Gå til innhold

Noen som hat brukt klistremerker mot mygg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Heter kanskje mygg patches...jeg så reklame her om dagen og tenkte jeg burde prøve til barna. Men var usikker på om det virkelig funker.

Vi bor på Lillestrøm, masse mygg her og i juli skal vi på ferie der er det også litt mygg på kveldene så tenkte å kjøpe noe mot mygg fra Norge.

Burde  jeg gå for disse klistremerkene eller er det noe annet du har hatt god erfaring med? Barna er 5 og 3 år gamle

Anonymkode: 995a7...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Her vi bor er det MYE mygg (ikke i Norge). Vi bruker disse hver dag på barna. Når det står på som verst bruker vi både middel vi smører på og disse plastrene. Vi setter plasteret på ryggen, utenpå genser/t-skjorte. Alle barna i klassene til våre barn bruker disse. De vanligste er de fra tiger balsam eller Watson. 

Jeg vil si de funker ganske bra. 

Anonymkode: 5c868...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her vi bor er det MYE mygg (ikke i Norge). Vi bruker disse hver dag på barna. Når det står på som verst bruker vi både middel vi smører på og disse plastrene. Vi setter plasteret på ryggen, utenpå genser/t-skjorte. Alle barna i klassene til våre barn bruker disse. De vanligste er de fra tiger balsam eller Watson. 

Jeg vil si de funker ganske bra. 

Anonymkode: 5c868...670

Kan du vær så snill lenke til de du bruker. Fant bare tiger balsam og andre typer patches 🤩

Anonymkode: a95cd...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anbefaler Centaura myggspray, jeg er mye i skogen og den funker veldig bra! Ikke den mest grusomme lukten heller synes jeg

Anonymkode: f412e...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kan du vær så snill lenke til de du bruker. Fant bare tiger balsam og andre typer patches 🤩

Anonymkode: a95cd...7c9

Søk på happy patches

Eller denne lenken

kriseskydd.dk

Ts:)

Anonymkode: 995a7...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Anbefaler Centaura myggspray, jeg er mye i skogen og den funker veldig bra! Ikke den mest grusomme lukten heller synes jeg

Anonymkode: f412e...1bc

Enig. Centaura er den vi også foretrekker. Fungerer supert og lukter helt ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...