Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det å være utro når forholdet er alt dødt og man holder sammen pga barna er veldig små. Hadde ikke klart å være alene med tanke på jobb osv 

Nå har jeg og en fra videregående fått kontakt. Han har vært forelsket i meg da og vi har pratet noen år igjen. Han er også i dødt forhold. Vi begge har ikke sex og partneren våres er ulykkelig og.  Han er gift og jeg.barna forguder far og hans mor så det gjør det tungt.

Nå skal vi treffes og jeg er forelsket, han i meg og jeg får glede i hverdagen igjen av å snakke med ham. Jeg begynner bli eldre nå og hadde mistet håpet på man kunne være lykkelig igjen.

Det er trist og litt stygt men har noen hatt lignende opplevelse? 

Anonymkode: 63216...80b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det slutt, noe annet er bare feigt.

Anonymkode: 138f2...c83

• Liker 15
  • Nyttig 23
AnonymBruker
Skrevet

Svar på overskriften din: Nei.

Jeg definerer det på en av de tre verste tingene du kan gjøre mot et annet menneske. 

1. Drap

2. Voldtekt / Seksuelle overgrep

3. Utroskap

Utroskap kan ødelegge og ta liv. Bare reflekter over det. Snakk heller med partner, få til en dialog. Eller gjør det slutt.

Anonymkode: c501c...92e

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei. Siden du velger å bli må du jobbe med forholdet.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Folkens, slutt å unnskylde deres tafatthet med "små barn", "pga.jobb" og diverse. 

Anonymkode: a5856...0d0

• Liker 7
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke greit. Enten gjør det slutt, eller dere begge må bli enige om å ha et åpent forhold.

Anonymkode: 1ceaa...606

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er absolutt ikke greit! Umodent, egoistisk og slemt – uansett hvilken unnskyldning du måtte hoste opp.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

I mitt hode er det uforenelig å ‘holde samme for barnas skyld’ og samtidig utsette partner og barna for et så grovt tillitsbrudd. Det kan tross alt føre til et forferdelig forhold foreldrene imellom resten av deres liv. 

• Liker 9
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

For kvinner, ja

For menn, nei

Anonymkode: 9d380...97a

Skrevet

Blitt en økende trend å glorifisere og unnskylde tafatthet og "the easy way" i dagens samfunn. Ha litt ryggrad istedenfor å liste deg rundt i uærlighet og feighet. Det er så mye mer redelig å avslutte. Og hvis du skal bruke barna som unnskyldning, så er det ikke særlig kjekt for dem heller å befinne seg i omgivelser med to foreldre som ikke liker hverandre lenger.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Få deg ny jobb og slå opp som alle andre. Eller avtal et åpent forhold. Du har ingen rett til å lyve for mannen din.

Anonymkode: cb772...563

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det å være utro når forholdet er alt dødt og man holder sammen pga barna er veldig små. Hadde ikke klart å være alene med tanke på jobb osv 

Du har veldig små barn, men forholdet er dødt? Hvor lenge hadde det vært dødt når de barna kom da? Og du sitter i det fordi du ikke hadde klart å være alene, du. Det er en svært egoistisk tankegang og du prøver å lete etter grunner og unnskyldninger til å å ligge med en annen mens du får beholde tryggheten av et forhold.

Nei, det er faktisk ikke greit, og du virker som du bare leter etter en grunn. 

Anonymkode: c9d85...cda

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

For kvinner, ja

For menn, nei

Anonymkode: 9d380...97a

Nei, aldri greit.

Anonymkode: 138f2...c83

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå har jeg og en fra videregående fått kontakt. Han har vært forelsket i meg da og vi har pratet noen år igjen. Han er også i dødt forhold. Vi begge har ikke sex og partneren våres er ulykkelig og.  Han er gift og jeg.barna forguder far og hans mor så det gjør det tungt.

Nå skal vi treffes og jeg er forelsket, han i meg og jeg får glede i hverdagen igjen av å snakke med ham. Jeg begynner bli eldre nå og hadde mistet håpet på man kunne være lykkelig igjen.

Æsj, du er jo allerede utro psykisk. Håper mannen din finner ut av dette og du får straffen du fortjener. 

Anonymkode: 4447a...14f

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at han mest sannsynlig lyver om at forholdet er dødt hos dem? Han vil bare ha i pose og sekk.

Anonymkode: 32634...c79

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vet at han mest sannsynlig lyver om at forholdet er dødt hos dem? Han vil bare ha i pose og sekk.

Anonymkode: 32634...c79

Han bryr seg ikke 

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er selvfølgelig ikke greit å gå bak ryggen på partneren sin fordi man er så feig at man ikke tør å gjøre det slutt. Få deg noen baller kvinne, og gjør ting i riktig rekkefølge.

Anonymkode: 4a39b...f85

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Greit å greit. Jeg kan forstå det på en måte, for er litt samme her. Men hvorfor ikke bare gå? Er ikke det bedre, få et liv som man vil, istedenfor å møte andre i skjul? Håpe i skjul? Sier dette like mye til deg som meg selv...💔

Anonymkode: 8bc32...b21

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei det er ikke greit å være utro fordi du ikke får sex med mannen din. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Problemet er at du er emosjonelt utro og har begynt å lyve som man gjør når man er det. 

Du skriver at dere kun er sammen på grunn av barna, er det virkeligen sånn at DERE er det? Eller er det du som kun er det. Stor forskjell. 

Du må gjøre det slutt med enn av de to mennene. Når du skriver at det er uaktuelt med samlivsbrudd, så har du gitt deg selv svaret, det er ikke mannen din du skal gjøre det slutt med. 

Det vil ikke nytte å jobbe med ditt samliv med mannen innen du er ferdig med han andre. 

- Null kontakt, fungerer best. Slett og blokkere på alle sosiale medier og på mobilen. 

- Lag en skikkelig lang liste over alt som er negativ med han "nye", vi alle har negative sider. Grav dem frem, og når du begynner å tenke på han, så tvinger du deg å tenke på den listen. 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...