode: fb6dd...943 Ekspander Vanlig gym kroppen er jo menn og damer med kun litt muskel, er vel fint det? Typisk bole kropp blir noe litt annet og de holder ikke til der jeg trener iallfall. Anonymkode: 462ff...b9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #5 Del Skrevet 2. juni 2024 Er overarmsmuskelen like stor som låret på en kvinne, er det utvilsomt steroider. Anonymkode: 22992...d1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #6 Del Skrevet 2. juni 2024 Er utrolig hvor store og muskuløse spesielt unge gutter/ menn kan bli naturlig. De får veldig drahjelp av alt testosteronet de produserer. Sønnen min får stadig spørsmål om han doper seg . Han lurte på om ikke vi kunne bestille en blodprøve,slik at han kunne dra opp et ark og motbevise det. Ligger endel misunnelse bak tenker jeg. Sønnen min trener 3-4 timer hver dag med vekter. Det er klart man får resultater da. Anonymkode: ffeef...988 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #7 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 7.53): Høre stadig menn på div forum osv rope ut steroider med en gang man see noen med utviklet muskulatur, spsielt om damer som er sterke og små biff. 1. alle organismer tilpasser seg sitt miljø, dette gjelder mennesker også , muskelmasse er resultatet av en slik prosess hvor stress- restitusjon - adapsjon finner sted. 2. selv om du tror du trener så trener du mest sannsynlig ikke selv. Å gå på gymmen pumpe opp bryst kassa ved å kjøre full stack på bryst press stresser ikke kroppen like mye som å øke knebøy fra 8 reps på 50 kg til 8 reps 170 , fra 8 reps på 40 benkpress til 8 reps på 100, å gå fra 5 reps på 100 i markløft til 5 reps på 240. Pushpress 8 reps med stanga til 8 reps med 100 kg. De fleste på gymmen har tilfeldig øvelser og derfor helt tilfeldig om adapsjon inntreffer, de trener kanskje hardt også til tider , uregelmessig eller venter for lenge i restitusjon fasen slikk at adapsjon faller før neste økt allså de får ikke progresjon, de havner i en sirkel hvor de kun løfter for å løfte ute helt skjønne alle ledene . Når man ser en naturlig bra trent så har vi også kukka rundt først, så har vi bare nullstilt oss, tatt frem loggboken å endelig starte å trene. Er ikke dømmende jeg har sløst bort 3 år av livet mitt på å være kreativ , teste og trene hard , så lik ut etterpå. Fant frem en gammel log som jeg ikke gadd å forsette med , hvis F jeg løftet dette samme i baseløftene derfor var jeg forsatt liten! Om å jobbe hard bare for å jobbe hard så finner man tøffe lager jobber. Anonymkode: 462ff...b9b Ekspander Men å skrive forståelig uten drøssevis med skrivefeil, det klarer du ikke. Tren kroppen litt mindre, tren hjernen litt mer. Anonymkode: 9e357...229 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #8 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 10.47): Er utrolig hvor store og muskuløse spesielt unge gutter/ menn kan bli naturlig. De får veldig drahjelp av alt testosteronet de produserer. Sønnen min får stadig spørsmål om han doper seg . Han lurte på om ikke vi kunne bestille en blodprøve,slik at han kunne dra opp et ark og motbevise det. Ligger endel misunnelse bak tenker jeg. Sønnen min trener 3-4 timer hver dag med vekter. Det er klart man får resultater da. Anonymkode: ffeef...988 Ekspander Det er nettopp det. Hvis man skal bruke 3-4 timer daglig på hobbyen sin, i tillegg til full jobb, så blir det null tid igjen til andre ting. Så en eventuell partner må jo finne seg i en mann som aldri er til stede, og som kun kan spise kylling og brokkoli. Ikke særlig attraktivt. Anonymkode: 9e357...229 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #9 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 10.42): Er overarmsmuskelen like stor som låret på en kvinne, er det utvilsomt steroider. Anonymkode: 22992...d1d Ekspander Skjønnet jeg ikke helt?😅 Anonymkode: 462ff...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #10 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 10.47): Er utrolig hvor store og muskuløse spesielt unge gutter/ menn kan bli naturlig. De får veldig drahjelp av alt testosteronet de produserer. Sønnen min får stadig spørsmål om han doper seg . Han lurte på om ikke vi kunne bestille en blodprøve,slik at han kunne dra opp et ark og motbevise det. Ligger endel misunnelse bak tenker jeg. Sønnen min trener 3-4 timer hver dag med vekter. Det er klart man får resultater da. Anonymkode: ffeef...988 Ekspander Nei. Det er faktisk grenser for hvor store og ballongaktige de blir. Her er en enkel illustrasjon på tegnene på steroidbruk. Anonymkode: 22992...d1d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #11 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 10.51): Det er nettopp det. Hvis man skal bruke 3-4 timer daglig på hobbyen sin, i tillegg til full jobb, så blir det null tid igjen til andre ting. Så en eventuell partner må jo finne seg i en mann som aldri er til stede, og som kun kan spise kylling og brokkoli. Ikke særlig attraktivt. Anonymkode: 9e357...229 Ekspander 3-4 timer? Hvor lav inntensitet trener de på da? Fullkropp 3-4 dager i uka 90 min eller split 5-6 dager 40 min inn og ut av gymmen. de kan umulig trene hardt? Volumet gutter som ikke liker å ta i? Anonymkode: 462ff...b9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 2. juni 2024 #12 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 10.55): Nei. Det er faktisk grenser for hvor store og ballongaktige de blir. Her er en enkel illustrasjon på tegnene på steroidbruk. Anonymkode: 22992...d1d Ekspander Har aldri sett han til høyere på gymmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #13 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 10.49): Men å skrive forståelig uten drøssevis med skrivefeil, det klarer du ikke. Tren kroppen litt mindre, tren hjernen litt mer. Anonymkode: 9e357...229 Ekspander Trist at du har en dårlig dag idag. Håper du får det bedre. Anonymkode: db1d6...e14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #14 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 10.49): Men å skrive forståelig uten drøssevis med skrivefeil, det klarer du ikke. Tren kroppen litt mindre, tren hjernen litt mer. Anonymkode: 9e357...229 Ekspander Sender deg kjærlighet denne kommentaren traff noe i meg , ble litt lei meg, jeg ble mobbet mye, lese og skrivevansker er tøft, syntes det er synd det blir brukt mot meg av sånne som deg. likevel ønsker jeg deg en fin dag, har hatt en dårlig fase i livet mitt å da sparket jeg også nedover ❤️❤️❤️ til noe mer hyggelig, trening hjelper mange triste sjeler så møt opp! 💪 Anonymkode: 462ff...b9b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #15 Del Skrevet 2. juni 2024 Uansett hvor hardt du presser deg selv er det begrenset hvor mye muskler du klarer å bygge, kvinner kan bygge ca. 10kg muskler og menn kan bygge ca. 20kg muskler i livet sitt utover det de normalt har bare av å leve et normalt liv og ikke være underernært. Det er også veldig begrenset hvor raskt man bygger muskler, det er en veldig treg prosess. Man kan bygge ca. 40% av sitt genetisk potensiale det første året man løfter hardt, så tar det nærmere ett tiår å bygge de siste 60%. Anonymkode: 10786...465 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 2. juni 2024 #16 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 10.55): Nei. Det er faktisk grenser for hvor store og ballongaktige de blir. Her er en enkel illustrasjon på tegnene på steroidbruk. Anonymkode: 22992...d1d Ekspander Skjønner damer ikke like det til høyere, men hvem går for det? Så og si ingen. Da skjønner jeg hvorfor de fremstår negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 2. juni 2024 #17 Del Skrevet 2. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 11.16): Uansett hvor hardt du presser deg selv er det begrenset hvor mye muskler du klarer å bygge, kvinner kan bygge ca. 10kg muskler og menn kan bygge ca. 20kg muskler i livet sitt utover det de normalt har bare av å leve et normalt liv og ikke være underernært. Det er også veldig begrenset hvor raskt man bygger muskler, det er en veldig treg prosess. Man kan bygge ca. 40% av sitt genetisk potensiale det første året man løfter hardt, så tar det nærmere ett tiår å bygge de siste 60%. Anonymkode: 10786...465 Ekspander Problematikken er at folk flest ikke har en strukturert tilnæring til trening, så de vil aldri få vite hva dem er i stad til. Endret 2. juni 2024 av Blåmonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 2. juni 2024 #18 Del Skrevet 2. juni 2024 Blåmonster skrev (På 2.6.2024 den 11.20): Problematikken er at folk flest ikke har en strukturert tilnæring til trening, så de vil aldri få vite hva dem er i stad til. Ekspander Veldig sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 2. juni 2024 #19 Del Skrevet 2. juni 2024 (endret) Det er en enorm forskjell på normalt trente kropper til folk som går på gym og steroide brukere. Helt vanvittig at noen skal prøve å snakke ned det å trene regelmessig på studio. Misunnelse får mange til å prøve å snakke ned andres prestasjoner på flere områder i livet. For å føle seg bedre med seg selv. Endret 2. juni 2024 av Grevling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetgullet Skrevet 2. juni 2024 #20 Del Skrevet 2. juni 2024 Steroider er veldig utbredt, spesielt blant dem som poster gainsene sine på nett. Jeg vil nesten påstå at flesteparten av folk som lager slikt content, bruker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå