AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Har en datter på 16 måneder. Er alene med hun fire uker, deretter er far hjemme i fire uker da han jobber i ett annet land. Når hun er lei seg roper hun alltid etter pappa, aldri mamma. Hun vil aldri gi meg klem eller bare sitte å kose. Hun sier ofte pappa og aldri mamma, eller svært sjeldent. Når han er hjemme er hun helt opptatt av han og bryr seg ikke om meg. Vil ikke komme til meg og bare være med han. Hun er veldig oppsøkende med meg og, blir lei seg om jeg går ut av rommet eksempel og gråter om hun ikke ser meg når hun våkner men likevel føles det trist. Er dette vanlig? Hun er også veldig opptatt av mormor, og kan si mormor og pappa ofte Anonymkode: 961c9...bc9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Skrevet 2. juni 2024 Det er helt normalt, og betyr ikke at hun liker deg minst. Et av mine to barn søker mest mot dem hun ser minst. Faren her jobber også 4 uker på 4 uker av i perioder. Har vi besøk, har hun så lenge jeg kan huske helst ville sittet på fanget til den besøkende, vil at vedkommende skal følge henne på badet, sitte ved siden av ved matbordet osv. Hun søker også mest mot faren når han er hjemme. Det andre barnet mitt er mer sjenert, gjemmer seg bak meg når vi får besøk, og søker mer mot meg også når faren er hjemme. Men begge to har en god relasjon til begge foreldre. Anonymkode: ab881...397 1
Raven.Writingdesk Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har en datter på 16 måneder. Er alene med hun fire uker, deretter er far hjemme i fire uker da han jobber i ett annet land. Når hun er lei seg roper hun alltid etter pappa, aldri mamma. Hun vil aldri gi meg klem eller bare sitte å kose. Hun sier ofte pappa og aldri mamma, eller svært sjeldent. Når han er hjemme er hun helt opptatt av han og bryr seg ikke om meg. Vil ikke komme til meg og bare være med han. Hun er veldig oppsøkende med meg og, blir lei seg om jeg går ut av rommet eksempel og gråter om hun ikke ser meg når hun våkner men likevel føles det trist. Er dette vanlig? Hun er også veldig opptatt av mormor, og kan si mormor og pappa ofte Anonymkode: 961c9...bc9 Hun savner ham. Det er derfor. Ikke fordi hun er mindre glad i deg. Du er der jo. Om rollen var byttet; far var hjemme alene med henne og du hadde vært fraværende i fire uker hadde hun også ropt etter deg når hun var lei seg. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå